Dra på bortekamper også for faen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Svart og gul
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 326

    Dra på bortekamper også for faen!

    Ser at det står på forsiden at vi var 750 i Kristiansand, men vi kan vel umulig ha vært så mange?
    For meg så det ut som om vi var noe rundt 400. Syntes oppmøtet var skuffende!
    Nå må folk pelle seg på bortekamper også!
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #2
    Synes det virket som ett sted mellom 400 og 750, rundt 613 kanskje? Hjelper ikke om vi hadde hatt 500 fyllikker til med på tur tror jeg...
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • Curiosen
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Apr 2005
      • 6

      #3
      Som jeg har skrevet i en egen post. HVEM gidder reise på tur med den jævla fyllegjengen som KFL har blitt???

      200 stk i alderen 16-19 år som drikker tre ganger så mye som de tåler, og 10 ganger så mye som man burde, dersom å støtte laget er poenget med å reise da (noe jeg tviler på er saken for mange av dem)

      Kommentar

      • Runbernt
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • May 2004
        • 127

        #4
        Re: Dra på bortekamper også for faen!

        Opprinnelig skrevet av Svart og gul
        Ser at det står på forsiden at vi var 750 i Kristiansand, men vi kan vel umulig ha vært så mange?
        For meg så det ut som om vi var noe rundt 400. Syntes oppmøtet var skuffende!
        Nå må folk pelle seg på bortekamper også!
        Jeg har også min tvil til at det var 750 der. Jeg vil anslå ca.halvparten av dette. Hvis det var 750 som reiste må mange ha blitt sittende igjen på puben...
        Runbernt

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #5
          Re: Dra på bortekamper også for faen!

          Opprinnelig skrevet av Runbernt
          Opprinnelig skrevet av Svart og gul
          Ser at det står på forsiden at vi var 750 i Kristiansand, men vi kan vel umulig ha vært så mange?
          For meg så det ut som om vi var noe rundt 400. Syntes oppmøtet var skuffende!
          Nå må folk pelle seg på bortekamper også!
          Jeg har også min tvil til at det var 750 der. Jeg vil anslå ca.halvparten av dette. Hvis det var 750 som reiste må mange ha blitt sittende igjen på puben...
          Jeg fatter ikke hvor folk får et antall oppimot 750 fra. Jeg så meg litt rundt og vil tippe ca 250 stk.

          Kommentar

          • guldhaug
            Medlem
            Møteplager
            • Apr 2005
            • 77

            #6
            makan til syting på curiosen, ikke dra på turer da hvis det er så ille, men nå har du syti på en annen tråd, så hold deg der. har ikke sett så mye syting på lenge. la folk ha det morro, så kan du bli hjemme. Var bra med folk i går,morro at så mange støtter opp
            ..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"

            Support UFC

            Kommentar

            • Curiosen
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Apr 2005
              • 6

              #7
              Du har jo skjønt det Gulhaug :roll: Antagelig er du en av disse fjortisene som tror at "jo fullere jeg er, jo bedre supporter er jeg"

              Jeg har fulgt Fugla land og strand rundt i 15 år, og har trolig vært på steder du ikke har hørt om en gang. Men mitt poeng for å reise rundt og se fugla, er å se kampene, støtte laget og vise meg som en representant for LSK. Ikke prøve å sette verdensrekord i antall øl, knall og fall, for så å sitte å se ned i bakken de 90 minuttene gutta kjemper om poeng....

              Hvis du ble stolt av Kanari-fansen i går, ja da er det synd på deg. Snakket med mange, både LSK`ere og Folk fra Kristiansand (bl.a vaktene) og de kunne melde om det samme som meg. FLAUT!

              Kommentar

              • Do'h
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 1891

                #8
                Enig at det er for mange fulle ja.
                Var ikke du som skreik "jævla fitte supportere" "syt på klubben deres, det er det dere er gode på" osv.?
                LSK FOR GULL 2006

                Kommentar

                • Curiosen
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Apr 2005
                  • 6

                  #9
                  Regel nr 1 som supporter "ALDRI klag/syt eller kritiser egne spillere eller klubb så de hører det.

                  Og en annen regel jeg har er at od som "homo" "fitte" "pikk" og annet har ingenting på en fotballbane å gjøre!!

                  .......men jeg skjønner de som kalte enkelte KFL`ere på kampen for dette, der de satt og halvsov i fylla, og som den ene sa i pausen "Hva er resultatet a???"

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Do'h
                    Enig at det er for mange fulle ja.
                    Var ikke du som skreik "jævla fitte supportere" "syt på klubben deres, det er det dere er gode på" osv.?
                    Det høres ut som Rønnern sine kommentarer
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • general
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2004
                      • 1150

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Curiosen

                      200 stk i alderen 16-19 år som drikker tre ganger så mye som de tåler, og 10 ganger så mye som man burde, dersom å støtte laget er poenget med å reise da (noe jeg tviler på er saken for mange av dem)
                      Du har i alle fall ikke vært på tur. Er det noen som synger i nogenlunde edru tilstand så er det de i aldersgruppen 16-19.
                      Er det noen som sørpe dritings før oslo S og holder kjeft så det den eldre garde. Pell deg på tur da, før du snakker.
                      Seriegull 2016!!!

                      Kommentar

                      • Curiosen
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Apr 2005
                        • 6

                        #12
                        GENERAL: Tror jeg kan garantere at jeg har vært på flere turer enn deg (om du ikke er Arild Myklebust da) men det er vel ca 3-4 år siden jeg reiste i regi av KFL. Blir flau over å sitte på samme buss/tog som enkelte av de som er der, så jeg reiser med fly eller egen bil.

                        Selvfølgelig er det lov til å drikke øl, selvfølgelig gir det bedre stemning med å synge litt og selvfølgelig er det ikke bare fjortissene som over-drikker. MEN DET FINNES EN MELLOMTING mellom å være edru og det å være så dritings at du knapt vet hvilken by du er i, eller hva du heter!

                        Som en som hang utenfor Kick sa "Schjønnner ikkke hvoffor jæi ikke kommer inn jæi når det er fljere som er mer dritings enn meg der inne"

                        5 minutter etterpå SÅ HAR HAN BÆSJA PÅ SEG!"!!!!!!!!!!!

                        Kommentar

                        • Tony
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4737

                          #13
                          Og i hvilken aldersgruppe er han?

                          Kommentar

                          • Hertis
                            I karantene
                            Forumonanist
                            • May 2004
                            • 173

                            #14
                            Du er ikke full før du driter på deg :P

                            Kommentar

                            • general
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2004
                              • 1150

                              #15
                              ikke for å bytte enme, men så må jeg si at opplegget rundt turen var veldig bra. All honør til de som har fikset dette. Utrolig bra. Godt å slippe de trange bussene. godt med litt frihet. Bra med delte avdelinger slik at folk kunne ta det akkurat like rolig som de vil.

                              En behagelig tur. tror ikke vi hadde sovet gå godt på en buss.
                              Seriegull 2016!!!

                              Kommentar

                              • Hertis
                                I karantene
                                Forumonanist
                                • May 2004
                                • 173

                                #16
                                Har vært på en del kanari turer før, da har de vært de som er i 40-50 åra som har vært verst og sovi på stadion, mulig det har forandra seg nå men

                                Kommentar

                                • pondus73
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 612

                                  #17
                                  Nå bør ikke denne debatten gjøres om til "hvilken aldersgruppe er fullest" for det blir for dumt.
                                  Dette er en viktig debatt og det er helt talentløst om man er så drita at man ikke klarer å støtte laget. Jeg tror det er mye det det handler om dette å være supporter, i alle fall sånn de aller aller fleste ser det.
                                  Så hold dere for gode til å skylde på at noen andre var verre........
                                  ------eLSKe-------

                                  Kommentar

                                  • Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

                                    #18
                                    Du er inne på feil tråd. Alt som handler om drikkin diskuteres i "Drikking på borteturer"

                                    Her skal vi diskutere "få med folk på kamp". Hvis dette blir en alkoholtråd så blir den låst.

                                    Så hva synes dere om opplegget med togtur og kick da?

                                    Kommentar

                                    • CocaJerry
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2532

                                      #19
                                      Jeg synes det var hekt kongelig med tog. Vi hadde mye større frihet til å røre på oss. Fikk skillt de som ville ha det rolig og de som ville feste veldig bra. Kick var ett greit sted, sikkert ikke så mange andre steder som tar så mange folk.

                                      Hvis vi hadde hatt mulighet til å dra hjem en time etter kampen istedet for 2 så ville jeg heller ha gjordt det for jeg tror de fleste helst vil ha så mye søvn hjemme før de skal på skole eller jobb på mandagen, 1 time gjør underverker.

                                      Kommentar

                                      • Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

                                        #20
                                        Det at vi gjorde det opå den måten var at folk skulle få tid til å få i seg noe mat og ikke stresse med å rekke avgangen.

                                        Kommentar

                                        Working...