Ikke så overrasket

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stiandahl
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2004
    • 61

    Ikke så overrasket

    Egentlig ble jeg ikke så overrasket over gårsdagenstap mot Start som mange andre. Tror i år at Lillestrøm kommer til å kjempe i feil ende av tabellen. Hvorfor?

    *Ingen særpregende midtbanesjef slik Lillestrøm(uten i fjor) har hatt i alle år. Hverken Kasey eller Koren har noen gang imponert meg.
    *Sånn jeg ser det har LSK i år den dårligste midtbanen de har hatt på mange mange år.
    *Hvor ble det av de spennende spillekjøpene klubben skulle gjøre foran denne sesongen. Den siste spilleren vi kjøpte satt jo bare på benken i går(stallfyll).
    *Ikke minst mangeler vi i år en "Starplayer" som kan ta tak i det når det butter i mot. Det har ikke LSK i 2005.
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

    #2
    Re: Ikke så overrasket

    Opprinnelig skrevet av stiandahl
    Egentlig ble jeg ikke så overrasket over gårsdagenstap mot Start som mange andre. Tror i år at Lillestrøm kommer til å kjempe i feil ende av tabellen. Hvorfor?

    *Ingen særpregende midtbanesjef slik Lillestrøm(uten i fjor) har hatt i alle år. Hverken Kasey eller Koren har noen gang imponert meg.
    *Sånn jeg ser det har LSK i år den dårligste midtbanen de har hatt på mange mange år.
    Syns nå Wherman, Koren, Strand og Søgård er en topp midtbane.
    Mangler bare Gylfi.
    LSK FOR GULL 2006

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #3
      Re: Ikke så overrasket

      Opprinnelig skrevet av stiandahl
      Egentlig ble jeg ikke så overrasket over gårsdagenstap mot Start som mange andre. Tror i år at Lillestrøm kommer til å kjempe i feil ende av tabellen. Hvorfor?

      *Ingen særpregende midtbanesjef slik Lillestrøm(uten i fjor) har hatt i alle år. Hverken Kasey eller Koren har noen gang imponert meg.
      *Sånn jeg ser det har LSK i år den dårligste midtbanen de har hatt på mange mange år.
      *Hvor ble det av de spennende spillekjøpene klubben skulle gjøre foran denne sesongen. Den siste spilleren vi kjøpte satt jo bare på benken i går(stallfyll).
      *Ikke minst mangeler vi i år en "Starplayer" som kan ta tak i det når det butter i mot. Det har ikke LSK i 2005.
      * Både Kasey og Robert har etter min mening potensiale til å bli midtbanesjef.
      * Spennende spillerkjøp ble det ikke noe av. Synd, men man må gå i krigen med de man har. Det hjelper fint lite å tenke på alle de fantastiske spillerne som ikke spiller på LSK, slik som Raul, Ronaldo, Henry, van Nistelroy osv...
      * En som kan ta tak når det butter imot? Joda, jeg mener LSK har flere spillere som kan utvikle seg til å bli det. Kippe, Søgård, Wehrmann (og Powell når han gidder).

      Samtlige som jobber med laget har vel uttalt at de er i ferd med å BYGGE OPP et lag. Og når man skal BYGGE noe, så tar det tid.

      Jeg ser ingen som helst grunn til å grave seg ned og grine fordi man har tapt en kamp. Det er 75 poeng igjen å kjempe om, og det holder garantert til å ta seriemesterskapet. :wink:
      Knurr...

      Kommentar

      • Sem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2005
        • 1626

        #4
        Ingen grunn til å være så negativ etter bare én kamp. Vi får tro det snur seg, helt til det motsatte er bevist...

        Vi får håpe og tro på en plassering og et spill det går an å bygge videre på i framtida. Det tar tid å bygge et hus, og først må grunnmuren på plass....

        Kommentar

        • GulMakt
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Apr 2005
          • 115

          #5
          Med 20 mill i minus får vi klare oss med det vi har. Synes førsteelleveren er av topp kvalitet og ser på tapet mot Start som en uheldig hendelse. Tror ikke det blir mange kampene i år der alle spillerne spiller så dårlig som de gjorde søndag(håper ikke det ihvertfall... ). Husk at første kamp i serien er litt som cup, alt kan skje. Velger å se på det slik at vi nå har fått årets cup-tap, så nå er alt klart for vår første cup-tittel på 20 år.

          Kommentar

          • general
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1150

            #6
            støtter meg til håpet om at Start hadde litt den innstillingen som vi hadde mot Ræv i cupen + at 1. serierunde er noe spesielt.
            Seriegull 2016!!!

            Kommentar

            • CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

              #7
              Jeg tror og håper at Wehrman kommer til å bli den beste midtbanesjefen vi har hatt på mange år.

              Jeg synes LSK har en knallbra første 11`r, og jeg er sikker på at vi ikke kommer til å kjempe i feil ende av tabellen denne sesongen.
              At det ikke har kommet noen forsterkninger har sikkert noe med at LSK hadde 20 millioner i minus for litt siden.
              Tro kan flytte fjell, støtt laget og stå samlet i troen på LSK, så går det bra.

              Kommentar

              Working...