Hva gjør LSK for å...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • volla
    Medlem
    Bøffel
    • Mar 2005
    • 31

    Hva gjør LSK for å...

    - Få flere tilskuere på kampene? Finnes det noen konkrete tiltak?

    - Selge flere sesongkort? Har de lagt strategi for neste sesong?

    - Selge flere enkeltbilletter?

    - Bedre draktens utseende, årets drakt ser dessverre ikke ut i måneskinn, der er det farger og logoer i alle regnbuens farger.

    Har egentlig LSK en markedsavdeling på plass som gjør dette, eller er all folus rettet mot det å selge oss til flest mulig sponsorer?

    takk for oppmerksomheten
    -volla
    Bydel med sjel

    Jeg har sesongkort for 2007, og jeg SPARER penger på det!
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    Journalist eller?

    1. Ja, til hver kamp vil det være forskjellige temaer. Første hjemmekamp mot Lyn skal være klubbenes dag hvormedlemmer i klubbene rundt omkring på Romerike får mulighet til å kjøpe billett til OKS tribunen,gjennom sin egen klubb, for 50,-

    2. De har solgt flere sesongkort, i vip boksene. Der er nesten alt utsolgt.
    Men med sesongkortsalget går det tregt, som vanlig. Det eneste som kan hjelpe med det er en sportslig opptur!

    3. Likt som spm. 1, og i tillegg en sportslig opptur!

    4. Nå er vel ikke LSK det heteste alternativet til en drakt sponsor, så man må godta det man får av reklame. Men aldri før har klubben fått flere sponsorer, og på sikt håper jeg det blir et krav fra klubben om at logoene skal være svarte.

    Ja, de har en markedsavdeling som jobber med alt dette, og i år så er det sponsorene som har blitt prioritert i forhold til sesongkort. Noe som ser ut til å ha vært vellykka med tanke på at man har økt sponsorinntektene.
    det med å få flere folk på kampa er rett og slett en sportslig suksess det går på og ikke noe annet.
    I tillegg så er Jan fra KFL styret som tar seg av med å lage diverse temaer til hver kamp, sånn som klubbenes dag.

    Takk for meg og god påske

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎