1. april

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    1. april

    Faen så mye dårlige aprilsspøker som florerer i dag... Førstesiden på kfl.no, Strand til Bergen her i forumet, hundre teite forsøk på VG debatt...
    For en dag 1. april er...
  • FilipOlander
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 218

    #2
    1. april har blitt en fadese.
    Filip!

    \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

    Kommentar

    • Ola
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1651

      #3
      ...og på lista sies det at Olivier Occean har signert for LSK.

      Jeg foretrekker at man bruker arilspøker som er negative, slik at man får en positiv opplevelse når det viser seg at det ikke er sant.

      F.eks: "Kippe er skadet!" Nei, det er han ikke! "Pål Strand til Bergen!" Nei, det var ikke sant!" osv lol.

      Kommentar

      • Do'h
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 1891

        #4
        Jeg foretrekker at VI ikke driver med aprilspøker. at "strand går til bergen" kan for årsake hjertestans med døden til følge og da hjelper det lite at noen sier "APRILSNARR :lol: " etterpå... :|
        LSK FOR GULL 2006

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          #5
          Litt for mange som ikke helt skjønner det med aprilsnar. er jo ikke meninga man skal lyve til hverandre, ikke det som er greia. Man skal liksom lure hverandre til å gjøre noe. De som har på seg rosa klær på et eller annet arangemang får gratis inngang f.eks, eller ringnes bryggeri har problemer med lagringsplass, så de som tar med seg flasker/glass til bryggeriet får så mye øl de vil gratis. Når folk møter opp så sier man aprilsnar.

          Er ikke meninga man skal si, "oi, klokka er 5" "aprilsnar, jeg løy, den er egentlig 11."

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎