Kanarifansen legges ned?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Kanarifansen legges ned?

    Sitat Grønlund:
    "- Om ikke Kanari-Fansen kvitter seg med disse nå, må hele gruppen tas. Da må, etter min mening, Kanari-Fansen oppløses og starte på nytt igjen. Så får dem bruke de to, tre årene det tar å bygge opp en ny supportergruppe uten bråkmakerne, sier han. "

  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Den dotten der gjør alt hva han kan for å miste respekt. Sånne idiotutsagn kommer garantert ikke til å roe ned gemyttene.
    På tide at noen i korridorene går og friskt blod kommer inn..
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #3
      Har i det hele tatt styret i LSK noen som helst rett til å kunne "legge ned" KFL??

      Jeg synes Grønlund burde begynne å tråkke litt mer varsomt. Man snakker om 6000 medlemmer som legger igjen mye penger og mange timer for LSK. Og årsmøtet i LSK kan lett "kuppes" om misnøyen blir stor.

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        #4
        Betyr vel ikke noe annet enn at LSK kommer til å sette hardt mot hardt for å bli kvitt de som blir ansett som et problem. Virker kanskje klart at det er over og ut for ultras på Åråsen, det er nå hvertfall hva jeg leser ut av det ledelsen sier.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #5
          Opprinnelig skrevet av veiron
          Har i det hele tatt styret i LSK noen som helst rett til å kunne "legge ned KFL??

          Jeg synes Grønlund burde begynne å tråkke litt mer varsomt. Man snakker om 6000 medlemmer som legger igjen mye penger og mange timer for LSK. Og årsmøtet i LSK kan lett "kuppes" om misnøyen blir stor.
          Skal man kuppe årsmøtet må man være medlem av LSK... Det har ikke jeg tenkt til å bli med det første..

          LSK kan vel ikke legge ned KFL, men de kan nekte KFL adgang på Åråsen.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • gj
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3359

            #6
            Vel. Det er vel bare et ganske sterkt signal om at Kanari-Fansen må ta sin del av ansvaret for å rydde opp i egen leir.

            Uten at jeg mener Grønlund eller LSK kan gjøre et vedtak om å legge ned KFL. Selvsagt har de ikke myndighet til det.

            Kommentar

            • fugla87
              Medlem
              Møteplager
              • Jun 2007
              • 81

              #7
              Grønlund vet nok ikke hva vi i fansen betyr for spillerne!! utrolig at han kan være så egoistisk
              Fugla For Life!!

              Kommentar

              • rEPPA
                *****istrator
                • Nov 2003
                • 3930

                #8
                [quote=veiron;253447]Har i det hele tatt styret i LSK noen som helst rett til å kunne "legge ned KFL??

                Nei, de har ikke noe mulighet til å legge ned KFL, men de kan stoppe alt samarbeid med KFL. Om det er så veldig lurt med 6000 medlemmer, tror jeg ikke hjelper så stort. Hva hjelper det å bygge opp "Nye KFL"? Det kommer liksom ikke 6000 nye personer fra Afrika som aldri har holdt med LSK før.
                www.kfl.no/debatt

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #9
                  Denne tåpelige utalelsen kunne Frank ha spart seg,kanarifansen kommer aldrig til å legges ned. Han sier at hvis vi ikke fjerner bråkmakerne,faen Frank vi skal jo ha møte om dette i kveld gi oss en sjanse til å rydde opp før du kommer med sånne utalelseer som faktisk gjør meg som vanlig Kfl medlem forbanna.

                  Kommentar

                  • veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av xeR
                    LSK kan vel ikke legge ned KFL, men de kan nekte KFL adgang på Åråsen.
                    Det har dem ikke råd til økonomisk sett!
                    Og dessuten er KFL en av merkevarene til LSK som klubb.

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av veiron
                      Det har dem ikke råd til økonomisk sett!
                      Og dessuten er KFL en av merkevarene til LSK som klubb.
                      KFL er vel mer verdt for LSK enn alle sponsora til sammen. Lite gjennomtenkt utspill. Ikke akkurat noe nytt fra den kanten..

                      Synes det er merkelig at KFL har gått fra å være en stor ressurs til å bli noe LSK fint klarer seg uten. Og dette bare på noen uker...
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • PubFugl
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Sep 2006
                        • 27

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Henrik
                        Betyr vel ikke noe annet enn at LSK kommer til å sette hardt mot hardt for å bli kvitt de som blir ansett som et problem. Virker kanskje klart at det er over og ut for ultras på Åråsen, det er nå hvertfall hva jeg leser ut av det ledelsen sier.
                        Det er det jeg leser også. Dessuten media valgt å bruke en ekstrem overskrift her. Virket ikke som om dette var budskapet til Grønnlund. Men endog, han kunne spart seg den replikken.

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7055

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av veiron
                          Har i det hele tatt styret i LSK noen som helst rett til å kunne "legge ned" KFL??
                          Folk som Per Mathisen sponser KFL med temmelig mye penger. Forsvinner pengene, vil jo det ha konsekvenser.

                          Grøna mener vel ikke at KFL skal nedlegges, men han sier klart fra at ultraskulturen er ferdig på Åråsen, og spissformulerer det på denne måten. Det er opp til KFL å ta grepene som trengs.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

                            #14
                            Om Ultras ikke skal slippes inn på Åråsen, må dette også gjelde motstanderlagenes Ultras. LSK og politiet får en stri tørn når Vif og RBK kommer på besøk.

                            (Men det er jo ikke temaet i denne tråden)

                            Kommentar

                            • Rovfugl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 3672

                              #15
                              Tror ikke det finnes en eneste sjel som vil klare å gjennomføre en nedleggelse av KFL.
                              Men jeg må si at det utsagnet fra han er meget drastisk og ikke helt gjennomtenkt i mine øyne.
                              Jeg kunne forstått om han hadde sakt at de krever at KFL vil gå gjennom sine egne rekker og rydde opp, at dem ikke vil tolerere undergrupper etc etc i KFL, at de vil ha fjernet uromomenter, hvis han hadde sakt det kunne jeg til en hvis grad forstått det, men å komme å true med nedleggelse av KFL...... pffffffft:evil:
                              en utestengelse av KFL er vel heller ikke mye realistisk, det taper klubben mye mere på enn det KFL gjør, hvis noe slikt på noe vis skulle bli gjennomført da jobber ikke styret til klubbens beste og burde ta sekken å gå.
                              Er på tide at styret heller ser realiteten i ansiktet enn å komme med fjollete forslag\trussler som de fleste anser som urealistiske og ikke gjennomførbare.
                              DØ FOR FUGLA!!!
                              http://www.fluefiskebloggen.no
                              LSK er min religion
                              Ujah er min gud

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av veiron
                                Om Ultras ikke skal slippes inn på Åråsen, må dette også gjelde motstanderlagenes Ultras. LSK og politiet får en stri tørn når Vif og RBK kommer på besøk.

                                (Men det er jo ikke temaet i denne tråden)
                                Her er jeg dønn enig ,blir totalt feil og utestenge våre ultras og fine,mens andre lags kan gå rett inn på kampene våre. Lsk har lagt lista høyt håper at dem greier og gjenomføre
                                dem rettferdig.

                                Kommentar

                                • Ellef
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Feb 2006
                                  • 112

                                  #17
                                  Jeg er enig at Grønlund kunne spart seg for visse kommentarer, som kun fungerer som "ild i tørt gress". Vi så jo alle hvordan han angrep styret i KFL på TV2. Det er trist at Grønnsaklund har valgt å føre dialogen via pressen, da dette skader LSK og KFL vesentlig. Jeg mistenker at hans personlige tanker og hans personlige vendetta gjennomsyrer alt det han sier. Ser for meg et Åråsen uten kanarifansen, etterhvert blir stadion tommere og tommere da folk ikke drar på kamp pga dårlig stadionstemning og skrantende resultater, da all organisering er borte. Nei, skjerp deg Grønlund. Tenke først, snakke etterpå! Du gjør vondt værre. Vi tar alle avstand fra alt som har med vold og casuality og gjøre.
                                  Wenche Myhre

                                  Kommentar

                                  • Simeone
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2008
                                    • 761

                                    #18
                                    "De verste elementene har heller ikke lagt skjul på at de har en naziideologi. "

                                    Er det ingen som reagerer på denne?
                                    Det er utrolig stygge beskyldninger. Greit at folk er uenig om en del ting, men akkurat dette tror jeg det er ikke noe tvil om.

                                    Nazister og annet pakk får aldri fotfeste i KFL eller på Lillestrøm tribuner!
                                    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                    para gritarle a la FIFA:
                                    ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                    Kommentar

                                    • chrissp
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 2403

                                      #19
                                      Det Grønlund sier er at hans mening om at hvis ikke KFL i dag tar oppgjør med ukulturen, så ønsker han at KFL slik vi kjenner det i dag nedlegges og man begynner på nytt. Han sier ikke noe om at han har mulighet til å gjøre det, men spiller vel heller ballen over til oss som har denne muligheten - medlemmene i KFL.
                                      Bølerkanaris

                                      Kommentar

                                      • sigurdsen
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 1818

                                        #20
                                        Fikk kaffen i halsen når jeg leste dette på vg.nett. Er Grønlund dum i hodet eller`? LSK har mer en nok problemer akuratt nå, så de trenger ikke å få fansen mot seg og hvertfall ikke tomme tribuner uten noen støtte fra fansen. Men han har vel ikke myndighet til å stenge kanari-fansen ute? Da graver han hvertfall lsk's egen grav

                                        Kommentar

                                        Working...