Lovende om Pål Strand i RB

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3192

    Lovende om Pål Strand i RB

    Dagens Romerikes Blad har et oppslag om Pål Strand, et oppslag som lover godt både for denne sesongen og for at Fugla kan ha nytte av en mer stabil Strand i flere sesonger:



    Jeg likte alt jeg leste i denne artikkelen. At Strand selv syntes han hadde sin dårligste sesong i 2004, at han la mindre vekt på styrketrening og "body-building" (av overkroppen) og var tre kilo lettere, at de har funnet ut hva stadige småskader har skyldtes og kan gjøre noe med det, at han skal komme til flere avslutninger (både fra venstre og høyre), og at Rösler vil ha ham med videre og ser ut til å ville forhandle ny kontrakt med Strand (helst så snart som mulig).

    Pål Strand tok Tippeligatoppen (sammen med TILs Essediri) med ni assists i 2004, men alle kom i løpet av bare fire (!) kamper. En Pål Strand som spiller på dette nivået i bare halvparten av alle kampene kan bety gull. Og om han får (relativt) færre målgivende, men flere mål, gjør det naturligvis ingenting.

    gilbert
  • Fridtjof
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2005
    • 2120

    #2
    Jeg vil legge til at JEG likte dét at han likte å bo på Romerike og gjerne selv kunne tenke seg å fortsett i Lillestrøm.

    Personlig syns jeg Påsan er den viktigste spilleren vår. De siste sesongene har vært veldig avhengig av han. Har han spillt bra, har laget gjort det og vice versa. Så betydelig har han faktisk vært, etter min mening, at han er blandt de største spillerne klubben noen gang har hatt.
    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #3
      Håper inderlig at LSK og Strand blir enige om fortsatt samarbeid. Støtter Fridtjof; Pål Strand er en av de aller beste anskaffelsene LSK noen gang har gjort.
      Knurr...

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #4
        Høres veldig bra ut, men om ikke det går i orden så kunne kanskje Trond Olsen på Bødø Glimt vært noe å statse på, han er en lynrask 21 år gammel ving som ihvertfal har spilt litt på U-21, og vil vekk fra Glimt ser det ut som . http://fotball.aftenposten.no/nyhets...rticleID=76520

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎