Toppkamp LSK - Klepp lørdag 9.5 kl 14.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd Toppkamp LSK - Klepp lørdag 9.5 kl 14.00

    Da er vi i den heldige situasjonen at vi har lagt bak oss de to antatt argeste konkurrentene Stabæk og Avaldsnes med hele 8 poeng etter forrige serierunde.

    Nå gjenstår det kun 3 kamper av den korte vårsesongen, før det blir en lang VM-pause.
    Om vi greier å få med oss 9 poeng på disse kampene så har vi lagt et meget godt grunnlag for en høstsesong som blir lang og hard.

    Første nøtt å knekke er Klepp. De ligger på 2 plass på tabellene, kun 2 poeng ba oss.
    Et typisk hardt arbeidende lag som har fått påfyll av et par spillere før årets sesong som tydeligvis har gjort laget godt. Av spillere å se opp for så kan man legge merke til midtbaneduoen Ims og Thorisdottir som begge er på landslaget. Ims den som går på dype løp fremover, mens Thorisdottir er den som gir juling i duellene og fordeler baller. Helt fremme har de Hege Hansen som kom til de fra Arna Bjørnar i vinter.
    Hun er superrask og svært hissig på å bruke farten sin i bakrommet.

    Vær obs på kampstart 1 time tidligere enn vanlig, nemlig kl 1400.
  • SuperT
    "Ladyboy"
    Forumonanist
    • Mar 2012
    • 174

    #2
    Det er Bart away samme dag, og de fleste fugla har derfor reist nordover til Bart-city. Det er alikevel sånn at noen få fugler blir igjen i Lillestrøm. Jeg håper og tror at de som ikke reiser til Bart-city tar turen i LSK Hallen og støtter jentene til seier, også går samlet til Martin's for å se fuglamatch der.

    Når det er sagt, så er jeg veldig spent på denne kampen. Klepp har virkelig vist muskler, og tatt et par overraskende seiere. Da tenker jeg først og fremst på at de slo STB og Arne-Bjørn. Dog litt overraskende da at de avgir poeng mot Kolbotn, selv om Kolbotn ikke er noe dårlig lag. Klepp er det laget som har scoret flest mål så langt i Toppserien med hele 12 mål. Bare Sandviken har scoret færre mål enn oss. Til gjengjeld har ikke vi sluppet inn mål så langt i Toppserien, mens Klepp har sluppet inn 5. Om vi slipper inn mål før VM pausen, så er det i denne kampen det kommer.

    Jeg snakket med Marte Berget etter kampen på Kringsjå, og ankelen hennes er ikke bra. Hun skulle ta MR idag, og lovet å holde oss oppdatert!

    Jeg tror Monica stiller med følgende lag:

    Gugga
    Moe - Skammels - van den Berg - Sandvei
    Spitse - Bachor
    Haavi - Mykjåland - Mimmi
    Issa

    Grunnen til at Monica i denne kampen velger Bachor over Sønstevold er Thorisdottir. Bachor er en panservogn på midtbanen, og er istand til å ta den kampen! Van den Berg blir prioritert over Westerlund denne kampen fordi vi trenger fart bak. Hege Hansen er rask, og da er det greit å ha noen(i tillegg til Skammels) som kan ta de løpene.
    Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

    Kommentar

    • PetterH
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2012
      • 668

      #3
      Jentene presterer så til de grader, leverer champagnefotball og gir tabelltoer Klepp en skikkelig realitetssjekk.
      Nå er det bare å ta turen for alle mann til Røa på tirsdag.


      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎