Super Mac blir "proff"

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Super Mac blir "proff"

    Mahmod Hejazi har fått kontrakt i superettan i Sverige, etter en lang periode med diverse prøvespill i europa.
    Hva synes KFL folket om at han ikke satses på i LSK?

    Ifølge han selv har han jo ambisjoner om det norske landslaget etterhvert!! :shock:

  • Kimito
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 2600

    #2
    I følge han selv så skulle han spilt på førstelaget til Lillestrøm for lengst også så vidt jeg har forstått...

    Synes det er mildt sagt underlig å snakke om landslaget når man ikke har prestert på høyt nivå noensinne...
    Ferdigskåra

    Kommentar

    • Kølla Riisa
      Seniormedlem
      • Jun 2004
      • 1021

      #3
      Det er jo samme mannen som sa at han skulle bli den nye Ronaldo så selvinnsikten er vel kanksje ikke den aller beste...

      Kommentar

      • Latvijan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2005
        • 360

        #4
        Vi snakker vel faktisk om en spiller med dårligere innstilling enn Zlatan og Anelka til sammen å det til tross for at han ikke har bevist noe som helst for Ull Kisa engang... Men for all del: Lykke til i Sverige Mac!

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #5
          Opprinnelig skrevet av Latvijan
          Vi snakker vel faktisk om en spiller med dårligere innstilling enn Zlatan og Anelka til sammen å det til tross for at han ikke har bevist noe som helst for Ull Kisa engang... Men for all del: Lykke til i Sverige Mac!
          Mac beviste gjennom en og en halv sesong i Kisa at han var lagets desiderte beste målgjører. At egoet hans ødelegger for ham er det lite tvil om, men talent har han i massevis. En bra trener får skikk på ham og gjør ham til en god spiss, men om Mac treffer den treneren er jeg mer usikker på.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Blystadlia fugl
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Jan 2005
            • 26

            #6
            Jeg har spilt sammen med Mac, og han er ikke det talentet som noen skal ha det til. Jeg skjønte det sånn at han også er noe av det dårligste jeg har møtt sånn holdningsmessig..... litt klyseaktig kar spør du meg!!

            Kommentar

            • Sem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2005
              • 1626

              #7
              Får uansett ønske gutten lykke til i sitt nye land!

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎