Hva faan skjer?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

    Hva faan skjer?

    Herregud, hva er det som foregår her om dagen? Det er under 2 uker i seriestart og vi burde være i ekstase over at tippeligaen snart er i gang. Stallen er bedre trent enn noen gang og Per Berg har bestemt seg for å dekke 10 millioner av underskuddet vårt. Sundgot har fortsatt scoringsformen i vinter og treningskampene har gitt gode resultater.

    På tross av alt dette går alle rundt å syter! Jeg kan forstå at vi ikke har fått så mange nye superspillere som vi er lovet, men halo! Forventer dere virkelig at det oser av gode spillere som sikler etter å komme til fugla? En klubb som synger på siste værs økonomisk og har prestert labert i tippeliagen de siste sessongene.

    Ut i fra forutsetningene syntes jeg vi har det som plommen i egget! Nå er det på tide å begynne å glede seg litt!


    Jeg mener ikke være en sinna dust, men begeret rant (seriøs!) over da jeg så TV2 sporten i kveld...
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    Hvorfor det? stallen er fortsatt litt tynn. Var ikke noe galt med det innslaget

    Kommentar

    • fugla_4_ever
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 467

      #3
      Det var ikke bare innslaget på TV. I og for seg greit nok det, men jeg syntes kanskje det er litt kjipt å kritisere Fjøra i media. Det eneste dette fører med seg er at de blåser det opp til en gedigen sak.

      Jeg mener bare at vi må se litt positivt på saker og ting.

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #4
        Jada, men skal ikke si så mye mer jeg. Sesongen får vise om det var rett eller galt!

        Kommentar

        • Do'h
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 1891

          #5
          Gleder meg jeg :P Bortsett fra at halve stallen er borte og vi driver med 20 mill i minus så er alt perfekt :wink:
          LSK FOR GULL 2006

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #6
            Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
            Det var ikke bare innslaget på TV. I og for seg greit nok det, men jeg syntes kanskje det er litt kjipt å kritisere Fjøra i media. Det eneste dette fører med seg er at de blåser det opp til en gedigen sak.

            Jeg mener bare at vi må se litt positivt på saker og ting.
            Hvilket innslag på TV?? Kan noen gi meg et referat fra hva som ble sagt og gjort, og hvordan det ble lagt frem? Hvem? Hvilken kanal?

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #7
              TV2. Handlet om at overgangsvinduet stenger i kveld og dem hadde et intervju med Petter og Fjøra. Vi kritiserte litt og Fjøra forsvarte seg, som vanlig!

              Kommentar

              • Ola
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1651

                #8
                Opprinnelig skrevet av Tony
                TV2. Handlet om at overgangsvinduet stenger i kveld og dem hadde et intervju med Petter og Fjøra. Vi kritiserte litt og Fjøra forsvarte seg, som vanlig!
                Nå har ikke jeg noe grunnlag for å mene så mye om dette spesielle innslaget, siden jeg ikke så det, men...

                Hva var Petters sine argumenter? Hva kunne Fjøra gjort annerledes?

                Det som er helt sikkert er at med dagens økonomi har vi ikke råd til en ny Romanus Orjinta. Dessuten har vi vunnet det meste i vinter. Dessuten#2 så har vi like mange poeng som Rosenborg akkurat nå, nemlig null.

                Tid for å være positiv frem mot seriestart ass...

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Ola
                  Opprinnelig skrevet av Tony
                  TV2. Handlet om at overgangsvinduet stenger i kveld og dem hadde et intervju med Petter og Fjøra. Vi kritiserte litt og Fjøra forsvarte seg, som vanlig!
                  Nå har ikke jeg noe grunnlag for å mene så mye om dette spesielle innslaget, siden jeg ikke så det, men...

                  Hva var Petters sine argumenter? Hva kunne Fjøra gjort annerledes?

                  Det som er helt sikkert er at med dagens økonomi har vi ikke råd til en ny Romanus Orjinta. Dessuten har vi vunnet det meste i vinter. Dessuten#2 så har vi like mange poeng som Rosenborg akkurat nå, nemlig null.

                  Tid for å være positiv frem mot seriestart ass...
                  Mine argumenter var kort fortalt at Fjøra kanskje har tatt seg litt vann over hodet ved å love oss nye spillere til sommeren i fjor, til jul, og ihvertfall før overgangsvinduet stengte. Jeg kritiserte ikke mangelen på spillere i like stor grad som jeg kritiserte det å ikke holde noe man lover.

                  Moral er : La det heller komme som en overraskelse, men ikke lov oss ting hele tiden, vi blir så utrolig skuffet da det ikke kommer noen nye stjernespillere.

                  Petter

                  Kommentar

                  • Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

                    #10
                    Ja, du har et poeng der.

                    Men jeg ser også Fjøra’s dilemma, i og med at han må bruke media for å skape blest rundt klubben, attraktivitet ovenfor potensielle spillere og vise styrke mot konkurrentene – og samtidig passe seg for hva som skjer i kjølvannet. Dette er en balansegang på kniveggen.

                    LSK’s vilje til å speide spillere, hente på prøve og generelt være aktiv i markedet har definitivt vært til stede i vinter.(Selv om kanskje ikke Fjørtoft har vært den mest aktive i Sportsklubben) Et annet relevant spørsmål må være om man stoler på ”ledelsens” dømmekraft når det gjelder vurderinger av spilleres kvalitet opp mot pris og ”ledelsens” evne til å være dyktige i forhandlinger og raske nok til å plukke gullkorn foran konkurrenter... Det er en annen diskusjon.

                    Vi ble forhåndsdømt til medaljeplass av en samstemt pressekorps før fjorårs-sesongen. I år har vi (i mine øyne) et bitte-bitte-litte-granne svakere lag, men alikevel... Med flyt kan dette bli veldig bra.

                    Og forhåpentligvis kommer det et par super-forsterkninger, som er veloverveide og langsiktige og økonomisk forsvarlige, til sommeren.

                    Kommentar

                    • CocaJerry
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2532

                      #11
                      Synes det var ett helt greit innslag, det var på tide Fjøra landa litt etter at han mente vi skulle være med i kampen om Ødegård og Andresen.

                      Det å få mediene til og dra rompa si ut av brakka på valle eller ut av garderoben i Valhall på vinterstid er ikke lett men det er ikke vits å komme med slike utspill som Fjøra kom da økonomien er som den er i LSK, men på en annen side er all oppmerksomhet fra media bra.

                      Igår var det LSK og KFL på tv, helt genialt.

                      Kommentar

                      • Brutus
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Jun 2004
                        • 86

                        #12
                        Har ingenting imot LSK, men desto mer imot klysa Fjørtoft. Hørt uttrykket "tomme tønner ramler mest"? De eneste uttrykket kanskje passer enda bedre på er Mini og Rekdal. Mitt favoritt-innslag på TV: Ethvert innslag der Rekdal prøver å bortforklare nederlag. Håper på mange slike iår!! Mitt tips for LSK i år: 5. plass, like bak Tromsø. 8)
                        DIXI

                        Kommentar

                        • Do'h
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 1891

                          #13
                          Mye fisk i fjæra i år...
                          LSK FOR GULL 2006

                          Kommentar

                          • CocaJerry
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2532

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Brutus
                            Har ingenting imot LSK, men desto mer imot klysa Fjørtoft. Hørt uttrykket "tomme tønner ramler mest"? De eneste uttrykket kanskje passer enda bedre på er Mini og Rekdal. Mitt favoritt-innslag på TV: Ethvert innslag der Rekdal prøver å bortforklare nederlag. Håper på mange slike iår!! Mitt tips for LSK i år: 5. plass, like bak Tromsø. 8)
                            Han er en elsket og hatet mann. 5 plass er ikke ett dårlig tips men jeg håper selvfølgelig LSK havner noe høyere.

                            Kommentar

                            • Vegar Hjermundrud
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 423

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                              Igår var det LSK og KFL på tv, helt genialt.
                              Og det er det innslaget koker ned til. Helt greit for meg å få sendetid i TV2-sporten, nesten uansett hva emnet er (utenom tap).
                              Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                              Kommentar

                              • general
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2004
                                • 1150

                                #16
                                er vel ikke mye å diskutere nå. som tony sier så viser sesongen om null kjøp av spillere holder.

                                Men til de som mener at vi aldri kan "syte" litt...Hvorfor ikke?? vi bruker tross alt såpass mye tid og penger på LSK. Det skulle bare mangle om vi får si vår mening
                                Seriegull 2016!!!

                                Kommentar

                                • FilipOlander
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • May 2004
                                  • 218

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                  Synes det var ett helt greit innslag, det var på tide Fjøra landa litt etter at han mente vi skulle være med i kampen om Ødegård og Andresen.
                                  La nå ikke dette forfølge mr. Fjørtoft i all tid. Mannen forsøkte kun å melde LSK på i kampen om spillerne, men alle visste jo raskt at så lenge mr. Berg og kompanjonger ikke har nok cash å spytte inn, vil heller ikke noen av de nevnte komme til klubben.

                                  Så er spørsmålet om vi ønsker slike toppspillere til klubben, som gir lønnsnivået et garantert skyhøyt hopp.
                                  Filip!

                                  \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                                  Kommentar

                                  • CocaJerry
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2532

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av FilipOlander
                                    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                    Synes det var ett helt greit innslag, det var på tide Fjøra landa litt etter at han mente vi skulle være med i kampen om Ødegård og Andresen.
                                    La nå ikke dette forfølge mr. Fjørtoft i all tid. Mannen forsøkte kun å melde LSK på i kampen om spillerne, men alle visste jo raskt at så lenge mr. Berg og kompanjonger ikke har nok cash å spytte inn, vil heller ikke noen av de nevnte komme til klubben.

                                    Så er spørsmålet om vi ønsker slike toppspillere til klubben, som gir lønnsnivået et garantert skyhøyt hopp.
                                    Hvordan klarer du å få for deg at dette skal forfølge Fjøra? Paranoid?

                                    Siden mannen på den tiden hadde gjordt jobben sin, så sa han det han sa for å få oppmerksomhet rundt LSK fra media. Tviler på at han regna med at Berg og kompanjonger skulle overta regninga på 10 mill og kjøpe spillere for like mange.

                                    Angående Martine så hadde jeg lagd ett større helvette om han kom enn Bergdølmo. Kjerringer som hater Lillestrøm trenger vi ikke. Ødegård hadde vært fett men da spørs det om Magnum Myklebust hadde blitt satsa på, det hadde ikke jeg likt.
                                    Lønnsnivåët i Lillestrøm er ikke akkurat av de laveste så det ville ikke vært noen revolusjon å ansatt spillere som Ødegård eller Martine.

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎