LSK - Røa lørdag 3 okt kl 15.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd LSK - Røa lørdag 3 okt kl 15.00

    Runde 18 i Toppserien er hjemme mot Røa.

    Røa er det laget som har tatt flest poeng mot oss de 2 siste sesongene.
    ifjor fikk vi kun uavgjort borte og tap hjemme. I år tapte vi bortekampen.
    Så her er det mye å hevne.

    Utover dette så ligger Røa på en sterk 3 plass, 2 poeng bak Avaldsnes.
    Røa er ikke et fintspillende lag. Her går det i innsats, duellere og raske baller i bakrom.

    Den store rosinen i pølsa er at om vi vinner denne kampen så er også gullet i serien i boks.
    Så har du lyst å være med å sikre gullet? Så møt opp!
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    #2
    På lørdag kan jentene ta seriegull. Med deg på tribunen!


    Nå kan jentene levere nok et edelt metall til klubben. SERIEGULL!

    Man sier at det å gjenskape suksess er noe av det vanskeligste som finnes innen idrett.
    Møt opp på kamp lørdag. Ikke bare for å støtte jentene i denne kampen, men også for å vise din glede over at vi i LSK har norges beste fotballjenter.
    Vi setter pris på jentene våre og deres gode prestasjoner, og det vises best ved å møte opp på tribunen.

    Sammen går vi for gull!

    Kommentar

    • Pingla
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 345

      #3
      Har ikke anledning til å være i hallen, men takket være RB får jeg sett kampen på verdensveven. Nice!

      Det negative:
      Damene ligger under 0-1 til pause, etter en veldig svak omgang.
      Vi skaper veldig lite fremover, får ikke brukt bredde eller involvert backene, og kun Emilie og Isabell har vårt synlige av de offensive spillerne så langt. Røa skaper endel trøbbel på å slå litt lengre baller inn i boksen vår, og på å sette opp løpeballer bak/mot Sandvei som sliter litt med farta.

      Det positive:
      Ett mål å ta igjen er ikke noe å stresse for, vi vet hva jentene kan når det løsner, og vi har spennende folk på benken.
      Jeg kunne godt tenke meg å se Emma Lund få mer tid på banen enn hun har så langt, og hvis Mimmi nærmer seg frisk og rask - håper jeg hun får 2.omgangen.
      KFL'erne som har tatt turen i dag - bra folk!

      Detta årner seg!
      - hilsen gretten gammal mann med laptop i fanget, lang oppi gokk
      ¯\_(ツ)_/¯

      Kommentar

      • Pingla
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 345

        #4
        En bedre 2.omgang som er på nivået "brukbart", men fortsatt et stykke unna det vi vet de kan.
        Stillingen er 1-1 ca halvtimen ut i 2.omgang, og merkelig nok har de ventet helt til nå med å gjøre et bytte - selv om det er flere spillere som ikke har dagen. strange...
        ¯\_(ツ)_/¯

        Kommentar

        • Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2526

          #5
          Ble litt for upresise i spillet i 2. omgang, selv om Birdsa nær sagt eier hele omgangen. Burde dratt denne i land... Bra trøkk fra KFL kampen igjennom. Håper fokuset er bedre på onsdag slik at kampen gjennomføres bedre enn denne totalt sett.

          Minuset med kampen for min del, sett bort fra poengtap, var at hun som satt tre-fire stoler unna meg klappa så j*vlig irriterende. Trodde faktisk ikke klapping kunne bli irriterende, men det gnagde i ørene. Og hun klappa bare Røa fikk til en pasning eller var i nærheten av ballen.....
          Sint og tverr på felt N

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎