Brann interessert i Pål Strand??

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pondus73
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 612

    Brann interessert i Pål Strand??

    Følgende står på Dagbladet i dag:
    Det har vært mye uro rundt Kvisviks framtid i Brann de siste dagene. Først meldte VG meldte først om hemmelige møter mellom Kvisvik og FFK-trener Knut Thorbjørn Eggen.

    Siden den gang har det kommet rykter om at Brann er interessert i Lillestrøms Pål Strand - en mulig erstatter for Kvisvik i Brann.

    - Jeg har ingen kommentarer angående Pål Strand, sier Branns sportslige leder, Per Ove Ludvgsen, til BA.






    Noen som vet mer????
    ------eLSKe-------
  • Latvijan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2005
    • 360

    #2
    Sto om det i dagens RB, men det spiller jo ingen rolle!
    For i dag stenger jo overgangsvinduet... Uannsett sa LSK blankt nei til Brann.

    Hva som skjer med Strand etter denne sesongen har vi ingen kontroll på dessverre, tror de fleste fugla-fans mener at han ikke har noe å bevise? Gi han et nytt kontrakts forslag før noen andre (f.eks IFK eller Brann) gjør det!!!

    Kommentar

    • Fugla- patriot83
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2005
      • 1241

      #3
      Tror mange undervurderer verdien av Pål Strand. Han har tross alt vært i klubben siden 1998(!) og har derfor god erfaring i klubben og er som en av "gamlekara" å regne. Han er vel kanskje en av lederskikkelsene.

      Men viktigst av alt; han er jo uvurdeelig som en assistmaker! Han har venstreben av silke! Han liker seg i klubben og han trives i Lillestrømområdet! Jeg må ærlig talt si at jeg ikke skjønner de som vil at Lillestrøm skal kvitte seg med han(Foruten IFK Göteborg og SK BRRRann)...
      -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
      Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

      En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

      Kommentar

      • Smukken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2004
        • 718

        #4
        Det kan virke som Fjøra skal bevise sin verdi med å drøye forhandlingene med Pål "supermann" Strand i håp om at markedsverdien synker ?????

        Det som kan bli et problem når han igjen blomstrer og overbeviser stort (etter en skadefri oppkjøring) er jo også at vi får konkurranse fra andre klubber ref. IFK, Brann samt utenlandske.


        Det beste er vel å signe han nå - alle vet jo hva han utføre i form.
        Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

        Kommentar

        • Do'h
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 1891

          #5
          Nå har eg lest den linken der 5-10 ganger og navnet Pål Strand skjuler seg ingen steder.
          LSK FOR GULL 2006

          Kommentar

          • Smukken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2004
            • 718

            #6
            Mye kan tyde på at denne saken også gjelder vår kjære supermann

            Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

            Kommentar

            • Do'h
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 1891

              #7
              orker ikkje lese enda en link til men... Uansett. Pål Strand, DU BLIR.
              Enkelt og greit.
              LSK FOR GULL 2006

              Kommentar

              • woodford
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2004
                • 162

                #8
                Det blir vel en ny "Gylfi" sak, LSK sitter på ræva og kommer med et alt får dårlig tilbud alt for sent, og sitter igjen med 0. Gjelder vel også Søgård som jeg tror er i samme situasjon.

                Kommentar

                • CocaJerry
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2532

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av woodford
                  Det blir vel en ny "Gylfi" sak, LSK sitter på ræva og kommer med et alt får dårlig tilbud alt for sent, og sitter igjen med 0. Gjelder vel også Søgård som jeg tror er i samme situasjon.
                  Kan ikke inbille meg at Søgård drar på den måten, kanskje Strand skuffer og gjør det, men vi får håpe de med kronene i LSK har skjønt hva og hvem de burde bruke dem på.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #10
                    Er nok ingen fare med søgård, er vel wehrman som er den andre vi skal bekymre oss over.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎