Underskudd...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

    Underskudd...

    LILLESTRØM (VG) Lillestrøm legger denne uken fram et rekordunderskudd. Nå går hovedinvestoren ut og kaller fotballen laget har spilt, «kjedelig».


    Jeg har lurt en god stund på den der, og må bare vite om noe...
    Er ikke sånn der at Fugla stusser mot konkurs er det det?
    LSK FOR GULL 2006
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #2
    Er nok ingen fare. Per berg satser kanskje over klubbens evne fordi han vil ha et topplag i lillestrøm igjen, men han satser nok ikke over egen evne, tror berg er garantist her. Går nok fint.

    Kommentar

    • KimFL
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1410

      #3
      - Målet er å halvere underskuddet i år. Og at LSK skal gå i balanse i 2006, sier Per Berg. Foreløpig er lommeboken åpen, og Berg ser at det må investeringer til for å få LSK til å drive sunt igjen.
      Men tegnene er likevel positive, mener de tre sterke menn; Berg, Tom Lund og manager Jan Åge Fjørtoft.

      - Vi har fått inn fem millioner mer i sponsorpenger enn i fjor, og dette er langsiktige avtaler med Nordea på toppen og et «team 11» med 11 bedrifter under dem. I alt blir de totale inntektene i år på rundt 40 millioner kroner, sier Fjørtoft.
      Vel, det ser tross alt ikke så veldig svart ut. Andre klubber har da også vært flere millioner i underskudd, uten at det har fått nevneverdige konsekvenser.....


      mvh
      KimFL

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎