Oppfordring til bortesupportere om Rainbow (vest)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Oppfordring til bortesupportere om Rainbow (vest)

    Hvorfor i granskauen gjør lsk.no dette?

    Jeg siterer:

    Lsk-tilhengere anbefales å kjøpe sine billetter på RoBo(Øst), OKS(Syd) og Rainbow(Vest).
    Bortesupportere blir plassert på Adidas-Tribunen(Nord) Og Henvises til denne tribune ved billettkjøp.
    Øvrige bortesupportere som ønsker langside henvises til Rainbow(vest) med unntak av felt 4.


    Fikk nettopp en mail av en klans-ape der han håper å kjøpe på Rainbow. Ser ut til at det blir som i fjor, med mange blåe folk der.

    Er det ikke noe vi kan gjøre for å stoppe dette?

    Synes det er helt på trynet at lsk.no oppforder bortesupportere til dette.

    Da :

    a) Adidastribunen er mer en stor nok til alle utenom vålerenga og fredrikstad.
    b) når vålerenga og fredrikstad kommer på besøk klarer vi fint å fylle opp resten av stadion med fugla folk.
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    I år så blir det bedre segregering enn noen gang med tanke på Vålenga kampen. De får som de har fått de tidligere åra, hele svingen pluss feltet på Rainbow tribunen nærmest svingen. Andre som sitter andre steder med vif artikler BLIR fjernet derfra og plassert i de to feltene.

    I de øvrige kampen så er det ingen som fyller opp svingen, med unntak av Fredrikstad, og det samme vil skje med dem som mot Vål'enga

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #3
      Re: Oppfordring til bortesupportere om Rainbow (vest)

      Opprinnelig skrevet av iL
      Hvorfor i granskauen gjør lsk.no dette?

      Jeg siterer:

      Lsk-tilhengere anbefales å kjøpe sine billetter på RoBo(Øst), OKS(Syd) og Rainbow(Vest).
      Bortesupportere blir plassert på Adidas-Tribunen(Nord) Og Henvises til denne tribune ved billettkjøp.
      Øvrige bortesupportere som ønsker langside henvises til Rainbow(vest) med unntak av felt 4.


      Fikk nettopp en mail av en klans-ape der han håper å kjøpe på Rainbow. Ser ut til at det blir som i fjor, med mange blåe folk der.

      Er det ikke noe vi kan gjøre for å stoppe dette?

      Synes det er helt på trynet at lsk.no oppforder bortesupportere til dette.

      Da :

      a) Adidastribunen er mer en stor nok til alle utenom vålerenga og fredrikstad.
      b) når vålerenga og fredrikstad kommer på besøk klarer vi fint å fylle opp resten av stadion med fugla folk.
      Hvis du ser der man kan bestille billetter på nettet, så er også LSK-VIF ikke tilgjengelig, mao til den kampen kan man da ikke kjøpe billetter på nett.

      Petter

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #4
        Opprinnelig skrevet av Tony
        I år så blir det bedre segregering enn noen gang med tanke på Vålenga kampen. De får som de har fått de tidligere åra, hele svingen pluss feltet på Rainbow tribunen nærmest svingen. Andre som sitter andre steder med vif artikler BLIR fjernet derfra og plassert i de to feltene.

        I de øvrige kampen så er det ingen som fyller opp svingen, med unntak av Fredrikstad, og det samme vil skje med dem som mot Vål'enga
        Vel og bra, men jeg reagerer på at de får et felt på Rainbow. Tror ikke LSK at vi klarer å fylle opp dette selv eller?
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #5
          Det feltet er for de som skal bli flyttet over pluss at noen blir for salg gjennom Klanen. Hadde Klanen kun fått 1850 plasser bak svingen og ikke noe mer ville det ikke vært mulig og beholdt segregeringa.

          Kommentar

          • Vestfold Kanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Oct 2004
            • 4583

            #6
            Problemet blir når det er ca 1000 klansfolk plassert rundt om på stadion, som det har vært de siste åra, hvordan skal disse få plass på et lite felt på rainbow??

            Men håper virkelig dette funker. 8)

            Viktig at klanen blir informert om at enga folk blir flytta. Tidligere år har de jo aktivt oppfordra folk om å kjøpe billetter andre steder på stadion.
            Lukter litt kaos dette her.
            LOUD
            PROUD
            ULTRA

            Kommentar

            • CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

              #7
              Alle bortesupportere skulle vært plassert på Adidas.
              Det blir bråk hvis dem sprer seg rundt på stadion, men det er vel akkurat det de som gjør det vil ha.
              At LSK ikke skjønner at alle søppla må samles på ett sted er helt forbanna latterlig.
              Jeg er klar over at de ikke får kjøpt bilett på Rainbow nå, men bare vent og se når kampen nærmer seg.

              Kommentar

              • Do'h
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 1891

                #8
                Enga burde få FÆRRE biletter til lsk-vif
                LSK FOR GULL 2006

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #9
                  Klanen er informert om dette og de vil også ha det på denne måten. De går også aktivt ut når de skal begynne å selge billetter og si hvilke felt som er til enga vif supprotere. I tillegg vil det bli skilting og flere plakater på Åråsen under den kampen hvor det står hvor folk skal være og man vil sette inn sterke tiltak for å få dette gjennomført. Dette er er til det beste for alle parter, istedetfor at folk sitter spredt.
                  I tillegg som kjøper billetter på shopen og effect bli forklart hvilke billetter som gjelder til hvem.

                  Kommentar

                  • iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

                    #10
                    Jeg skjønner fremdelese ikke hvorfor Klanen får mer en Adidas tribunen.

                    Er det ikke slik at bortesupportere har maks krav på 10% av kapasitet da?

                    Adidas er langt over 10%, og det burde holde.
                    At de får litt av Rainbow, betyr mindre fugla folk.
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                    Kommentar

                    • scages
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1292

                      #11
                      Tviler meget strekt på at klans folk skjønner dette.
                      Idiotene har jo driti seg ut før, og oppført seg som dyr.
                      Så at klanen er informert, betyr slett ikke at det kommer til å gå smertefritt i praksis.
                      Får håpe at både onkel og vaktkorpset er inneforstått med det.
                      Foreligger det noen strategi for å luke vekk eventuelle casuals loosere, som ganske sikkert vil prøve seg igjen.?

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        #12
                        Det vanlige er 5% av tilskuerkapasiteten.
                        Hva tror dere hadde skjedd hvis Klanen bare hadde fått halvsiden bak mål, eller bare svingen bak mål? Tror dere at det ikke hadde komme flere vif folk på kampen da?
                        Må da være lurere å ha et eget felt som er satt opp til å få resten av vif folkene på stadion så lenge det er plass på feltet enn å la de sitte spredd?

                        Casuala prøvde seg ikke ifjor. Var cupen for 2 år siden hvor de "tok seg rettigheter" på Åråsen

                        Kommentar

                        • Tony
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4737

                          #13
                          Sakset fra vpn.no

                          Vil bare komme med noen opplysninger ang. billetter til ovennevnte kamp, det er kun to utsalg i Lillestrøm: Sportshuset ved Tærudparken og Mix ved nye kinokvartalet. Billettsalget startet 12 mars og er nesten utsolgt, og aller viktigst å vite : Ingen Engasupportere får kjøpe billetter utenom svingen som er reservert… Dette ifølge en avtale mellom Lsk og Klanen. Ble nemlig nektet å kjøpe, klarte ikke å si at jeg holdt med Lsk.

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #14
                            Hvorfor ikke gjenta stuntet fra noen år tilbake: Skru opp prisen når VIF skal til Åråsen? :lol: :lol:
                            Sist det skjedde var vel Åsåsen velsignet fri for forurensning (Les: klanen).
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • Ketil Cantona
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6813

                              #15
                              Hold alle klansaper unna Åråsen, trenger ikke Scum!!

                              Kommentar

                              • Do'h
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 1891

                                #16
                                Sette opp prisen for vif-folk 22. mai er en konge ide :lol:
                                LSK FOR GULL 2006

                                Kommentar

                                • Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

                                  #17
                                  Hadde det vært konge om vif hadde satt op billettprisene når vi skal til Ullevål?

                                  Kommentar

                                  • Do'h
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 1891

                                    #18
                                    da ser man kampen på tv Når dem først lurer oss for 400.000 skal vi innhente penga også
                                    LSK FOR GULL 2006

                                    Kommentar

                                    • armandg
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Feb 2005
                                      • 2

                                      #19
                                      har sitti med både drakt og skjerf på rainbow-tribuna to-tre ganger før, ikke hatt noen problemer med det. har sett mange andre der og i den nydelige blå. =)
                                      Ja, jeg har blitt religiøs...
                                      ..og ja, det er fordi jeg tror på enga!

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av armandg
                                        har sitti med både drakt og skjerf på rainbow-tribuna to-tre ganger før, ikke hatt noen problemer med det. har sett mange andre der og i den nydelige blå. =)
                                        Hold deg i svingen sammen med resten av kameratene dine...

                                        __________________________________________________ __________

                                        Innlegg endret av mod.

                                        Kommentar

                                        Working...