Stå - hvor?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    Stå - hvor?

    En enkel meningsmåling siden det diskuteres så hardt her.

    Kanai-Fansen er da tydeligvis det nye navnet Det skal selvfølgelig være Kanari-Fansen.

    takk

    Petter
    5
    OKS
    40,00%
    2
    ROBO
    60,00%
    3
  • Dagion
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Apr 2004
    • 13

    #2
    Spørsmålet kunne like gjerne vært:" vil du være med å lage bedre trøkk for gutta som spiller for LSK og resten av publikum på Åråsen? eller vil du tviholde på Robo tribunen fordi at du ser bedre?.

    Forresten hvor er de som hyla om røykfri stadion fordi at de tenkte på "andre mennesker".

    Stort hylekor potensiale her da det sikkert er mange svaksynte og eldre som kunne trengt de plassene vi har på Robo`n istedetfor at de må stå så langt langt langt langt bak mål som de må på Åråsen. :twisted:

    Kommentar

    • LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

      #3
      Opprinnelig skrevet av Dagion
      Spørsmålet kunne like gjerne vært:" vil du være med å lage bedre trøkk for gutta som spiller for LSK og resten av publikum på Åråsen? eller vil du tviholde på Robo tribunen fordi at du ser bedre?.

      Forresten hvor er de som hyla om røykfri stadion fordi at de tenkte på "andre mennesker".

      Stort hylekor potensiale her da det sikkert er mange svaksynte og eldre som kunne trengt de plassene vi har på Robo`n istedetfor at de må stå så langt langt langt langt bak mål som de må på Åråsen. :twisted:
      He he- jævlig bra sagt! :lol:
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #4
        Opprinnelig skrevet av Dagion
        Spørsmålet kunne like gjerne vært:" vil du være med å lage bedre trøkk for gutta som spiller for LSK og resten av publikum på Åråsen? eller vil du tviholde på Robo tribunen fordi at du ser bedre?.

        :
        Eller er du medlem av klanen? :shock:

        Kommentar

        • scages
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1292

          #5
          Opprinnelig skrevet av Dagion
          Forresten hvor er de som hyla om røykfri stadion fordi at de tenkte på "andre mennesker".

          Stort hylekor potensiale her da det sikkert er mange svaksynte og eldre som kunne trengt de plassene vi har på Robo`n istedetfor at de må stå så langt langt langt langt bak mål som de må på Åråsen. :twisted:
          Ja, eldre og SVAKSYNTE kan jo ikke kjøpe seg sitteplasser på noen av langsidene, så her har du åpenbart et poeng.
          Snakk om å dra diskusjonen ned på barnehagenivå.

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            #6
            oi følte noen seg truffet :lol:

            Synes det er på tide noen som er for at vi skal stå på Robo kommer med noe som dere kan kalle ett godt argument uten å grine "da ser vi dårligere". :P

            Kommentar

            • Liakanari
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 181

              #7
              Heller Robo enn OKS, synes nå jeg.

              Kommentar

              • morten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2156

                #8
                Enig med deg Liakanari..
                Badekar
                http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                Kommentar

                • Thomas fugl
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Nov 2003
                  • 137

                  #9
                  skjønner ikke hva folk synes er så bra med ROBO. jeg står selvfølgelig med fansen uansett. men hadde vært utrolig bra for oss selv, klubben og hele supporternorge hvis vi hadde flyttet til OKS.
                  - Venter på en ny storhetstid

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4376

                    #10
                    ok.. man ser bedre fra feltet, men vi ville laget mye bedre liv på OKS..
                    jeg mener at hvis vi blir stående på feltet så kommer vi ingen vei, og vi får ikke utviket oss no særlig.. vi har hvertfall 2000 på feltet nå.. OKS tar 1800 ca.. så da burde det vært mulig å fylle både oks og feltet, hvertfall om noen år

                    hvis det ikke blir noe av flyttinga, så må hvertfall feltet utvides, og da håper jeg at halve robo blir gjort om til ståplasser... jeg vet ikke hvor realistisk det er men noe må gjøres?! vi blir jo fler og fler og feltet er nok for lite.. pluss at vi da ikke høres så veldig godt nedi hjørnet.. hvis vi hadde flytta lenger mot midten så ville det nok blitt bedre stemning.. det er vel kanskje det beste alternativet etter min mening
                    ..................

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #11
                      Bare vent til kampene etter 16 mai, da blir det ikke like trangt på feltet, noen som husker bryne å viking kampen ifjor? Ikke akkurat stappa fult da. Derfor synes jeg det blir teit hvis vi skal utvide feltet med masse plasser. Blir veldig stusselig når feltet er bare 1/3 fullt i noen av kampene...
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • gonken
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Nov 2003
                        • 56

                        #12
                        Før vi eventuelt skal utvide feltet må vi se ann hvor mange det kommer på de "vanelige" kampa, for hvis det ikke blir fullt her, kan vi jo heller ikke finne på å utvide.

                        Helt enig med raymond. blir veldig stusselig hvis brre 1/3 av feltet er fullt.

                        Kommentar

                        • CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                          Bare vent til kampene etter 16 mai, da blir det ikke like trangt på feltet, noen som husker bryne å viking kampen ifjor? Ikke akkurat stappa fult da. Derfor synes jeg det blir teit hvis vi skal utvide feltet med masse plasser. Blir veldig stusselig når feltet er bare 1/3 fullt i noen av kampene...
                          husker du hvor fullt det var hvaer kamp på KFL feltet i hele sølvsesongen?
                          hva tror du skjer hvis vi vinner noe?.

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #14
                            Dan kan vi begynne å snakke om å utvide ja, men før noe sånt skjer så trenger vi ikke å utvide synes jeg...
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • CocaJerry
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2532

                              #15
                              Tror du det er mange nye som kommer tilbake på kamp for å stå sammen med KFL som sild i tønne og å bli syngi ut på hjemmenbane av en gjeng aper på 1800 mann på Adidastribunen enda vi er flere enn dem.

                              Virker som en jævlig god reklame for klanen spør du meg.

                              Kommentar

                              • sniper
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 5254

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                Tror du det er mange nye som kommer tilbake på kamp for å stå sammen med KFL som sild i tønne og å bli syngi ut på hjemmenbane av en gjeng aper på 1800 mann på Adidastribunen enda vi er flere enn dem.

                                Virker som en jævlig god reklame for klanen spør du meg.

                                Det virker som om det betyr mye for deg å ikke la motstanderens supportere synge høyere enn oss. Er det så forbanna viktig da? Er det derfor du går på Åråsen kanskje?

                                Petter

                                Kommentar

                                • Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

                                  #17
                                  er vel mange ting som spiller inn her .
                                  slik det er nå høres kanarifansen dårlig andre stader enn for seg selv pga plasseringen , men samtidig er det en bra plassering med tanke på å se hva som forgår på banen , bakdelen er at for andre kan bortesupporterne høres bedre enn oss på hjemmekamp både for tv tittere og en del steder på stadion , ser at noen spør seg om det er så viktig å synge høyest da ...... vist faen er det viktig å synge høyest på hjemmebane, det finnes mange viktige ting i en kamp , men det å synge høyest på egen bane er jo veldig viktig synes nå jeg .
                                  når det gjelder å utvide slik at KFL får større plass så kunne vel det være en god ide , ser at noen roper ut om at det blir for teit hvis vi ikke klarer å fylle disse plassene og at feltet blir seende glissent ut , det blir litt for teit å tenke slik , når man ser på åråsen nå ser det ut som det er 1000 kanarifans mens det i realiteten er 2000(eksempel)..... grunnen er at man står så tettpakka på feltet og gjengen blir så komprimert at det ser slik ut , synes nå i alle fall jeg , hadde feltet blitt utvidet så hadde dette sett MYE bedre ut på våre vegne , ikke bare det , men hvis ikke feltet blir fullt opp under en kamp er det bare å spre kanarifansen ut over feltet og ikke stå så tett så ser det fullt ut likevel , man MÅ ikke stå som sild i tønne , på den måten kan man gjøre det motsatte av det som er i dag , nemlig at det ser ut som det er FLERE enn det vi er , mens det i dag ser ut som vi er FÆRRE enn det vi egentlig er , og svaret på hva som er best da er jo innlysende... eller ???
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  http://www.fluefiskebloggen.no
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4376

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av petter
                                    Det virker som om det betyr mye for deg å ikke la motstanderens supportere synge høyere enn oss. Er det så forbanna viktig da? Er det derfor du går på Åråsen kanskje?
                                    Petter
                                    selvfølgelig er det vikitig at ikke klanen osv synger høyere enn oss! det er jo derfor vi er til

                                    støtte gutta er det vi skal, og da må vi synge høyest! :wink:

                                    jonern - som er sløv p.g.a varmen :shock: 8)
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

                                      #19
                                      Mange av argumentene for å flytte til OKS er av ren forfengelighetsgrunner. Redsel for å høres "mindre ut enn man er" på TV, for at ikke lyden når bort til bortesupportere osv... Spiller det noen rolle da?? Vi høres fortsatt bedre enn ALLE, kanskje med unntak av VIF-supporterene.

                                      Dere etterspør et godt argument for å bli stående, her er ett: Kapasiteten på stadion vil gå ned med ca. 1000 plasser. Da er vi nede i 10.500 som max kapasitet på Åråsen.

                                      Kommentar

                                      • gonken
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Nov 2003
                                        • 56

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                        når man ser på åråsen nå ser det ut som det er 1000 kanarifans mens det i realiteten er 2000(eksempel).....


                                        Mener du virkelig dette? Hvis du har sett LSK-rbk på tv, vil du se (i allefall jeg så det) at kanari-fansen så store og mektige ut. Jeg syns det på ingen måte at det bare stod 1000 der. Jeg syns vi faktisk ser større ut på tv enn det vi gjør i virkeligheten. Hvis dette er et argument for å flytte til oks, at vi ser små ut, er det noe av det dårligste argumentet jeg har hørt.

                                        Nå ser jeg jo hva du sier om utvidelse, og jeg er jo enig med deg at vi trenger en utvidelse, men ikke for en hver pris. Hvis vi har et stort felt som ser glissent ut kommer vi i hvertfall til å se små ut.
                                        Hvis det blir fullt på kanari-feltet hver enseste kamp i år, da må jo vi selvfølgelig utvide, men hvis det blir som i fjor, at feltet bare var halvfullt på noen kamper er det jo ingen vits i å utvide.

                                        Vi får se ann i år, og kanskje det kommer en utvidelse fra seriestart 2005.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎