Steffen Hjelmtvedt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2005
    • 1626

    Steffen Hjelmtvedt

    Hva er dette for en type? Han har signert proffkontrakt i følge nyhetstråden.

  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #2
    Lurer på det samme selv. Siden det ikke kom noen svar her googla jeg litt.

    Han ser ut til å være en sentral midtbanespiller som også kan spille venstraback.



    Han var også med til la manga



    Tror ikke han er blant de som kommer til å banke på førstelagsdøra med det første.

    Kommentar

    • Eriksve
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 885

      #3
      Er nok ikke en som kommer til å være aktuelle for a-laget med det første nei. Er i første omgang aktuller for kamper for junior, andre- og tredje divisjon.
      Kanskje aktuell for trening med a-laget etter hvert står det.

      Han har nok stort sett spilt sentral midtbane opp gjennom årene, men i vårens treningskamper for Gjøvik/Lyn har han spilt både sentralt og som venste kant.

      Han har spilt noen kamper for G15-landslaget.

      Kommentar

      • Eriksve
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 885

        #4
        Spilte dagens første seriekamp for Gjøvik/Lyn som anker på midtbanen. Så ikke kampen jeg, men blir i referatet nevnt som en av Gjøvik/Lyns beste.

        Ruben Gabrielsen som også nevnes som aktuell for LSK startet også kampen som høyre ving.

        (Kan jo også nevnes at Gjøvik/Lyn startet kampen med 3 guttespillere, disse to pluss Magnus Solum som scorte 3 mål i dag når de vant 3-0)

        Kommentar

        • Joha
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 314

          #5
          Opprinnelig skrevet av Eriksve
          Spilte dagens første seriekamp for Gjøvik/Lyn som anker på midtbanen. Så ikke kampen jeg, men blir i referatet nevnt som en av Gjøvik/Lyns beste.

          Ruben Gabrielsen som også nevnes som aktuell for LSK startet også kampen som høyre ving.

          (Kan jo også nevnes at Gjøvik/Lyn startet kampen med 3 guttespillere, disse to pluss Magnus Solum som scorte 3 mål i dag når de vant 3-0)
          Ruben og Steffen spilte de fleste kampene for FK Toten i høstsesongen i 2007,da gikk Ruben for og være den beste av dem to.Lsk kjøpte disse to unguttene fra Fk Toten de er utleid fra Lsk til Gjøvik Lyn frem til sommerferien

          Kommentar

          • Gialloneri
            Medlem
            Møteplager
            • Dec 2004
            • 73

            #6
            Venstre back? O lykke, da er det jo bare å peise ham rett inn i XI, kan ikke bli verre enn det er nå uansett

            Kommentar

            • Eriksve
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 885

              #7
              Opprinnelig skrevet av Joha
              Ruben og Steffen spilte de fleste kampene for FK Toten i høstsesongen i 2007,da gikk Ruben for og være den beste av dem to.Lsk kjøpte disse to unguttene fra Fk Toten de er utleid fra Lsk til Gjøvik Lyn frem til sommerferien
              Kun Steffen som har skrevet under for LSK av disse to.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                #8
                Opprinnelig skrevet av Eriksve
                Kun Steffen som har skrevet under for LSK av disse to.

                Er du sikker på det? I nyhetstråden har det bare stått om Hjelmtvedt, men det finnes andre kilder på at Gabrielsen også har signert.

                "Han er far til Steffen Hjelmtvedt (15) som allerede har spilt landskamper for Norge, og har kontrakt med Lillestrøm fra høsten av. Det samme er tilfelle med Ruben Gabrielsen (16). Begge disse gutta skal gå på skole i Lillestrøm og er tiltenkt en plass i treningsgruppe II i LSK-stallen."



                "Hjelmtvedt og Gabrielsen har bestemt seg for å spille for Lillestrøm fra høsten av."

                Kommentar

                • Eriksve
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 885

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Er du sikker på det? I nyhetstråden har det bare stått om Hjelmtvedt, men det finnes andre kilder på at Gabrielsen også har signert.

                  "Han er far til Steffen Hjelmtvedt (15) som allerede har spilt landskamper for Norge, og har kontrakt med Lillestrøm fra høsten av. Det samme er tilfelle med Ruben Gabrielsen (16). Begge disse gutta skal gå på skole i Lillestrøm og er tiltenkt en plass i treningsgruppe II i LSK-stallen."



                  "Hjelmtvedt og Gabrielsen har bestemt seg for å spille for Lillestrøm fra høsten av."

                  http://www.fotballtips.no/default.as...ay&u_log=11235
                  Skal ikke være 100% sikker, men når det sto artikkel i Oppland Arbeiderblad om at Hjelmtvedt hadde signert sto et blant annet at Ruben Gabrielsen ikke hadde fått kontrakt ennå, den jeg baserte meg på.

                  Her er artikkelen: http://www.oa.no/innlandet/article3410850.ece

                  Rart det ikke står et ord om Ruben Gabrielsen her hvis han også hadde fått kontrakt, men kan godt hende du har rett...

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Eriksve
                    Skal ikke være 100% sikker, men når det sto artikkel i Oppland Arbeiderblad om at Hjelmtvedt hadde signert sto et blant annet at Ruben Gabrielsen ikke hadde fått kontrakt ennå, den jeg baserte meg på.

                    Her er artikkelen: http://www.oa.no/innlandet/article3410850.ece

                    Rart det ikke står et ord om Ruben Gabrielsen her hvis han også hadde fått kontrakt, men kan godt hende du har rett...
                    Det handler ikke om å ha rett eller ikke, for jeg har egentlig ikek peiling. Trodde også Steffen var den eneste som hadde signert. Men mine kilder er en måned eldre enn dine, så jeg tipper ruben skrev under en kontakt noe senere uten at rb plukka det opp.

                    Lillestrøm har forresten noen spennende unge spillere med kontrakt etterhvert. Håper vi klarer å utvikle disse videre og knytte til oss enda flere.


                    Om vi ser på de som var med på treningsleir på la manga:

                    Andreas Skaarer, LSK, Marius Hagen, Eid, Marius Lundemo, Bærum, Lasse Lund Olsen, LSK, Gaute Oleberg, LSK, Markus Fjørtoft, Bærum, Erblin Lhullahu, Bærum, Abdir Abdirahman, Bærum, Steffen Hjelmtvedt, Gjøvik-Lyn, Ruben Gabrielsen, Gjøvik-Lyn, Alper Gøksu, Lørenskog, Torje Slettlie, Landsås, Flamur Kastrati, Fredrik Gulbrandsen og keeperne Emil Jahr og Joachim Riis trent med a-laget



                    Så har vi signert kontrakt med Steffen Hjelmtvedt, Ruben Gabrielsen og alper Gøksu i tillegg til Kristoffer Tokstad. I tilegg var allerede minst 4 av spillerne allerede i klubben og jeg regner med at fjøra følger Markus Fjørtoft rimelig nøye.

                    Morsomt at vi satser på talenter!

                    Kommentar

                    • Eriksve
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 885

                      #11
                      Nå skal vel ikke bli en diskusjon om Ruben er klar for LSK eller ikke, men på kretsens hjemmeside i forbindelse med troppen til helgens regionskamper i Tønsberg står det

                      Steffen Hjelmtved Gjøvik/Lyn (Lillestrøm)
                      Ruben Gabrielsen Gjøvik/Lyn

                      Da regner jeg med de ikke er i samme situasjon...

                      Link: http://www.fotball.no/indre/t1.asp?p=53848&x=1&a=223970

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎