Hva er det med LSK og lover/regler?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1251

    Hva er det med LSK og lover/regler?

    Nok en gang er det negativt fokus på LSK.
    Sist vi var i cupfinalen 2005 solgte de pakker med skjerf og flagg. Dette var jo ikke lov og ble brakt inn for forbrukerrådet.
    Nå er det gjort forsøk som ikke er lov igjen.
    Hvorfor skal de prøve og utnytte sine suportere som er en av grunnene til at LSK i det heletatt eksisterer.

    Hold dere innenfor markedsføringsloven sier nå jeg.

    Og en ting til. Disse tekstmeldingene hver gang det blir mål i en kamp er jævlig irriterende. Vil ikke ha de.
    De fleste med sesonkort er vel på hjemmekampene iallfall.
    Trenger jo ikke pepre oss med mld om lagoppstillinger og at det er kamp.
    Hvordan kan jeg bli kvitt denne tjenesten. De fleste med respekt for seg selv og som er LSK SUP er vel innom RB, LSK eller KFL minst en gang om dagen...
  • Kanarifugl84
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2007
    • 2319

    #2
    Opprinnelig skrevet av glasgow
    Hvorfor skal de prøve og utnytte sine suportere som er en av grunnene til at LSK i det heletatt eksisterer.

    Og en ting til. Disse tekstmeldingene hver gang det blir mål i en kamp er jævlig irriterende. Vil ikke ha de.
    Penger, penger, PENGER!! Men dette er helt feil å måte å gå frem på...jeg har ikke noe problem med å være registrert i LSKZone, men jeg vil være registrert der fordi jeg selv VIL være det, ikke fordi jeg MÅ være det...

    Apropos disse tekstmeldingene...personlig har ikke undertegnede mottat en eneste SMS fra LSKZone etter vellykket registreringen den 27.september, burde man da føle en viss frykt over at noe er galt eller ren og skjær lykke?

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13272

      #3
      Litt korttenk fra markedsavdelingen dette. Virker som om de tror at fansen kjøper alt ukritisk? Det stemmer selvfølgelig ikke, vi er da ikke søpla-fans! Vi er langt mer interessert i fotball - vi trenger ikke vannet, kaffen og manne-prostitusjonkolleksjonen å trøste oss med fordi laget vårt er i 1. div.

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        #4
        Personlig synes jeg det er helt ok med startoppstillinga på SMS før match. Den kommer ofte tidligere enn jeg får informasjonen på stadion. SMSene med oppdatering av kampene kunne jeg godt vært foruten, i hvert fall på hjemmekampene.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • vollafugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2006
          • 978

          #5
          Kjedelig dette med brudd på markedsføringsloven §§ 4 (2005) og 2b (2007), men likevel en relativt bagatellmessig sak i den store sammenhengen.

          Når man først har tatt opp dette med regelverk, synes jeg personlig at klubbens forhold til NFFs regelverk ved behandlingen av sanksjonssaker er langt viktigere.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎