Amazon Grimstad - LSK Kvinner onsdag 15.04 kl.17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SuperT
    "Ladyboy"
    Forumonanist
    • Mar 2012
    • 174

    Kamptråd Amazon Grimstad - LSK Kvinner onsdag 15.04 kl.17.00

    Da var det klart for årets første bortekamp også.

    Amazon Grimstad endte ifjor nest sist i Toppserien og måtte spille kvalikk for å klare seg. De slo Sarpsborg 08 5-1 sammenlagt og berget med det plassen i Toppserien. Oppgjøret i Grimstad ifjor endte 1-3. En solid seier hvor Amazon får et trøstemål helt på tampen av kampen. Dette skal i utgangspunktet vær en grei skuring for vår del. Selv på en dårlig dag burde vi slå Amazon uten å anstrenge oss for mye, men fotball er fotball, og alle kamper skal spilles.

    Personlig reiser jeg nedover. Ta gjerne kontakt med meg, så kan vi kanskje organisere det slik at fler kjører sammen, så ikke alle reiser i hver sin bil


    Jeg trur Monica velger følgende 11'er:

    Gugga
    Moe - Skammels - van den Berg - Sandvei
    Bachor - Spitse
    Haavi - Gudinna - Löfwenius
    Super Issa
    Last edited by SuperT; 06.04.2015, 20:24. Begrunnelse: Skrivefeil
    Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm
  • Sovekanaris
    Medlem
    Møteplager
    • May 2011
    • 98

    #2
    Skulle så virkelig ønske jeg kunne være med på denne kampen men det får jeg da altså ikke.

    Jeg tror vi får se et rimelig likt lag som første kampen med Anna fra start og at hun bytter med Van Den Berg i 2 omg. Kan godt hende de prøver andre spillere fra start denne kampen pga det bør være lett seier.

    Gugga
    Moe - Skammels - Westerlund - Sandvei
    Bachor - Spitse
    Mimmi - Anja/Lene - Haavi/Sina
    Berget
    Sovekanaris / DJ Reload
    Årets tifobajas 2015.
    FuglaTIFO

    Kommentar

    • PetterH
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2012
      • 668

      #3
      Ja, vi er i utgangspunktet overlegne hva gjelder kvalitet i laget.
      Ja, dette er en kamp vi bør og skal vinne.
      MEN de har gitt oss trøbbel før. I 2013 hadde vi et tap og en uavgjort mot de i seriespill.

      En utrolig viktig rekke med kamper som kommer nå der vi skal møte Amazon borte, Medkila borte, samt Sandviken hjemme før vi skal ut mot Avaldsnes borte. Det er slike kamper som har avgjort mesterskapene før, og de må vi også i år være fullt skjerpet på.
      Får vi seiere og spilt på oss masse selvtillit før Avaldsnes kampen så skal vi se oss godt fornøyde med seriestarten.

      Hva gjelder startlag så vet nok jeg like lite som dere, men det kan tenkes van den Berg foretrekkes i midten i forsvaret, men ellers tror jeg det blir mye likt startlaget sist.

      Kommentar

      • SuperT
        "Ladyboy"
        Forumonanist
        • Mar 2012
        • 174

        #4
        Om ryktene stemmer, så blir det nok en del folk på kampen. Amazonhæren har delt ut gratisbilletter til kampen.
        Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

        Kommentar

        • Pingla
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 357

          #5
          Du får overkjøre "Amazonhæren" for oss i efta, SuperT, om du så er mutters aleine med riktige farger på kropp og i sinn på tribunen.

          Hva gjelder laget, så håper jeg van den Berg spiller, så hun kommer igang i trøya for fullt. Videre at både Sønstevold og Berget får en del spilletid av samme grunn (men nok ikke begge fra start).
          Laget, og spesielt venstresiden vår, har mye mer å gå på i forhold til hva vi så mot Stabæk. Emilie var langt unna "normalen" sin da, men viste vel med scoring nr 2 i landskampen den spisskompetansen vi alle vet hun besitter. Jeg tipper at Haavi er revansjesugen og særdeles "på" i efta, og at hun ender som matchens lirare

          Tenk hvor bra birdsa kan bli denne sesongen, når skuldra kommer ned, skøytene er slipt, og hele maskineriet maler for fullt!

          Dagens tippetips fra verdens tredje dårligste tipper (undertegnede):
          Amazon - LSK 0-2
          ¯\_(ツ)_/¯

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎