Kamptråd LSK-Sandefjord 3.11.07

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #81
    Opprinnelig skrevet av KimFL
    Hva var det som egentlig skjedde der, etter kampslutt? Så bare så vidt noen glimt på tv....så ut som om Nordlie klikka skikkelig på Occean.



    KimFL
    Det ble noe bråk mellom noen LSK spillere og Sandefjord spillere. Tom klikka vel fordi spillera ikke brukte huet og trakk seg unna situasjonen..
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

      #82
      Opprinnelig skrevet av xeR
      Det ble noe bråk mellom noen LSK spillere og Sandefjord spillere. Tom klikka vel fordi spillera ikke brukte huet og trakk seg unna situasjonen..
      TV2 forklarte at Occean var sinna på handssituasjonen. Hands var det liten tvil om. Derimot er jeg mer i tvil om offsideannuleringen av Occeans første "skåring". Noen som er mer sikre?
      RoyVaadal.

      Kommentar

      • Mr.Lee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 736

        #83
        TV2: "Lillestrømspillerne blir pepet ut i pausen"

        Var det ikke dommeren folk pep på da?

        Kommentar

        • Eriksve
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 885

          #84
          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
          TV2 forklarte at Occean var sinna på handssituasjonen. Hands var det liten tvil om. Derimot er jeg mer i tvil om offsideannuleringen av Occeans første "skåring". Noen som er mer sikre?
          Handsen var soleklar ja, ikke mye å klage på det. Synes også offside-avgjørelsen så mye mer tvilsom ut, men fikk ikke se noen reprise på dette på TV2 - så da er det nok bare linjedommer og de på kanarifeltet som kan uttale seg om det....

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            #85
            Fette elendig match. Uavgjort mot Sandefjord hjemme tar jeg som en personlig nedtur, antagelig langt mer enn spillerne som var utpå der. At det går ann å være så jævla talentløse i alt de foretar seg offensivt er skuffende. Ekstremt klønete avslutninger i første omgang, vi klarer å drite på draget i en kamp som kunne ha betydd mye for klubben. Jeg er griseskuffa over samtlige spillere idag, og jeg frykter for Haugesund neste søndag.

            Deler ikke begeinstringen for Karim idag. Synes han gjør et greit innhopp, skaffer en del cornere og jobber greit, men han har mange innlegg som slettes ikke er gode.
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • Speeder
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 951

              #86
              Det var visst rimelig klar offside, i fra 'felt A posisjon'. Handsen er det ingen tvil om.
              Tore Galgerud

              Kommentar

              • fugla87
                Medlem
                Møteplager
                • Jun 2007
                • 81

                #87
                Skal gutta spille så dårlig neste helg er det bare å ta til takke med sølv. Haugesund er mye bedre enn Sandefjord, å ihvertfall når de har noe å spille for...Sinnsykt skuffa over en elendig kamp. skulle blitt lønnet etter prestasjoner.
                Fugla For Life!!

                Kommentar

                • ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Speeder
                  Det var visst rimelig klar offside, i fra 'felt A posisjon'. Handsen er det ingen tvil om.

                  Jeg stod ca på linje med bakerste forsvarer, og det var en helt klar offside.

                  Kommentar

                  • Juven
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • May 2006
                    • 212

                    #89
                    Synes spillerne gikk rett i garderoben i dag, hadde kanskje ventet at de skulle ta imot litt mere hyllest siden sesongen tross alt er over. Men gikk også rett etter kampslutt så det er mulig de kom på banen igjen etter at jeg hadde gått.
                    Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

                    Kommentar

                    • Canário
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1471

                      #90
                      Akk! Sandefjord lykkes godt med å få oss trøtte og matte gjennom oppjaget innsats, ligge tett mellom lagdelene og tvinge spissene våre feilvendt for så å bryte spillet før midtbanen kommer etter. Sånne kamper er så jæ-ve-lig frustrerende å se på: Vi stanger som veps mot vindusglass!

                      Presset til Sandefjord blir vi også stressa av, og gjør selvmord ved å spille på Sandefjords premisser. Altfor mye lemping inn i boksen som blir mat for stopperne når vårt tungskyts er så lite bevegelige og vi verken klarer å skape overtall eller gjennombrudd. Igjen ser vi at vi sliter med å kjøre tempofotball. Angrepsspillet er veldig fastlåst og jeg savner mer drilling på offensive løp (spissene går i de samme åpningene), samt som bakrommet blir for lite trua. Mer baller langs bakken hadde vært langt mer ubehagelig for Sandefjord. Det viser at vi ennå ikke har et enn 4-3-3-stall, og trenger flere rendyrka vinger som kan levere gavene til 1 - én, ein, one - midtspiss.

                      Men 4. plass hadde det blitt lell.

                      Kommentar

                      • Arind
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2006
                        • 459

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av TorTor
                        Ekstremt tragisk første omgang av gutta. Vi blir til tider utspillt av Sandefjord...
                        Røyka du noe rart i kveld eller? Sandefjord gjorde ikke en dritt, de bare løp og spente bein på gutta våre. Det var kun sommel og inneffeltivitet som gjorde at det ikke endte 5-0......
                        Jeg fatter bare ikke åssen vi kan sloss sånn mot rbk og så være sånn tafatte mot dårlige lag som mot Start forrige uke og dette her nå......elendig innsats i en kamp som skulle sette stemningen til cupfinalen......helvete hell......
                        Som jeg sa tidligere i dag.....vi vinner kun om vi har totalt fokus på at det blir en vanskelig kamp, og det tror jeg ikke gutta hadde.......de trodde de kunne leke seg til seier......
                        Derfor ble kvelden på byen i dag også kort......
                        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                        Kommentar

                        • mooph
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 1496

                          #92
                          Ja, ja - litt dårlig at vi ikke får putta i løpet av første halvtimen.

                          Når det er sagt spilte det jo til slutt svært liten rolle i og med at både Stabææææ og oljelaget vant.

                          Typisk "vil seg ikke" kamp. Vi får håpe gutta stiller siktet bedre før cupfinalen, jeg blir i svært dårlig humør om den blir noe lignende dette.
                          Fugla mot nye høyder

                          Kommentar

                          • Superstefan
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 2180

                            #93
                            Lillestrøm sugde,Sandefjord sugde,KFL sugde,oppmøtet sugde,dommeren sugde,fy faen glad Stabæk og Viking vant i dag.Ellers hadde jeg klikket i vinkel.
                            Last edited by Superstefan; 04.11.2007, 02:20.
                            Fotograf Kreativ Kanaris

                            KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #94
                              Er ekstremt skuffa nå, mest fordi enkelte (altfor mange) spillere regelrett pisser på klubbmerket med å vise manglende innsats, stolthet og profesjonalitet. Vi er jævlig mange som bruker mye tid og penger på LSK, og ikke minst var det over 6000 mennesker som betalte for å se på Fugla i dag. Da er det rett og slett jævlig skuffende at fotballspillere som hever millionlønninger opptrer på den måten.

                              Hvor er innsatsen?
                              Hvor er profesjonaliteten?
                              Hvor er stoltheten over å ikle seg den gule trøua? Og eier de ikke yrkesstolthet?

                              Jeg veit veldig godt at 3 poeng i denne matchen ikke hadde hatt en dritt å si på tabellen, men dette handler om signaleffekter. Folk må gjerne klage på dagens tilskuertall, men jeg vil heller snu det til at det er utrolig at over 6000 mennesker gidder å betale i dyre dommer for å se på en gjeng som i år har driti ut klubben en rekke ganger, først mot erkefienden i juni, så to ganger mot Kaerjeng, deretter mot Odd på Åråsen osv. Og på toppen av det hele klarer vi ikke å feie over et nedrykksklart Sandefjord totalt blottet for glød og innsats.

                              Og det stopper ikke med at spillerne driter ut seg selv og klubben i serieavslutninga: Et heltent Haugesund-lag er nemlig betydelig bedre enn Sandefjord-laget vi så på Åråsen lørdag.

                              Jeg har aldri grua meg så mye til en kamp som jeg gjør nå. Håpet svinner aldri, men trua har definitivt forsvunnet for lengst.

                              Blø for drakta!
                              Last edited by Lars; 04.11.2007, 02:58.

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #95
                                Nesten hver gang vi ikke vinner, hyler folk etter innsats. Jeg synes ikke det var problemet i går. Vi skapte et greit antall sjanser og burde ha satt fler av disse. Mange av avslutningnen var for dårlige. Ellers så synes jeg spesielt de første 20 minuttene var bra. Da skapte vi nok sjanser til å punktere kampen. Da kan man ikke klage på innsatsen. Rett etter målet til Sandefjod, var vi litt ute av det, før vi tok tak etter pause. Da fikk vi mer bredde i spillet og kom til mange innleggssituasjoner som Kjølner tok seg av. VG har 9-2 i sjaner og man skaper ikke 9 sjanser uten innsats. Det var først og fremst foran kassa det sviktet. Med 100 % konsentrasjon i avslutingene hadde vi scoret 3-4 mål. Her var det flere spillere som sviktet. Riise, Sundgot, Søgård, Brenne og Johnsen hadde feite tilbud. Occean scoret to som ble annulert. Synes kampen i går viser at vi mangler en kald avslutter ala Helstad og Nannskog. De putter ballen i det rommet som er åpent. Våre spillere (Occean spesielt) er ingen lirere når de får sjansen. Skal vi vinne seriegull, må vi ha spisser som setter sjansene og ikke satser på kraft.

                                Kommentar

                                • El_Cabron
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Oct 2007
                                  • 218

                                  #96
                                  Dette vat en kamp som kommer til å minne om det FKH kommer med om ei uke... Vi eier ballen, og le(u)mper ballen inn et et overbefolka felt.
                                  Jeg håper for guds skyld vi kan treffe ballen reint noen ganger neste helg, ellers er mulig vi går på en smell i straffekonk eller hvis Rambekk får tillit fra start.

                                  Det er jo ikke sånn at Sandefjord var bedre enn oss i noe i går med unntak av forsvar da og effektivitet, og det er visst en del av spillet det også. Og det er akkurat på disse punktene jeg tror det er mulig at vi kan drite oss ut på søndag.
                                  |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                                  Kommentar

                                  • Arind
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2006
                                    • 459

                                    #97
                                    Serien er over og fasit nok en fjerdeplass etter svært varierende innsats gjennom året. Denne siste kampen illustrerer vel helt greit hvor vi står....manglede evne til å avslutte og slurv - derfor vant Brann serien og vi ble fire.
                                    De to eneste som får tommelen opp og godkjent for innsats gjennom sesongen av meg er Espen og Otto. De har gjort jobben og de har vist en flott utvikling gjennom sesongen. Frode ville også vært der om han ikke hadde dratt på seg så mange kort.
                                    De andre har vært alt for variable fra i være dritgode i enkeltkamper til helt tafatt.....og det er noe å tenke på fram mot 08.

                                    Men cupfinalen vinner vi, jeg har sakt i hele år at vi tar gull i år!
                                    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                    Kommentar

                                    • erlando
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 858

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Juven
                                      Synes spillerne gikk rett i garderoben i dag, hadde kanskje ventet at de skulle ta imot litt mere hyllest siden sesongen tross alt er over. Men gikk også rett etter kampslutt så det er mulig de kom på banen igjen etter at jeg hadde gått.
                                      Det var flere spillere som gjorde et forsøk, bl.a Shane, men feltet ble mest opptatt av å rope 'rasshøl' mot Sandefjord-spilleren og pipe mot Edvartsen, så da virket det som spillerne ga opp...
                                      Ja til pause i pausen!

                                      Kommentar

                                      • Superstefan
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 2180

                                        #99
                                        Hva sto det på banneren i går?
                                        Fotograf Kreativ Kanaris

                                        KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                        Kommentar

                                        • Trondeo
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3062

                                          Opprinnelig skrevet av Superstefan
                                          Hva sto det på banneren i går?
                                          MENTALITET (banner topp)

                                          *LSK-logo* (midt)

                                          Ultras Felt C (bunn)

                                          Det blir vel riktig?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎