skjerpings for faen !!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    skjerpings for faen !!!

    hva slags tull er det vi gjør i andre omgang da !!! for det første begynner vi andre omgang med å trekke spillerne tilbake til egen 16 meter , hva i svarte fa.. skal det være godt for ? for å sikre en ettmålsseier kansje ? man kan da ikke begynne å sikre en enmållsledelse i starten av andre omgang.
    hele tiden fikk for mange av moldespillerne gå ALT for mye alene på vår banehalvdel og til dels også inni 16meteren , vi hadde flere spillere som ikke er innvolvert og står plassert så helt i rævva , og rygger helt til 12 meter før de begynner å møte motspillerne , det er for seint !! samtidig var det så mage stygge feilpassninger og lange baller som ikke har noen adresse i det hele tatt , slik jeg så det var andre omgang en skam for laget !

    første omgang var mye bedre i mine øyne , men nå var det mye jeg ikke fikk sett pga enormt dårlig kvalitet på web-tv her i dag , fikk heller ikke sett disse keepertabbene .
    nå må vi begynne å vinne kamper snart , dette er for dårlig hvis vi skal komme noe sted , vi er allerede langt bak de andre lagene i toppen , og vi tåler ikke en uavgjort eller et tap til hvis vi skal komme oss opp før laget mister den spiriten de har igjen , hvis vi ikke vinner hengekampen mot Viking ser det stygt ut .
    kom igjen fugla nå må vi virkelig vise Viking at vi hører hjemme helt der oppe .
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #2
    Nå har vi spilt 4 kamper, og foreløpig så har vi stort sett spilt på samme kjedelig måte som i fjor, med unntak av 25 min av rbk kampen. Skaper stort sett bare muligheter på dødball, slår for mye langt og er veldig tafatte og fantasiløse i angrep. Vi må få igang midtbanen mere når vi har en spiller som Koren som kan holde mere på ballen å få til noe kreativt..
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • Baron
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2003
      • 187

      #3
      Det er mye negativt, men vi har i alle fall startet bedre enn i fjor. Da vi hadde 3 tap på de 4 første kampene. Nå har vi 1 tap på de 4 første, og en adskillig bedre målforskjell. Men vi må slå viking, og det har jeg god tro på at vi gjør og...
      Baron!

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #4
        Baron: Joa, det er greit nok det, men synes ikke det er riktig å sammenligned med fjorårs sesongen. Målet er jo å bli topp 4, og da blir det feil å sammenligne med fjorårsesongen hvor vi ble nr 8. Det er ikke poengene som bekymrer meg mest, men spillet...
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • Baron
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Nov 2003
          • 187

          #5
          Vi ble faktisk nummer 7 i fjor, uten at det spiller noen rolle. Spillet var kanskje ikke så bra i dag, men det kan hende at gutta hadde en dårlig dag. To bra kamper etter hverandre mot RBK og Stathelle, hvor gutta i det hele tatt spiller bra fotball, kan ha hatt en dårlig innvirkning, når gutta leder i mesteparten av kampen. Det kan føre til at man tror at det skal gå litt for mye av seg selv. Man kan ikke regne med at alt skal fungere i hver kamp. Vi hadde to brukbare kamper mot FFK og TIL, og to gode kamper mot Stathelle og Rosenborg. Ikke så bra mot Molde, men vi drar i alle fall ikke poengløse hjem.
          Baron!

          Kommentar

          • Christer
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 388

            #6
            nå må vi huske på at vi har en hengekamp også.. vinner vi den så ser det mye mye lysere ut.

            Kommentar

            • Anders_Bakken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 542

              #7
              Det er så sant som det kan bli...men match'n mot Viking MÅ vinnes...og idette øyeblikk da jeg sitter og ser på vif - Viking så bør det slettes ikke være en umulighet

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #8
                Ser på vif-viking jeg også, og viking blir overkjørt til de grader, men Viking er mye bedre hjemme enn borte, men har en god følelse at vi tar siddisene på Onsdag...
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • Anders_Bakken
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 542

                  #9
                  Jeg også...Hangeland er jo ute i tillegg..minsker ikke sjansene våre 8)

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4376

                    #10
                    ser på matchen nå ja.. herregud viking er jo katastrofalt dårlige

                    den kampen mot viking skal og MÅ vinnes!
                    ..................

                    Kommentar

                    • Busk
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Jan 2004
                      • 134

                      #11
                      ...men Bjørn Dahl kan være tilbake i Viking-forsvaret. Men Viking må slås på onsdag!!
                      www.koren-robert.com

                      Kommentar

                      • Joppe
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Dec 2003
                        • 173

                        #12
                        Synes ikke det er så mye grunn til å ha panikk ennå!
                        Vi vinner greit mot FFK, spiller veldig bra mot RBK i andre omgang og leverer to greie kamper mot to vanskelige borte-motstandere (TIL og MFK). Jeg har lest endel kamprefereater etter MFK-kampen i dag, og ser at LSK spilte bra i 1. omgang, mens vi faller kraftig av de siste 20 min. av kampen. I de største avis-børsene får vi samlet høyere poeng-sum enn MFK. Vinner vi borte mot Viking (noe som ikke er så usannsynlig etter VIF-kampen), så er vi opp i teten. Deretter tar vi Enga hjemme, og har plutselig 11 poeng...

                        Kommentar

                        • Rovfugl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 3672

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Joppe
                          Synes ikke det er så mye grunn til å ha panikk ennå!
                          Vi vinner greit mot FFK, spiller veldig bra mot RBK i andre omgang og leverer to greie kamper mot to vanskelige borte-motstandere (TIL og MFK). Jeg har lest endel kamprefereater etter MFK-kampen i dag, og ser at LSK spilte bra i 1. omgang, mens vi faller kraftig av de siste 20 min. av kampen. I de største avis-børsene får vi samlet høyere poeng-sum enn MFK. Vinner vi borte mot Viking (noe som ikke er så usannsynlig etter VIF-kampen), så er vi opp i teten. Deretter tar vi Enga hjemme, og har plutselig 11 poeng...
                          kan ikke se at vi ble dårlig de siste 20 minuttene ..... personlig synes jeg vi var dårlige hele andre omgang , vi starter jo andre omgang med å legge oss helt bakpå egen 16-meter , som om vi skulle sikre en 1målsseier , det blir helt feil synes jeg , så jeg kan ikke si at jeg synes vi spilte en bra kamp nei.

                          Nå er ikke jeg like optimist som deg , og jeg regner ikke med poeng vi ikke har fått , tatt i betrakning de kampene vi har spillt i det siste og rota bort poengene på tampen og lagt oss bakpå og spillt dårlig etter scoringer, så tror jeg på ingen måte at poengene mot viking kommer til å komme så lett som vi håper , det kan fort rotes til like fort som mot MFK.
                          det at vi spiller "bra" mot RBK er ingen overaskelse , vi spiller bedre mot gode lag , og mindre bra mot antatt dårligere lag , problemet er bare hele tiden at vi spiller ikke bra nok mot de gode lagene ELLER de dårlige lagene, vi spiller hele tiden litt for dårlig til å ta med poengene selv om vi spiller bedre mot gode motstandere , det blir bare ikke godt nok!
                          for å si det kort ...... jeg synes ikke vi holder mål til nå i sesongen , vi har rota for mye og virker trege til tider , håper ved gud at jeg tar feil , ingenting ville gjort meg mere glad
                          DØ FOR FUGLA!!!
                          http://www.fluefiskebloggen.no
                          LSK er min religion
                          Ujah er min gud

                          Kommentar

                          • Joppe
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Dec 2003
                            • 173

                            #14
                            Må legge til at jeg verken var på Molde Stadion eller på Alfheim, og baserer meg kun på kampreferater og hovedinntrykket er jo i begge de kampene at vi ikke vår så dårlige. Husk at det er to vriene kamper, ved siden av Lekendal de mest vriene. En annen ting jeg vil trekke frem er at LSK vil variere voldsomt i år, det sier både trenere, spillere og ledelsen i klubben. Det skyldes innkjøring av nye spillere og et nytt spillemønster. Den uttalte målsettingen er å klare topp 4 for så å utfordre RBK neste år når spillestilen og spillergruppa har satt seg. Jeg er enig i at det er farlig å legge seg bakpå og safe inn en ledelse, som laget tilsynelatende har gjort både mot RBK og MFK. Men dette er noe som legger seg i underbevisstheten hos spillerne. Dette er psykisk, og det hjelper lite at Arne står og gauler på sidelinja. Jeg tror vi etterhvert vil få se et spillende godt LSK lag og ser gjerne at det blir tilfelle mot Enga den 16.mai.
                            Og ja, jeg er optimistisk! Ingenting ennå tilsier at jeg ikke skal være det :wink:

                            Kommentar

                            • Jumbo
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • May 2004
                              • 66

                              #15
                              Å være så himmla optimistiske før de to kommende kampene kan fort endre i en stoooor nedtur. Alt tilsier at vi skal ta 3 poeng mot et Viking lag som rett og slett ikke presterer noe som helst om dagen, hvertfall ikke med de skadene de har nå. På den andre siden, Lillestrøm har en god tendens når det gjelder å drite seg loddrett ut i disse kampene av en eller annen merkelig grunn.

                              Mot enga, tja hva skal man si, er vel en god stund siden dette har resultert i noe annet enn poeng deling.

                              Men hadde hvert jæææælig morrosamt å fått en full klaff i disse to kampene, men er litt flau over å si at jeg ikke akkurat klarer å være veldig optimist her. :oops:

                              Kommentar

                              • Joppe
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Dec 2003
                                • 173

                                #16
                                du går vel ikke rundt og tror laget ditt taper :?:
                                for meg er det en stoooor nedtur hver gang LSK taper :!:

                                Kommentar

                                • Jumbo
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • May 2004
                                  • 66

                                  #17
                                  Det jeg skulle frem til når det gjelder viking kampen er vel at det er de kampene som jeg som regel anser som bankers kamper, at de gjør et eller annet rart i, som for eks. Ålesund kampen i fjord.

                                  I kampen mot enga så er dette en standard uavgjort kamp da viljen i begge lagene til tider kan bli litt overtent. De vil og vil, men får det ikke helt til. Når det blir sånn på begge sider så blir det fort 1-1 eller 2-2.

                                  Jeg håper på 6 poeng her, men jeg hadde nok satt penga mine på eventuelt 4.

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎