Tøff start?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

    Tøff start?

    Ja, da er årets første tippeligakamp over for i år. Vi tapte 3-1 mot et lag som viste seg å være alt for streke for oss i dag! Så feige er det lenge siden jeg har sett LSK. Dette minner mest om de siste kampene før sommerferien 2004 da vi måtte hyle for full hals; "Vi vil se Fugla score!"

    Det kan virke som om vi nok en gang vil få en tøff start på sessongen. Nå tapte vi mot Start i en kamp som på papiret skal være 3 sikre poeng. Neste søndag er det Lyn hjemme. Den kampen må vi for Guds skyld vinne, ellers ligger vi litt kjipt til. Å komme til Viking Stadion uten et eneste poeng i den formen de er i for tiden, er ikke noe godt utgangspungt. Etter det venter RBK hjemme.

    På tross av denne skremmende dårlige kampen håper, og tror, jeg allikavel LSK vil vise seg fra en sterkere side neste søndag. Men en endring må til før det kan skje: MYKLEBUST MÅ SPILLE FRA START!
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

    #2
    Å dra 37 mil for å se laget tape er alltid surt :shock:
    men jeg så at det var fremgang i laget.
    Også vil jeg si at 3-1 var et passe dårlig resultat, hadde johan petter winsnes scoret på det forran keeper, hadde de store sjansene våre gått inn og vi hadde skytet mer enn å ha sentret kunne dette gått andre veien.

    Men vi var iallefall fler enn menigheten og lagde mye mer lyd. :wink:
    LSK FOR GULL 2006

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎