LSK-veggen er ødelagt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    Opprinnelig skrevet av chrissp
    Nå når vedkommende pøbler har sagt de er VIF-sympatisører, bør i det det minste Klansledelsen komme med en uforbeholden unnskyldning.

    Hvorfor det?

    Kommentar

    • ChriZza
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 4265



      Veggen på Lillestrøm
      Den med den tøffe kanarifuglen har blitt bombet av blå, røde og hvite malingsflekker. Kanarifansen er i harnisk. (Er det noen supportere der ute som ikke er det for tida?) Alle tegn peker mot Vålerenga og Klanen. Eller så er det noen andre som syns det er morsomt å kaste ballonger fylt med rød, blå og hvit maling.

      VPN syns ikke det er morsomt. Det er dumt, infantilt og faktisk mer ødeleggende for Vålerenga og Klanen enn hva man er klar over.

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        Trusler aksepteres ikke

        Moderatormelding: Konkrete trusler om og planlegging av hevnaksjoner vil ikke bli akseptert på forumet. Det er greit å gi uttrykk for sinne og frustrasjon, men oppfordring til lovbrudd kan vi ikke akseptere.

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          Opprinnelig skrevet av chrissp
          Nå når vedkommende pøbler har sagt de er VIF-sympatisører, bør i det det minste Klansledelsen komme med en uforbeholden unnskyldning.
          Opprinnelig skrevet av petter
          Hvorfor det?
          OK, kanskje ikke. Orker ikke bruker mer av tankene mine på det nå. Merker jeg bare blir irritert. Cup`en skal hjem!!
          Bølerkanaris

          Kommentar

          • Ranakanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 487

            Gikk nettop forbi veggen og føler meg rimelig forbannet. Dette er så lavmål att jeg kan nesten ikke tro att folk kan synke så lavt. Dem sliter litt med å få vekk den malinga også.

            Hadde jeg sagt det jeg virkelig føler om dem som har gjort denne gjerningen, ja da hadde jeg mest sannsynlig blitt bannet for livstid fra forumet.

            Kommentar

            • Zinke
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2006
              • 240

              Mor kjørte akkurat forbi veggen og sier at noen holder på å vaske den ren nå. Hvem er det som står bak vaskedugnaden? En stor takk skal de ha i alle fall.
              Zinke

              Kommentar

              • ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

                Opprinnelig skrevet av Zinke
                Mor kjørte akkurat forbi veggen og sier at noen holder på å vaske den ren nå. Hvem er det som står bak vaskedugnaden? En stor takk skal de ha i alle fall.
                LSK og KFL som betaler for dette.

                Kommentar

                • Zinke
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Mar 2006
                  • 240

                  hmm... ja da så. synd at det er slikt en må bruke penger på da...
                  Zinke

                  Kommentar

                  • Robiwan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2006
                    • 603

                    Kan man ikke bare be bussen kjøre gjennom Etterstad på vei hjem fra kampen på søndag? Tror ikke de blir så veldig happy av å se busser fylt med jublene kanrifugler og ferske Norges Mestere.
                    Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                    Kommentar

                    • Fugla- patriot83
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2005
                      • 1241

                      Hehe.. Snakker om at disse nissene hater LSK mer enn de elsker sitt eget lag. Klarer de å male en egen vegg? Nei. Drar de til Lillestrøm og prøver å sabotere vår vegg? Ja.

                      Man ser hva de bruker energi på

                      Jeg tror elsket & hatet passer for vår klubb, og. Jeg tror jeg nesten aldri har følt at LSK har vært så hatet som i år. Og jeg er enig i det Chrizza har sagt - det handler om sjalusi.

                      Hvordan i helvete kan en så liten by ha så stor fanskare og være så lidenskaplige og ha slik supporterkultur som Lillestrøm?? Svaret: Fordi vi er Lillestrøm! Vi er ikke noe jævla Hønefoss, Gjøvik eller Christiansund. Vi er ikke noe forbanna Bergen, Trondheim, Stavanger eller Oslo.

                      Vi er Lillestrøm. Stedet som ble til en by pga sagarbeidet og stasjonen. Byen der Norges beste fotballspiller spilte. Byen med Norges beste supporterskare.

                      Og i seg selv har denne byen omtrent en tiendedel av innbyggere som f.eks Stavanger.

                      Vi er Lillestrøm. Hater vold og sabotasje - elsker øl og sang!

                      Elsker du Lillestrøm - syng ekstra høyt for byen, laget og veggen i helga. Syng og bli med på en skål!

                      SKÅL!!!
                      -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                      Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                      En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        Opprinnelig skrevet av Robiwan
                        Kan man ikke bare be bussen kjøre gjennom Etterstad på vei hjem fra kampen på søndag? Tror ikke de blir så veldig happy av å se busser fylt med jublene kanrifugler og ferske Norges Mestere.
                        Hva skal det være godt for? Skal man oppnå den effekten du ønsker må man ta av ringveien ved sinsenkrysset for så å kjøre riksvei 4 helt opp til gjøvik og det gidder jeg rett og slett ikke.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          Pga utgiftene KFL får med denne vaskingen vil jeg derfor overføre 500,- til tifokontoen. Oppfordrer alle andre til å gi det dem føler er passende.
                          KFL skal ikke gå skadelidende ut av dette.

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                            Pga utgiftene Kfl får med denne vaskingen vil jeg derfor overføre 500,- til tifokontoen. Oppfordrer alle andre og gi det dem føler er passende.
                            Ha tifo bøtter i teltet.

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              Og på martins ikveld.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • glasgow
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 1251

                                Syntes ikke dette er bra.
                                Men virker som noen tror hele klanen og vif står bak.
                                Så vitt jeg kan se er det tre stykker fra oslo som holder med vif.

                                Vil også komentere at jeg syntes veggen ble fin og takk til de som gjorde det mulig. ( før hæreverket så klart )

                                Men veggen ble vel aldri helt ferdig eller ?

                                Når dette først har skjedd og sesongen er over til uka, så kan man kanskje lage en ny dugnad og friske opp den blasse gulfargen.
                                Med all respekt så er det vel litt justeringer som kan gjøres for at veggen blir perfekt.....
                                ( Og understreker at jeg ikke hadde klart det bedre enn det er selv )

                                Kommentar

                                • ChriZza
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 4265

                                  Grunnen til at veggen ikke er 100% er vel fordi bygget skal rives.
                                  Vi hadde vel gjort en del ting annerledes hadde vi visst at det var planen..

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    100% eller ikke. Veggen var mer enn god nok for meg og jeg ble stolt og glad hver gang jeg gikk/kjørte forbi.
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

                                      Grunnen til at avskummet gjorde dette var faktisk ren og skjær missunnelse. De har ingen vegg selv, de har ikke byen sin bak laget sitt, de har faen ikke stadion engang.

                                      Det sies at Vålerengasupportere egentlig ikke er så opptatt av LSK og Lillestrøm. Det sies å være "for mange kuer i mellom", for lang avstand mellom by og land etc. Det sies av vi har "lillebror-syndromet". De siste års episoder viser det strake motsatte.

                                      Men det fryder meg at noen faktisk hater LSK og Lillestrøm så mye at det gjør vondt. For bak denne handlingen ligger det mye følelser. Vonde føleser og selvfølgelig psykisk svakhet og et ynkelig rop om hjelp.

                                      Min oppfordring er å legge saken død, ingen idiotiske hevnaksjoner eller andre stunts.


                                      PS: Gulfargen skal være "blass". Det gir et rustikk og autentisk preg.

                                      Kommentar

                                      • arni
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Aug 2007
                                        • 109

                                        Opprinnelig skrevet av glasgow
                                        Syntes ikke dette er bra.
                                        Men virker som noen tror hele klanen og vif står bak.
                                        Så vitt jeg kan se er det tre stykker fra oslo som holder med vif.

                                        Vil også komentere at jeg syntes veggen ble fin og takk til de som gjorde det mulig. ( før hæreverket så klart )

                                        Men veggen ble vel aldri helt ferdig eller ?

                                        Når dette først har skjedd og sesongen er over til uka, så kan man kanskje lage en ny dugnad og friske opp den blasse gulfargen.
                                        Med all respekt så er det vel litt justeringer som kan gjøres for at veggen blir perfekt.....
                                        ( Og understreker at jeg ikke hadde klart det bedre enn det er selv )
                                        Spiller ingen rolle om det er 1, 3 eller 50 fra klanen... Dem holder med vif og er bare ute etter faenskap....
                                        Helt unødvendig og barnslig...Dette børr få konsekvenser....
                                        Hatet og kampen mellom LSK og Sprøyte enga blir vel ikke mindra av sånt, dem ber om BRÅK

                                        Kommentar

                                        • nuno
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Apr 2004
                                          • 8

                                          Er ikke helt sikker på at det er "søpla" som er skyldig. For en tid tilbake, (halvannen måned) møtte jeg en Lyn supporter via jobben. Han ante ikke hvem jeg var eller hvilke klubb jeg holdt med. Det blei fotball prat rundt lunsjbordet da han sa rett ut at noen folk fra Lyn miljøet skulle "male" LSK veggen. Samtalen ble selvfølgelig stille da jeg sa jeg var fugla supp.

                                          Ikke vet jeg, men tanken slo ned i meg da jeg passerte veggen idag tidlig.
                                          Proud member of

                                          Equipaqqio di Diamante

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎