Medkila - LSK søndag kl 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd Medkila - LSK søndag kl 16.00

    Ny bortekamp. Og ny motstander som i utgangspunktet skal være overkommelig.
    Jeg personlig er ikke så redd for denne kampen som forrige borte mot Amazon Grimstad. Nå er dårlig naturgress byttet ut med kunstgress, samt at Medkila ikke har de tradisjonene for å legge 5 i forsvaret og parkere bussen.

    Hva lagoppstilling angår så kan det bli samme oppstilling som sist, eller at man roterer litt der man har sterkest konkurranse. Mine ører har fått vite at Victoria Ludvigsen har vært utrolig sterk på trening de siste ukene og i tillegg hadde et fint innhopp nå i siste kamp, så kanskje hun blir premiert med startplass? Liker når trenere premierer slikt, da blir konkurransen om plassene mer reell.

    Med seier på minst et par mål her tar vi trolig også tabelltoppen etter denne runden. For godt?
    Stabæk og Avaldsnes har begge 3 poeng mindre enn oss, og møtes i neste runde. Lov å håpe på uavgjort da!
  • Sovekanaris
    Medlem
    Møteplager
    • May 2011
    • 98

    #2
    Det ble jo tydeligvis en mye tyngre seier enn man hadde forventet på forhånd.
    Det syntes jeg er litt skummelt.

    Vi sliter litt med det offensive i starten av serien i år og det er ikke helt bra.
    Jeg som begynte å følge i fjor fikk oppleve et fantastisk angrepspill, flotte mål og offensivt fantastisk. Håper virkelig dette er noe som tar seg opp igjen.
    Sovekanaris / DJ Reload
    Årets tifobajas 2015.
    FuglaTIFO

    Kommentar

    • PetterH
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2012
      • 668

      #3
      Dette ble en mye jevnere kamp enn hva man trodde på forhånd.
      Når man ikke ser kampen selv så er det vanskelig å si hvor skoen trykker men at vi scorer for lite mål (totalt 4 på 3 kamper) er hevet over enhver tvil. Er litt usikker på om problemene har vært de samme hver kamp for det virker som det har vært et blanding av sløsing med sjanser og at ikke sjansene har vært mange nok. Det skal ikke være nødvendig at Medkila skal kunne ta med seg et poeng i sluttminuttene. Kampen burde være avgjort lenge før den tid.
      Vi får håpe på bedring og ketchup effekt mot Sandviken.

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎