Kamptråd LSK- Spartak Nalchik

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

    Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
    Til dere som synes dette ikke ser bra ut, så vil jeg minne på om att vi før sesongen 2001 ikke vant en eneste treningskamp(mener jeg da å huske, koriger meg gjerne), og vi kom på en ganske så fin 2 plass når sesongen var ferdig.

    Så ta nå disse treningskampene og resultatene, og dytt dem til ett området av hjernen som har dårlig minnekapasitet. Treningskamper betyr ikke en dritt for meg i allefall, bortsett fra mot vålerenga, da forventer jeg seier.
    Jeg blir ikke beroliget, da jeg tror sjansene for å finne en ny inZane er relativt små...
    Fugla 4 Life!

    Kommentar

    • Beatles
      Medlem
      Møteplager
      • Jan 2008
      • 80

      For å oppsumere:

      Pedersen bør holde seg til hoyreback.

      Riseth bør ikke skille midtstopper duo-en av PSA og Kippe.

      Vi trenger en venstre ving.



      Er dette her noe nytt for oss?

      Kommentar

      • cave
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Nov 2006
        • 108

        Som i fjor, mener jeg at vi har et 4-4-2 lag og med Riseth og JML har vi blitt enda mer 442.

        Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor man ikke prøver den spillestilen man faktisk har spillere til.

        Kommentar

        • blue
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 1429

          Opprinnelig skrevet av cave
          Som i fjor, mener jeg at vi har et 4-4-2 lag og med Riseth og JML har vi blitt enda mer 442.

          Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor man ikke prøver den spillestilen man faktisk har spillere til.
          TN har en filosofi om å spille 4-3-3, og dermed kjøper klubben spillere som passer inn i denne formasjonen. Ettersom Uwe spilte 4-4-2 vil det ta noe tid før TN har den stallen han ønsker seg.
          Fugla 4 Life!

          Kommentar

          • Rathsmeister
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 561

            Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
            Vi eier tribunen!
            Etter aa ha dominert tribunen fullstendig i 1 omgang fikk vi (4) knallhard kamp av 3 russiske 15-aaringer... Kjoerer paa enda hardere til neste kamp.....
            Mvh
            Martin Raths

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎