Lillestrøm- Nordskjælland.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    Lillestrøm- Nordskjælland.

    LSK vant mandag 1-0 over det danske toppserielaget FC Nordsjælland i Danmark i den nest siste treningskampen før seriestart.


    Det er bra gjort i og med at de spilte uten uten Strand og Andresen som er skada, men de må bli friske til seriestart. [-o<
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #2
    Re: Lillestrøm- Nordskjælland.

    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
    LSK vant mandag 1-0 over det danske toppserielaget FC Nordsjælland i Danmark i den nest siste treningskampen før seriestart.


    Det er bra gjort i og med at de spilte uten uten Strand og Andresen som er skada, men de må bli friske til seriestart. [-o<
    I tillegg var trioen Robert Koren, Michael Mifsud og Magnus Myklebust alle på oppdrag for sine respektive landslag. Håper spesielt at Andresen blir klar til seriestart, er jo ikke akkurat veldig bra dekning på den plassen.
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

      #3
      Jeg regna med at de fleste visste at de 3 ikke spillte. Hadde de ikke vært borte så hadde dette ikke vært så bra kamp for NFC spilte tross alt ikke med alle spillerne sine de heller.

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        #4
        NFC hadde 2-3 spillere ute fra deres vanlige startellever. Hadde vi "bare" manglet Strand og PSA hadde vi manglet 2-3 spillere selv. Ganske likt spør du meg. Dessuten kunne resultatet fort blitt enda bedre da.
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • fredpet76
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 1224

          #5
          Hentet fra deres forum. Ikke veldig spennende, men dog... Også gikk vi til vaflerne da :lol:

          Vi tabte 0-1 til et meget stærk fysisk mandskab, som gik til vaflerne..Fcn formåede ikke at skabe noget specielt, først da baskim blev skiftet ind skete der noget hvor vi lagde et lille pres på ca 10min.. Men god træningskamp

          Kommentar

          • Sem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2005
            • 1626

            #6
            Slett ikke verst at vi gikk til vaflene... Håper de var gode og næringsrike!

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3192

              #7
              Her er FCNs referat fra kampen. At LSK spilte på fysisk fotball kan vel stemme ganske bra i denne kampen, med Powell og Sundgot sammen på topp fra start for første gang i Röslers tid som trener, og med David i Korens rolle....



              Ellers verdt å merke seg at keeperen åpenbart hadde mye å gjøre og gjorde en god jobb, slik også RBs referat tyder på.

              gilbert

              Kommentar

              • FilipOlander
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • May 2004
                • 218

                #8
                Vaffel er undervurdert!
                Filip!

                \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎