Treninga lørdag 9. april

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3192

    Treninga lørdag 9. april

    PÅ treninga lørdag 9. april stilte 21 av A-stallens 23, alle unntatt Eirik Janssen og Thomas Bjerk. Både Shane og Mato trente for fullt, selv om Mato fortsatt er noe forsiktig med kneet.

    Etter oppvarming, linjegymnastikk og 5+2 øvelser på meget små flater spilte to relativt jevne lag på en liten bane:

    Misund
    Winsnes Rösler Kippe Rambekk
    Radulovic Wehrman Strand
    Sundgot Soltvedt Myklebust

    mot

    Müller
    Andersson Hauge Andresen Stefanutto
    Søgård Koren Vidarsson
    Mifsud Grubisic Powell

    (etter sidebytte bytta Powell og Myklebust lag)

    Spesielt kombinasjonen Andersson-til-Koren slo til flere ganger.

    Morsomt å se Rösler spille, selv som midtstopper, selv om jeg ikke tror han er veldig aktuell for innhopp i tellende kamper...

    Deretter trente Rösler forsvarsfireren (CA, PSA, FK, AR) pluss Müller og Wehrman i kollektiv bevegelse (falle av, rykke fram) for forsvaret, mens resten av laget trente avslutninger.

    Om Rambekk spiller mot Start blir først avgjort i morra, så vidt jeg forstår, men han deltok for fullt og med god innsats i treninga.

    gilbert

    som overhørte noen som lurte på hvem som skriver dette, og om det var en "spion". Ingen, heller ikke kfl.no, vet hvem gilbert er, og jeg tviler på at noe av dette er til særlig hjelp for motstanderlaget; de har sikkert bedre og mer direkte spioner, hvis de føler behov for det...
Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎