Tromme-For eller imot?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HanseFrank
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 221

    #81
    Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen


    *Host*innmrømatdutokfeil*host* :lol:
    Tja, jeg er fortsatt sterkt i mot tromme jeg da.

    Men jeg forstår at mange synes den har vært en suksess, men fra mitt ståsted, hvor jeg regner den engeslke fotballkulturen som den beste, er trommen ingen nødvendighet.

    Det vi hadde av impulsivitet blir kvalt av 15 minutter med joiking til Yellow Submarine.

    Men jeg innrømmer gjerne at trommen har vært en suksess for å få med flere av de som opprinnelig ikke var så interessert i å synge på kamp, og det er jo bra....
    HanseFrank
    - på den andre siden...

    Kommentar

    • Jan Banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 809

      #82
      Jeg mener tromma har vært en ubetinget suksess, som har bragt syngingen opp på et nytt nivå.

      Ser for meg at vi på sikt blir enda bedre til å utnytte forsdelene og fremstår som den mest "sydlandske" supportergruppa i Norge. Regner med at mange får vemmelser av at vi kanskje virker mindre britiske, men her gjelder det å se visjoner og nyskapning, ikke å nødvendigvis ape etter "heltene våre" i England.

      Eneste aberet er at det virker som om vi mister en del av futten når trommene blir borte. Så det er viktig at vi ikke lar tromma dra lasset for oss, trommas oppgave må bare være å forsterke den unikt bra stemninga vi allerede er i stand til å lage!
      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

      Stuart Baxter har forstått det.

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #83
        Opprinnelig skrevet av iL
        Synes folk kan være uten den hahah-hva-var-det-jeg-sa nedlatende holdninga. Kommer ikke noe godt ut av det.

        Er bra at det er forskjellige meninger hos kanarifansen, og vi kan vel med stillhet si at det er bra vi tørte å bruke tromma?
        Jeg synes absolutt jeg skal få lov å gi brutter`n pepper!
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • frodekippe
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 480

          #84
          VI KAN IKKE SLUTTE MED DENNE!!!!!

          KANSKJE HA ET PAR TIL SOM HAR RELATIVT RYTME-FEELING SÅNN AT TONY & Co. IKKE BLIR SÅ JÆVLIG KJØRT I ARMEN....

          DET ER JÆVLIG BRA
          FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

          Bjørn Lindahl

          Kommentar

          • Torri
            Medlem
            Bøffel
            • Aug 2005
            • 34

            #85
            Må ha tromma

            HELT KLART, vi må ha tromma,
            det lager stemning !! Og bedre rytme !

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎