LSK - Sandviken lørdag kl 15.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd LSK - Sandviken lørdag kl 15.00

    På lørdag kommer Sandviken til hallen. Et Sandviken lag som har 1 poeng etter 3 runder. Poenget fikk de hjemme mot Trondheims Ørn. Nå i sist runde tapte de 3-1 for Stabæk, men rapportene sier at forskjellen på lagene ikke var så fryktelig stor.

    Ser man på Toppserien etter 3 runder så er det vi, sammen med Klepp som har full pott.
    Våre argeste konkurrenter, Stabæk og Avaldsnes har begge tapt en kamp og er 3 poeng bak oss.
    De skal også møtes på Nadderud denne runden. Taperen i den matchen har fått en dårlig start på sesongen, mens kanskje et uavgjort er best for oss.

    For vår del så er det mest positive med sesonginnledningen at vi allerede har forsprang på Avaldsnes og Stabæk.
    Vi har ikke glitret i noen kamper, men likevel vunnet alle kampene. Det sier mye om vårt høye laveste nivå.
    4 mål etter 3 kamper er litt etter vanlig skjema, så forhåpentligvis så løsner det foran mål i denne kampen.

    Personlig så håper jeg at vi begynner å sette et lag snart. Vi har byttet mye i midtforsvaret, på sentral midtbane og på høyrekanten. Vi byttet mye i oppkjøringen også, så kanskje det er noe av grunnen til at alt ikke glir helt maks enda. Ikke vet jeg.
    Uansett så skal Sandviken være et lag vi skal slå, men det kan være en fordel at vi spiller på oss litt ekstra selvtillit og får noen ekstra gåller da vi skal til Karmøy og spille borte mot Avaldsnes i neste runde.
  • SuperT
    "Ladyboy"
    Forumonanist
    • Mar 2012
    • 174

    #2
    Nå er vi hjemme igjen i hallen, og jeg trur jentene kommer til å gå ut med et helt annet tempo. Stabæk første match var tøff, og jentene kjempa hardt og bra på sørlandet. Jeg tørr våge å påstå at det var baneforholdene og hjemmelagets fordel av å kjenne eget gress som gjorde til at det ikke blei mer enn 0-2. Vi hadde alt banespill, og styrte kampen greit. Kampen i Harstad så jeg ikke siden jeg var i Tromsø, men det er kanskje slik at det var et lite savn av støtte fra tribunen, hva vet vel jeg? Men det er ingen hemmelighet at det gir jentene noe ekstra, og hvis det lille ekstra mangler, så føles det kanskje litt tomt.

    Derfor har jeg trua på at vi vil gjøre det langt bedre i hallen ettersom vi alle er tilbake og klare til kamp!

    Jeg trur Monica velger følgene lag.

    Gugga
    Moe - Skammels - Westerlund - Sandvei
    Spitse - Sønstevold
    Haavi - Mykjåland - Löfwenius
    Berget

    Jeg trur Westerlund får fornyet tillit etter en habil og god kamp for 2.laget. Anja har utviklet seg veldig godt etter at hun kom hit, og jeg trur hun får tillit fra start, og heller bytter med Bachor hvis det blir en kamp vi må krige. Löfwenius imponerte stort i 2.lagskampen med hat-trick og et voldsomt positivt spill. Berget får tillit fra start fordi Herlovsen har hatt en liten kjenning i låret, og jeg trur Monica tenker en kamp lengre, og kanskje "sparer" Isabell til kampen mot Keiko og hans senior B brasillandslag.
    Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

    Kommentar

    • Sovekanaris
      Medlem
      Møteplager
      • May 2011
      • 98

      #3
      Jeg vet ikke veldig mye om Sandviken annet et at de er et skarrelag fra Bergen. Vet jo forøvrig også at vi har en gammel LSK spiller der i Giske så blir å hilse på en kjenning.

      Mange av spillerne som var med på 2 lagskampen viste seg bra frem.

      Jeg tror det blir

      Gjøen (som hadde noen insane 1v1 redninger for andre laget.)
      Moe - Skammels - Berg - Sandvei
      Spitse - Bachor
      Mimmi - Lene - Haavi
      Berget

      Som lagets #12 tenker jeg KFL/BSK

      Det virker som et veldig stabilt og bra lag og vi har masse bra på benken.
      Håper at Sina får tillit og får innhopp i 2 omgang. Håper også at Anja kommer inn eller starter siden hun har virket veldig frisk og god!
      Sovekanaris / DJ Reload
      Årets tifobajas 2015.
      FuglaTIFO

      Kommentar

      • SuperT
        "Ladyboy"
        Forumonanist
        • Mar 2012
        • 174

        #4
        Fikk akkurat vite at Berget ikke er kampklar. Den skaden hu fikk på ankelen i Harstad er fortsatt ikke blitt helt bra. Hun står derfor over oppgjøret mot Sandviken. Litt skummelt føler jeg mtp at Herlovsen har hatt en kjenning bak i låret.
        Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

        Kommentar

        • PetterH
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2012
          • 668

          #5
          Men er Herlovsen klar igjen da? Har hun trent med laget?

          Kommentar

          • SuperT
            "Ladyboy"
            Forumonanist
            • Mar 2012
            • 174

            #6
            Issa har vært til behandling flere ganger denne uka. Hu var i full trening idag, og sa hu var klar Håper bare låret holder og at hu er klar til Avaldsnes og ikke drar på seg langtidsskade inn mot VM.
            Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

            Kommentar

            • Sovekanaris
              Medlem
              Møteplager
              • May 2011
              • 98

              #7
              Det man aller først bare kan bekrefte er at vi virker BUNNSOLIDE bakover.
              Det er ikke mange sjansene Sandviken får denne kampen, men det skal det jo ikke være heller!

              Det mangler bittelitt foran. Det mangler bittelitt flaks og marginene går ikke helt vår vei...enda!
              Jeg tror som Hege Riise sier at om vi først får 2 mål så kommer målene til å renne inn.

              Mimmi leker som hun skal, Skammels har full kontroll på forsvaret sitt, Gugga nekter mål imot og nå venter vi bare på at målene tyter inn.

              Viktig å ta med seg 3 poeng i kampene vi MÅ ha 3 poeng. Det kommer noen vanskelige kamper så vi må ta med oss alle poengene vi kan.
              Sovekanaris / DJ Reload
              Årets tifobajas 2015.
              FuglaTIFO

              Kommentar

              • PetterH
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2012
                • 668

                #8
                Helt enig med deg. Det er bunnsolid, og selv om vi ikke skinner offensivt så er det mye bra likevel.
                Det vil løsne offensivt etter hvert. Jeg tror det er litt for mange balltouch som hindrer at det flyter bra fremover enda.
                Litt mere direkte spill så vil det sitte. Likevel, viktigst er 3 poeng og nå har vi 5 poengs luke på både Avaldsnes og Stabæk.

                Godt å se at Herlovsen også var tilbake. Fysioen på laget hadde nok mer kontroll enn vi her inne (jmfr diskusjonen her i forkant av kampen). Nå er det bare å glede seg til en knalltøff bortekamp mot Avaldsnes. Et Avaldsnes lag som kommer til å gå ut knalltøft og presse oss høyt slik Tom Nordlie liker. Det tror jeg også vil passe våre angripere meget godt.

                Synes høyresiden med Mimmi og Moe var best idag.

                En annen liten ting som man kan legge merke til er hvor godt forberedt våre motstandere er på vårt lag i år.
                De gjør alt de kan for å stenge kantene våre med å følge både ving og back hele tiden. Det er baksiden med suksess, at motstandere finner mottrekk på ting som fungerer bra hos oss.

                Kommentar

                • PetterH
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2012
                  • 668

                  #9
                  Etter gårsdagens kamp mellom Stabæk og Avaldsnes ble Tom Nordlie spurt av NRK om han var hes.
                  "-Ja, det er jo bare jeg og 3 stk fra Bekkestua som roper her."
                  Herlig diss av STB!

                  Kommentar

                  • ulfpulf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2504

                    #10
                    Etter samme kamp, reine ord for penga fra Trine Rønning, Stabæk, da NRK-intervjueren spør hvordan Stabæk- og Avaldsnesspillerne ser på medaljekampen nå som de ligger fem poeng bak LSK:
                    "Ka dæm driv på med, interesser' mæ midt i rumpehølet, rett og slett."

                    Kommentar

                    • PetterH
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2012
                      • 668

                      #11
                      Og slikt svarer en kaptein på et lag som er på hæla.

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎