CHAMPIONS LEAGUE LSK - Zurich ons 7.okt kl 1900 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd CHAMPIONS LEAGUE LSK - Zurich ons 7.okt kl 1900 på Åråsen

    Da er det dags for Champions League fotball.

    Zurich har spilt 7 kamper av årets serie, og står med 7 seiere. Og bunnsolide 30-3 i målforskjell. De vant ligaens toppoppgjør mot FC Luzeren med 4-2 sist onsdag.

    Det er to spillere som skiller seg ut i kamprapportene hittil.
    de to offensive spillerne Fabienne Humm og Patricia Willi. De står bokført med henholdsvis 7 og 8 mål på 7 kamper. Willi er 24 år gammel og kom til klubben nå i sommer fra FC St Gallen.
    Fabienne Humm er en morsom spiller. Hun er 29 år og har vært i FC Zurich siden 2009.
    Hun har 39 kamper og 13 mål for landslaget til Sveits.
    Hun innehar tidenes raskeste hat-trick i et VM da hun scoret 3 mål på 5 min mot Equador under sommerens mesterskap i Canada.

    Jeg er veldig spent foran denne kampen. Tildels fordi det er veldig vanskelig å nøyaktig se hvor gode Zurich er.
    De er overlegne i hjemlig serie, og har gode resultater de to siste sesongene i Champions League.
    Et annet viktig element er at her møter man et lag som spiller en helt annen type fotball en man møter i norsk serie. Hvordan det vil slå ut er vanskelig å si.

    Håper jentene går ut for å ta kommandoen og styre kampen. Samtidig er det utrolig viktig å ikke slippe inn bortemål. Faktisk er 0-0 et veldig godt resultat om det ikke skulle bli seier.
    Mitt ønske er at vi foran bortekampen kan skaffe oss et resultat som gjør at vi kan ligge å kontre på bortebane.
    Det tror jeg passer våre spillere meget godt.

    Lene Mykjåland har stått over de to siste kampene i Toppserien. Man ser at hun er viktig. Vi blir spillende litt vel mye direkte uten henne i mellomrommet. Det er ventet at hun blir klar til kampen.
    Tror og håper på en god match. Faktisk så har jeg en liten følelse på at vi får se årets beste prestasjon av jentene på onsdag.

    Det er ventet mye folk på kampen. Vi samlet 917 tilskuere på forrige CL kamp.
    Kanskje ryker pubkikumsrekorden vår fra ifjor?
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    #2
    Inngang: Sesongkort gjelder ikke.
    Vanlige priser som på seriekamper.

    100,- for voksen
    50,- for honnør og KFL medlemmer.
    Barn under 16 gratis!

    Kommentar

    • Mons
      Medlem
      Hoffnarr
      • Jan 2013
      • 56

      #3
      Har KFL noe opplegg rundt kampen? Forventer god stemning med synging, flagging og mye hopping? Hvor skal vi stå?

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3319

        #4
        Tenk, verdens gjeveste klubbturnering - så går en faktisk i minus (http://www.vg.no/sport/fotball/tippe...ue/a/23537699/), da er det noe som ikke henger på greip. Mennene fikk en økning på 50% før årets CL, kvinnene står på det samme. Og vi snakker 16-dels finale!?

        Kommentar

        • PetterH
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2012
          • 668

          #5
          Det samme kan sees i premiepenger fra NFF når man vinner tippeligaen og toppserien.
          Tippeliga: 20 mill
          Toppserien: 600 000

          Kommentar

          • Sovekanaris
            Medlem
            Møteplager
            • May 2011
            • 98

            #6
            Fantastisk deilig seier idag! Historisk dag!!
            Ble også ny rekord med publikum mtp Champions League i Norge! FANTASTISK!

            Et par forferdelige situasjoner hvor Moe blir klipt ned bakfra som lukter soleklart rødt. Ufint!
            Håper de trekker tilbake kortet til Herlovsen også! Trenger issa neste kamp

            God stemning og mye bra spill!
            Zürich we are coming for you!
            Sovekanaris / DJ Reload
            Årets tifobajas 2015.
            FuglaTIFO

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎