Pesimisme...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

    Pesimisme...

    Etter dagens "tap" mot Molde er det like godt å konstantere at LSK allerede har funnet seg til rette der de harar hørt til de siste sesongene, på midten. Slik det ser ut nå er det et stykke opp til topps, og et stykke ned. Det holder ikke for et lag som LSK å stangere på midten av tabellen. VI må opp, opp, opp, gjerne helt til tops for den saks skyld. Det blir for dumt at klubben med en av de aller beste tradisjonene i norsk toppfotball skal være tabell-fyll! Med tap mot Viking neste gang, dersom det blir tilfellet, og muligens poengtap mot (p)enga er jeg redd det blir langt opp...

    Dette kan virke pesimistiks, men nå er jeg forbanna
  • Baron
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2003
    • 187

    #2
    Det er ikke sååå langt opp. 5 poeng bak TIL med like mange kamper. 6 poeng bak Odd med en kamp mindre. Vinner vi hengkampen ser det ikke så fryktelig mørkt ut, men vi er avhengig av og vinne den...
    Baron!

    Kommentar

    • general
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1150

      #3
      enig! viking kampen blir utrolig viktig å vinne!! Taper vi den skal jeg også reagere ov er at vi er list fyll, men til da.....
      Seriegull 2016!!!

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        #4
        Opprinnelig skrevet av Baron
        Det er ikke sååå langt opp. 5 poeng bak TIL med like mange kamper. 6 poeng bak Odd med en kamp mindre. Vinner vi hengkampen ser det ikke så fryktelig mørkt ut, men vi er avhengig av og vinne den...
        det er akkurat der du tar feil synes jeg da , 5 poeng bak på SÅ FÅ kamper ER dårlig
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • Joppe
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Dec 2003
          • 173

          #5
          Vær optimistiske Fugla-fans! Dette ser ikke så mørkt ut, de lagene som ligger i toppen nå, vil få major formsvikt og bare falle nedover på tabellen... det er da vi kommer!!

          Kommentar

          • gulsort
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2004
            • 166

            #6
            Hvorfor er folk så hællvetes pessimistiske? Blir hylekor med en gang jo, 1/3 av laget er nytt, og spillerne må bli samspilte. Vi har mistet to ev eliteseriens mest rutinerte spillere. Kan ikke regne med at alt skal gå på skinner fra første stund.

            Drittlei hylekoret deres!
            For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)

            Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#

            Kommentar

            • Liakanari
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 181

              #7
              "Optimist, jeg vet det går bra til sist!"

              Kom igjen Fugla-fans, vis at dere støtter laget uansett, og drit i å klage på alt mulig rart. shit happens, og det får man bare leve med. Ekte supportere stiller seg bak laget sitt! (Det er dermed ikke sagt at det ikke er lov å kritisere enkelte ganger, men det får da være grenser.)

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                #8
                det er ikke klaging :-) det er kritikk , heh
                jeg ser ikke mørkt fremover , jeg ser mørkt på det som har vært , og jeg vet også at Tromsø ikke holder en hel sesong på den formen de har nå , så det er jeg ikke redd for .
                selvfølgelig kommer vi sterkere , jeg tror at til neste sesong kommer vi til å bli enda bedre etter at spillerne har blitt mere i ett, men håper enda på en bra sesong i år også , og tror at når vi får ristet av oss det værste så kommer vi til å slå tilbake hardt !!! det er ofte de små tingene som utgjør de store foskjellene , de små forskjellene i hver kamp blir sammenlagt til en STOR, og det er der vi mangler litt nå
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • fugla_4_ever
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 467

                  #9
                  Til de som tviler: Det er klart jeg står bak laget mitt! Fugla er å blir det beste laget og laget i hjertet mitt samma hva, men det er så surt når de taper.

                  Kommentar

                  • Baron
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Nov 2003
                    • 187

                    #10
                    Det er et tap for tet laga og en seier for oss så er vi oppe igjen. Håper på uavgjort mellom TIL og RBK, da ser det absolutt ikke så ille ut. Men viking må slås....
                    Baron!

                    Kommentar

                    • Anders_Bakken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 542

                      #11
                      Må være ærlig å bite i det sure eplet...men selvsagt hyggelig for TIL...sånn som Tromsø rævkjørte ræv i dag har vi vel et stykke opp før vi er best. De unggutta dems imponerte til de grader...hvorfor i helvete klarer de å få talenter til å bli dominerende tippeligaspillere..."entertainere"...akkuratt der henger vi vel litt etter.

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎