Mouelhis utvisning

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • heidar
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2121

    Mouelhis utvisning

    En ting er at vi taper fortjent, men at forbanna usportslige Stabæk-spillere skal filme på oss utvisninger, er en skandale. Møkkamannen Annan som i tillegg slo etter Pedersen, og filma et gult kort på Brenne er mannen som fortjener karantene fra fotballbanen. Så rettferdig er ikke verden, men...

    Hvilke muligheter finnes for at NFF opphever kortet på Mouelhi? Til og med TV2 innrømmet jo at det var filming. Det må da være mulig å få fjernet karantenen, når man blir utvist for noe man ikke har gjort??
    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

    Endelig er mørketida over.
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #2
    Det er bare å glemme. Dommeren står få meter unna situasjonen og det er hans ord som bestemmer. Uansett. Jeg frykter at Kiko får to kamper. Helt latterlig, men hvis dommeren mener han slo, blir det fort to kamper. Annan skulle forøvrig vært utvist lenge før. Dette skjer jo rett foran øynene på 4. dommer som ikke griper inn.

    Han slo ikke bare etter Pedersen, som du skriver, men han traff da vitterlig Pedersen. I ansiktet. Selv om slaget ikke var hardt, er intensjonen klar og det er soleklart rødt kort.

    Kommentar

    • minibus
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Jul 2007
      • 10

      #3
      Er det så sikkert det var feil da? Er en uting med spillere som tror at de 3 sekundene ekstra avgjør hele kampen, det forsvarende lag må jo få ta ballen med seg. Han hadde vel gult kort fra før, er det da lurt å drive å slå ballen ut av hendene på motspillere? Nei.

      Litt usikker på om det ble gult nr 2 eller direkte rødt. Dommeren var i hvert fall veldig oppe i situasjonen og det så ut som direkte rødt. I såfall mente vel han at det var slag, noe som jeg tror er helt feil...

      Når Høiland ble sparket i ansiktet så det var like før han omkom i eget straffefelt, det er patetisk filming det. Han fikk frispark, korrekt pga farefullt spill, men reprisen viser at foten til lsk-spilleren var minst 10 cm fra ansiktet.......


      Bare så synd at enkelte idioter sin oppførsel på puber og stadion ødelegger all fokus på kampen. Det beste TN gjorde i dag var vel å ta Brænne av banen, han gjorde så godt han kunne i overtenningen sin etter å få rødt kort. Luring.

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #4
        Stabæk er et lag fullt av sutrete skuespillere! Forbanna pisslag fra et bedritent sted. De skal knuses på Åråsen, og da gjerne ved hjelp av noen hender for å få dem til å grine mer.
        Last edited by veiron; 06.04.2008, 23:06. Begrunnelse: smør på flesk i en setning

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #5
          Stabæk er uten tvil det mest bedritne laget av filmere noensinne norsk fotball.
          HVORFOR viser ikke den elendige dritten Skjerven ut Annen når han slår ut etter Steinar Pedersen tidligere i kampen? uforståelig.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • haak
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Aug 2007
            • 141

            #6
            Opprinnelig skrevet av heidar
            Hvilke muligheter finnes for at NFF opphever kortet på Mouelhi? Til og med TV2 innrømmet jo at det var filming. Det må da være mulig å få fjernet karantenen, når man blir utvist for noe man ikke har gjort??
            Jeg er ikke helt sikker på hvordan det eri Norge, men de har tatt til fornuft i England. I kampen West Ham vs Chelsea ble Lampard feilaktig utvist og karantene ble trukket etter at Chelsea anket avgjørelsen til FA.

            Helt latterlig hvis Moheli får karantene. Det er jo Annan som burde bli utestengt!!!! Syntes Stabæk også burde straffe han(tvilsomt at dette skjer). De klagde jo på at vi var et unfair lag etter sundgot handsen, men detter er mye værre. Vi skal ikke ha filming i Norsk fotball!!

            Kommentar

            • minibus
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Jul 2007
              • 10

              #7
              Det har hendt at NFF har omgjort karantener. Husker bare en gang, men det er veldig lenge siden. Brann-Rbk cupfinale, Eivind Karlsbakk var det vel som fikk sitt 2 gule kort for filming. Det var ingen filming og NFF opphevet karantenen slik at han fikk spille omkampen.

              Spørs vel hva dommeren gir rødt for, det har ikke kommet frem skikkelig ennå.

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #8
                Hadde satt veldig stor pris på om noen klarer å grave fram bedre bilder enn de råtne bildene man har på tv2. Tilnærmet umulig å se hva som skjedde på de bildene som ligger ute nå, men på reaksjonen til samtlige LSK-spillere så virker det røde kortet mildt sagt feil.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  #9
                  Annans slag etter pedersen derimot, som ikke en gang gav gult kort, er meget lett å se.... godt dømt, skjerven!
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • cave
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Nov 2006
                    • 108

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                    Hadde satt veldig stor pris på om noen klarer å grave fram bedre bilder enn de råtne bildene man har på tv2. Tilnærmet umulig å se hva som skjedde på de bildene som ligger ute nå, men på reaksjonen til samtlige LSK-spillere så virker det røde kortet mildt sagt feil.
                    Tja, nå er det vel sjelden at medspillerne til en som får rødt kort er enig.

                    Men i likhet med deg må det bedre bilder til. Jeg antar, dette er bare antagelser, at dommeren tror at det er et slag der og derfor direkte rødt. Det kan omgjøres om det er begrunnelsen i rapporten fra dommeren og det senere viser seg, om det finnes bedre bilder, å ikke stemme. Faktisk kan de da straffe Annan fordi han beviselig filmer, lurer en dommer.

                    Kommentar

                    • KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av cave

                      Men i likhet med deg må det bedre bilder til. Jeg antar, dette er bare antagelser, at dommeren tror at det er et slag der og derfor direkte rødt. Det kan omgjøres om det er begrunnelsen i rapporten fra dommeren og det senere viser seg, om det finnes bedre bilder, å ikke stemme. Faktisk kan de da straffe Annan fordi han beviselig filmer, lurer en dommer.
                      Da må i så fall dommeren innse at han har gjort feil ved at han tolket situasjonen feil og trekke tilbake det røde kortet. Det som dommeren skriver i rapporten er avgjørende for straffeutmåling. Jeg tviler på om Skjerven vil gå tilbake på denne avgjørelsen, spesielt pga at det ikke finnes noen gode bilder av situasjonen.

                      Kommentar

                      • cave
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Nov 2006
                        • 108

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av KFL41
                        Da må i så fall dommeren innse at han har gjort feil ved at han tolket situasjonen feil og trekke tilbake det røde kortet. Det som dommeren skriver i rapporten er avgjørende for straffeutmåling. Jeg tviler på om Skjerven vil gå tilbake på denne avgjørelsen, spesielt pga at det ikke finnes noen gode bilder av situasjonen.
                        Jeg tror neppe Skjerven angrer kortet i rapporten så vi er nok pent avhengig av noen gode bilder.
                        Men i dag er det vel mulig å få relativt gode bilder om man forstørrer og zoomer inn på hendelsen....

                        Kommentar

                        • Fjeller'n
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 905

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av cave
                          Faktisk kan de da straffe Annan fordi han beviselig filmer, lurer en dommer.
                          Dette har selvfølgelig ikke Annan gjort. Han har tross alt gått på "Bohinens etikk- og moralskole".

                          Stian
                          "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                          Kommentar

                          • LSK N/B
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 830

                            #14
                            Jeg satt på langsiden, så nær man kommer situasjonen, og dette er helt klart skuespill. Det ser ut som han slår ballen ut av amene hans, og den treffer ansiktet til Stabæk-spilleren, han detter seff som han har blitt skutt. PATETISK
                            03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                            Nei til NFF!

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13272

                              #15
                              Utrolig klønete når man har lagd 60 frispark i en kamp å opptre slik. iq-test før neste laguttak. CSI-intrigene kan dere spare dere for.

                              Kommentar

                              • kunden
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 2325

                                #16
                                Jeg reagerte også på JI Høilands filming. Kippe går inn i duell
                                sparker og treffer kanskje Høiland i magen, heller ikke hardt,
                                men JIH tar seg til ansiktet? Pinlig.

                                Har ikke fått sett situasjonen med Kiko i reprise, men det jeg
                                så på direkten tydet ikke på noen alvorlig foretelse. Helt
                                klart overspill av Annan. Denne Annan hadde vel et par andre
                                episoder der kan overspilte også.

                                På en annen side skal vi kanskje være glade for at dommeren
                                rett forut straffesituasjonen der Pedersen blir felt ikke blåser
                                av Kippe(?) for hands.

                                Ikke lett for dommere å vurdere situasjoner der spillere driver
                                med juks og skuespill. Men la de bli oppmerksomme på spillere
                                som Høiland og Annan, slik at de kan få gule kort neste gang
                                de prøver å jukse seg til fordeler.

                                Kommentar

                                • woody
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 374

                                  #17
                                  Gjør vel ikke noe om Khaled får et par kamper på tribunen. Han var ikke akkurat strålende i går . . .
                                  woody

                                  Kommentar

                                  • hoyt
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 2850

                                    #18
                                    Annan er en patetisk jævel, og det er ikke første gang han filmer:



                                    Midtveis ut i andreomgang kom Start-spiller Anthony Annan i fokus.

                                    Han ble taklet av John Obi Mikel og reagerte med å slå etter den tidligere Lyn-spilleren. Annan traff Mikel i øyet, og Chelsea-spilleren tok seg til hodet mens han rullet seg i gresset.

                                    Annan svarte på sin side på en like elegant måte som Milan-keeper Dida gjorde etter at han ble klapset på skulderen av en Celtic-supporter i høstens Champions Leauge-oppgjør: Han kastet seg rundt, holdt seg til hodet og rullet rundt på gresset.
                                    Uansett så er det for dumt av Mouelhi å "fremprovosere" en situasjon når vi ligger under med 2 mål langt ut i tilleggstiden.
                                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                    - Nosa

                                    Kommentar

                                    • erlando
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 858

                                      #19
                                      Så fremt Annan ikke bar ballen på skulderen er det praktisk umulig å treffe ansiktet hans med hånda.

                                      Slik det virket på gestikuleringen til LSK-spillerne så vippet Mouelhi ballen ut av armene til Annan. Det kan hende at ballen da har truffet Annan i ansiktet, men derfra til å misoppfatte situasjonen til å tro at man har blitt skutt av en kanonkule er lang...

                                      Det samme gjelder for Høiland. Som sidekommentatoren sa: "Så fremt det ikke går strøm opp armen hans da han blir truffet i håndleddet, så får man ikke vondt i ansiktet av å få et spark på underarmen."

                                      Det var mye patetisk fra LSK idag også, men det er virkelig patetisk å forsøke å filme på motstanderen kort.
                                      Ja til pause i pausen!

                                      Kommentar

                                      • Vicarious
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2006
                                        • 391

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av woody
                                        Gjør vel ikke noe om Khaled får et par kamper på tribunen. Han var ikke akkurat strålende i går . . .
                                        Word up. Jeg ble nesten glad når Kiko måtte gå av 2 minutter før slutt, så slipper vi å se han på et par kamper. Kanskje vi endelig kan få inn midtbanetreern som bør spille, Riise-Riseth-Brenne.

                                        Når det er sagt så er det vel ingen som har grunnlag for å si at utvisningen av Kiko var feil? Ville ikke overraske meg et sekund om den var 100% korrekt ihvertfall. Dette laget har et disiplinproblem.

                                        Kommentar

                                        Working...