TRAGISK DOMMER KROKDAL!!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #61
    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
    Opprinnelig skrevet av iL
    Møkkadommer deluxe, soleklart rødt kort. Straffesituasjonen og fellinga av Mifsud ser vi ikke godt nok til å ha en bombastisk mening.
    Fellinga av Mifsud var så rødt kort som det får blitt.
    Opprinnelig skrevet av iL
    Men vi fikk lært dem Optimist i allefall!
    Akkurat det der er helt tragisk.

    Hva slags signaler tror du dere sender spillerne ved å synge denne sangen så tidlig i sesongen? Jeg hadde ihvertfall ikke følt meg som en god fotballspiller hadde jeg hørt den. Syng "vi elsker dere for det". Det er teit og flaut og høre på da dere synge optimist da det bare har gått 3 serierunder av sesongen. :roll:
    Vi sang ikke den på tribunen da.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • MedlemNR35
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 905

      #62
      Lissom...Hvis Uwe skal få karantene etter å ha vist fingeren og kasta vannflasker bør dommeren få det tidobbelte av Uwes straff!NFF setter opp slike dommer,og dommeren er skandale..Da får de jaggu ta støyten selv!Det er ikke fingerhekling vi driver med her!

      Må si jeg gleder meg STORT til Hannes Sigurdsson kommer til Åråsen.Han skal få mye pepper.Hater mannen nesten på samme linje som Berre og Hulsker...Bare nesten! :wink:

      Kommentar

      • MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

        #63
        Jan Åge Fjørtoft raser mot dommer Stig Rune Krokdal, som tidligere i dag sa at Frode Kippe ikke var noe bedre i duellene enn Hannes Sigurdsson i går.


        Enig med Fjøra her.I dagens VG står det på forsiden at dommeren la seg flat.Han legger seg faen ikke flat med slike utsagn.Jævla dritt dommer!Faen ta han!

        Kommentar

        • Do'h
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 1891

          #64
          Opprinnelig skrevet av Nr 17 Sørli
          Jeg har aldri sagt at vi er superfantastiske, vi har langt opp til de beste!

          Men uansett, dum diskusjon!



          Synes dette var litt barnslig!
          Dere er ikke superfantastiske og det er lang vei opp til oss.
          Skal vedde en tier på at en kødd har ropet: "Uwe du suger" eller noe før det bildet der.
          Og den der om at du hørte KFL en gang er kanskje sant så samt du sto i Hordane. Så på nettv som var LAAANGT unna kanari-fansen og jeg sier det sånn her: Man hørte "oss" bedre.
          LSK FOR GULL 2006

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎