Hastekarakterbok 24/07: Start-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7056

    Hastekarakterbok 24/07: Start-LSK

    Så ikke hele kampen i går, dessverre, men her følger en kortfattet karakterbok:

    BB Otto 7 - To store redninger, råtøff i feltet, både oppe og nede. Én bærtur.
    Søgård 6 - Veldig solid, men lite spektakulært.
    Rambukk 6 - Jevnt over dugelig. Sterk i duellene, god kamp.
    Johnsen 5 - Sleit langs bakken, god i lufta. Tøff kamp mot Hulsker. Bedre etterhvert.
    Shane 4 - Slapp Borre til vel mange innlegg. Ålreit distribusjon trekker opp, defensivt mye tull.
    Mouelhi 4 - Brukte for lang tid med ball, variabel i går.
    Riise 4 - Mye løping, lite konstruktivt. Vannet passet spillestilen hans dårlig.
    Brenne 4 - Nedtur ifht siste ukers innsats. Lite synlig.
    Myklebust 3 - Finfin sjanse tidlig, borte etterhvert. Nesten rødt (!). Ingen venstreflanke. Suspendert i neste.
    Occean 5 - Farlig frempå flere ganger. Snytt for straffe?
    Sundgot 4 - Lite bevegelig. En farlig heading. Vanskelige arbeidsforhold.

    ->Karim: Flott innhopp. Fra start neste gang?
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • rEPPA
    *****istrator
    • Nov 2003
    • 3930

    #2
    ->Karim: Flott innhopp. Fra start neste gang?
    Jeg også mener han må starte neste match med de fantastiske innleggende han hadde i går. Rolig og konsentrert når han fikk ballen.
    www.kfl.no/debatt

    Kommentar

    • Vicarious
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 391

      #3
      Sliter ofte litt med å bedømme spillerne når jeg ser matchen live. Men ser ut som du har truffet godt med karakterene ut fra mitt inntrykk også, Trigz.

      Tror jeg vil trekke Rambukk 1 poeng fordi han til tider gjør meg jævlig nervøs baki der, og gi poenget til Riise fordi det kun er gjørmehølet av en gressmatte som hindrer han fra å gjøre magiske ting med ballen i går.

      Kommentar

      • Graut
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Sep 2007
        • 4

        #4
        Kampen mot Start var ingen stor kamp pga elendige bane forhold. og med de forholda som var igår vart det slått mye over midten så dem blir en del usynlig pga det.

        Kommentar

        • El_Cabron
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Oct 2007
          • 218

          #5
          Syns det blir veldig vanskelig å gi karakterer på slike kamper som i går, da det egentlig kan betegnes som en annen sport.
          Midtbanen blir nesten borte pga. ball pumping, og man ser til stadighet spillere som løper fra ballen eller misser på mottak da stussen eller mangel på sådan blir helt umulig å beregne.

          2 ting jeg derimot syns var positivt i går var innhoppet til Karim (synd han ikke fikk mer tid), og som vanlig er Otto på hugget (med unntak av tabben, syns jeg han spilte stort)!

          Neste kamp vil jeg se Karim fra start, og jeg tror sjansene er gode for nettop det, da Mykle er ute uansett!
          |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

          Kommentar

          Working...