Treningskamper 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    #21
    Treningskamp mot LSK G15 idag. 7 - 1 til jentene.
    Jeg hadde trodd vi skulle få grisejuling av guttene idag. Når de spiller mot G16 på tirsdagstreningene så henger de i stroppen store deler av kampene.
    Men uten Gunnarsdottir, van den Berg, Spitse, Haavi og Herlovsen så greide de seg likevel mer enn bra.
    Mange fine pasningskombinasjoner, hurtige angrep og gode vendinger av spillet.
    Det som jeg synes er fint som har blitt tydeligere og tydeliger utover vinteren er at man kan kjenne igjen angrep etter angrep.
    Back til sentral, opp i mellomrom, ned til annen sentral og gjennom på kant/overlapp av back er et mønster som synes oftere og oftere.

    Synes Sønstevold og Ludvigsen (begge med to mål) viste seg fint frem idag. Kanskje Sønstevold får startplass på onsdag?
    Uansett så er det godt å se at de som er nærmest en startplass tar opp hansken og presterer når de skal og må.

    Kommentar

    • SuperT
      "Ladyboy"
      Forumonanist
      • Mar 2012
      • 174

      #22
      Opprinnelig skrevet av PetterH
      Treningskamp mot LSK G15 idag. 7 - 1 til jentene.
      Jeg hadde trodd vi skulle få grisejuling av guttene idag. Når de spiller mot G16 på tirsdagstreningene så henger de i stroppen store deler av kampene.
      Jeg også frykta totalslakt av jentene, isteden viser de storspill. G15 var nesten ikke nærheten av å ha ballen en gang. G15 blei rett og slett rundspilt! Det hadde ikke skjedd for 5 år sia. Både Skammels og Mimmi løp ifra det de hadde av spillere. Bachor viste tydelig hvem som hadde mest muskler. Dette gleder stort! Det viser bare hvilke steg kvinnefotballen har tatt de siste 5 åra!
      Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎