Treninger

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vidarw
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2006
    • 67

    Treninger

    Når trener gutta, frem mot kampen på mandag. Trener de i dag, eller har de fri?
  • Eikrem
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jun 2004
    • 119

    #2
    fra lsk.no

    LSKs ukeprogram
    Oppdatert 28.04.08

    UKEPLAN 28. APRIL – 4. MAI 2008

    Mandag
    1130 Restitusjonstrening på Åråsen

    Tirsdag
    FRI

    Onsdag
    0830 Frokost
    1000 Trening
    1300 Lunsj
    1500 Trening

    Torsdag
    0830 Frokost
    1000 Trening
    1300 Lunsj

    Fredag
    0830 Frokost
    1000 Trening
    1300 Lunsj

    Lørdag
    0830 Frokost
    1000 Trening
    1230 Lunsj

    Søndag
    Egentrening
    Treningene vil primert foregå på Lillestrøm stadion, men unntak av noen som går på Åråsen stadion. Grunnet værforbehold, så kan det på kort varsel bli endringer på treningstider og steder.

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #3
      Hva er det forresten som skjer oppe i hodet på Occean om dagen?? Forbanna tosk! Er det virkelig så dårlig stemning på treningene om dagen? Ikke rart vi taper kamper da.
      Tenker da på denne episoden: http://www.tv2.no/sporten/fotball/ti...cle1803003.ece

      Kommentar

      • BlodigHøne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2007
        • 729

        #4
        Opprinnelig skrevet av Vidarw
        Når trener gutta, frem mot kampen på mandag. Trener de i dag, eller har de fri?

        Send en mail til TV2, de har full oversikt med kameradekning på alle treninger.
        Oh, fishy, fishy, fishy fish!
        That went wherever I... did go!

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #5
          Opprinnelig skrevet av veiron
          Hva er det forresten som skjer oppe i hodet på Occean om dagen?? Forbanna tosk! Er det virkelig så dårlig stemning på treningene om dagen? Ikke rart vi taper kamper da.
          Tenker da på denne episoden: http://www.tv2.no/sporten/fotball/ti...cle1803003.ece
          Sånne episoder finner du sikkert på hver eneste trening hos Tippeliga-lagene. Jeg får jævlig lyst til å kjeppjage TV2-folka som fotfølger Occean og LSK for å finne noe dritt å slå opp hver eneste dag.

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #6
            Hva er det egentlig du er uenig i Torolf? Synes du det er helt fint at en LSK spiller sparker en lagkamerat i balla på trening og gir albuer??
            Løken må begynne å prestere i kamper istedenfor.

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #7
              Opprinnelig skrevet av Torolf
              Sånne episoder finner du sikkert på hver eneste trening hos Tippeliga-lagene. Jeg får jævlig lyst til å kjeppjage TV2-folka som fotfølger Occean og LSK for å finne noe dritt å slå opp hver eneste dag.
              Drittet klarer da folka på Åråsen å servere TV2 på sølvfat. Jeg håper virkelig ikke det er vanlig på treninger at man sparker hverandre i balla.

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #8
                Det var et uhell ,nå må dere slutte å tro på alt tv 2 serverer om dagen.Jeg var på dagens trening og kan raportere om at gutta er i kjempe godt humør stikk i strid om det tv 2 svina raporterer om. Dette er ting som også skjer på Molde og Bodøglimt sine treninger men er tv 2 der nei ,dem er bare ute etter å fine og grave fram drit om Lsk. Og Veiron kom deg på en trening og se hva som virkelig skjer ,er så drit lei av folk som bare sitter å slenger dritt om klubben min.

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  #9
                  Uhell? Don't think so. Ollie må lære seg å kontrolle sånt dusteri. Det er ingen tvil om at TV2 jakter etter intriger i LSK om dagen, men det er jo ikke så jævla rart ettersom det skjer noe her hele tiden. Så lenge vi er i medias søkelys, så er det greit å unngå å forsterke inntrykket om at man blir stygg når det koker i toppen.
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #10
                    Tips til tv2 søndag kl 2015 trener Lsk oldboys og der skjer det ting på hver trening som er mye verre en et uskyldig ballespark.

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Det var et uhell ,nå må dere slutte å tro på alt tv 2 serverer om dagen.Jeg var på dagens trening og kan raportere om at gutta er i kjempe godt humør stikk i strid om det tv 2 svina raporterer om. Dette er ting som også skjer på Molde og Bodøglimt sine treninger men er tv 2 der nei ,dem er bare ute etter å fine og grave fram drit om Lsk. Og Veiron kom deg på en trening og se hva som virkelig skjer ,er så drit lei av folk som bare sitter å slenger dritt om klubben min.
                      ikke faen om det var et uhell fra OO sin side, når du ser bildene kommer det tydelig frem at dette ikke var noe uhell, går ikke engang an å prøve å kamuflere det som et uhell, tullprat.
                      OO bør skjerpe seg og heller begynne å score mål
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • rulfi
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2007
                        • 982

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av veiron
                        Hva er det forresten som skjer oppe i hodet på Occean om dagen?? Forbanna tosk! Er det virkelig så dårlig stemning på treningene om dagen? Ikke rart vi taper kamper da.
                        Tenker da på denne episoden: http://www.tv2.no/sporten/fotball/ti...cle1803003.ece
                        Er det ikke Søgård en ser først i videoen(eller ser jeg det jeg vil)?

                        Kommentar

                        • Øyvind
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2006
                          • 292

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av rulfi
                          Er det ikke Søgård en ser først i videoen(eller ser jeg det jeg vil)?
                          Det er det jammen meg! Hyggelig å se at han er tilbake. Får håper ikke han får for hard medfart....

                          Førøvrig: At Tv2 stiller på LSK trening i stedet for BodøGlimt er for meg helt naturlig. Kan jo ikke klandre dem for å lage en sak av dette. Det koker rundt klubben, og da må man bare takle at trykket fra pressen også blir større.

                          Kommentar

                          • LSK-supp.
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 1023

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                            ikke faen om det var et uhell fra OO sin side, når du ser bildene kommer det tydelig frem at dette ikke var noe uhell, går ikke engang an å prøve å kamuflere det som et uhell, tullprat.
                            OO bør skjerpe seg og heller begynne å score mål
                            Om du selv har drevet med idrett hadde du visst at enkelte som har litt temperament i affekt kan komme med en etterslenger hvis man får seg en irriterende hard smell, og det skværes som regel opp med en gang. Ikke tilfeldig at TV2 viser dette nå som de er i "krig" med LSK.

                            Synd så mange idioter sluker alt de viser rått.

                            OO bør kanskje først få noen pasninger å omsette til mål fra den ræva under presterende midtbanen og kantene før du begynner å klage.
                            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                            Kommentar

                            • e.d
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 688

                              #15
                              Er bare småtteri det som skjedde under treninga. En ting som er sikkert er at det ihvertfall ikke er Occean sin feil at vi står med kun 2 poeng.
                              synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                              Kommentar

                              • rulfi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2007
                                • 982

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Øyvind
                                Det er det jammen meg! Hyggelig å se at han er tilbake. Får håper ikke han får for hard medfart....

                                Førøvrig: At Tv2 stiller på LSK trening i stedet for BodøGlimt er for meg helt naturlig. Kan jo ikke klandre dem for å lage en sak av dette. Det koker rundt klubben, og da må man bare takle at trykket fra pressen også blir større.
                                Siden jeg er positiv så velger jeg å tro at Søgård er tilbake, om ikke TV2 da har gravd fram en gammel greie for å fyre opp litt mer.

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  #17
                                  Det finnes ikke en eneste fotball-trening der det ikke serveres en eller annen etterslenger. "Tilfeldigvis" driver TV2 heksejakt på LSK og Olivier Occean... fordi Brann har tapt X antall ganger for LSK, og vestlendingene i redaksjonen til TVBrann gjerne vil ta igjen der de kan. Ynkelige og evige vestlandstapere, alt regnet har skadet gangsynet for ikke å snakke om forstanden deres tydeligvis.

                                  Dersom TV2 hadde vært en nøytral og kompetent sportskanal, så hadde reportasjen selvfølgelig handlet om at Espen Søgård endelig er tilbake i trening igjen.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • blue
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2004
                                    • 1429

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                    Det finnes ikke en eneste fotball-trening der det ikke serveres en eller annen etterslenger. "Tilfeldigvis" driver TV2 heksejakt på LSK og Olivier Occean... fordi Brann har tapt X antall ganger for LSK, og vestlendingene i redaksjonen til TVBrann gjerne vil ta igjen der de kan. Ynkelige og evige vestlandstapere, alt regnet har skadet gangsynet for ikke å snakke om forstanden deres tydeligvis.

                                    Dersom TV2 hadde vært en nøytral og kompetent sportskanal, så hadde reportasjen selvfølgelig handlet om at Espen Søgård endelig er tilbake i trening igjen.
                                    Du har helt sikkert rett, men alle i LSK vet hvordan TV2 opererer.

                                    Jeg synes det er amatørmessig og beklagelig av Occean!
                                    Fugla 4 Life!

                                    Kommentar

                                    • gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3174

                                      #19
                                      Lørdagstrening 3. mai 2008

                                      På treninga på Åråsen lørdag 10.00-12.00 deltok 21 A-lagsspillere, alle unntatt Marius Johnsen og Markus Kiesenebner. Espen Søgård deltok for fullt. Martin Husar var litt med de andre, men drev mest løpetrening for seg sjøl, Frode Kippe og Bjørn Helge Riise deltok også litt, men løp mest med ballen og småtrente seg imellom. Vidar Riseth tok det litt pent, men han var med på formasjonstreninga, som gikk med denne 11'ern:

                                      Otto
                                      Steinar-Vidar-Steffi-Jon
                                      John Anders-Kiko-Simen
                                      Karim-Arild-Ollie

                                      På slutten av formasjonstreninga tok Magnus plassen til Karim. Det er vel ganske sannsynlig at Frode spiller til mandag og tar plass i midtforsvaret for å skyve Steffi ut på VB, Jon opp som ving, Ollie over på høyre ving og Karim/Magnus ut av 11'ern.

                                      Ellers deltok også Nickolas Sparby, Steinar Gjersvoll og Dan Fellus fra andrelagsstallen. Dels for å skaffe nok folk til treninga, men også for å gi dem smaken på nivået og å svare på Frode Birkelands problem med at de som spiller for LSK2 ikke trener (nok) sammen. Birkeland (som resten av "trenerstallen", Nordlie, Bakkemo, Johnsen, Grodås, Fjørtoft) var selv til stede, og spilte for øvrig venstre back for andre-11'ern eller markørene.

                                      Treninga ble avslutta med five-a-side på liten bane, med de gamle mot de unge, stort engasjement og innsats og en god del vakre mål. La den trenden slå ut for Fugla også på mandag.

                                      gilbert

                                      Kommentar

                                      • kinstad
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2007
                                        • 406

                                        #20
                                        Treningen i dag 30.05

                                        Etter å ha jobbet natten igjennom så var det tid for å møte opp på den første treningen der Erland/grodås skulle styre, dette var forøverig min første også, da som tilskuer selfølgelig. Da jeg ikke viste hva jeg skulle forvente og kl hadde blitt 11.07 var jeg bekymret for at jeg var på feil sted, men da uroen startet å ta overhånd toget det en haug med biler inn på grusfeltet.

                                        Det var en seriøspreget gruppe på 15 mann som var der i dag med 2 keepere, og hverken Molskred, Husar eller Karim var blandt dem. Jeg regner med at de skulle spille 2.kampen senere i dag. Forøverig var det ca like mange tilskuere.
                                        Dagens trening gikk i avsluttninger (volley og to touch), passningspill og ballbesittelse samt en frispark/cornervariant med to angripere og to forsvare inne i boksen.

                                        Passningøvelsen; virket ok men noe persisjonsfeil ble det.
                                        Deretter fulgte ballbesittelsesøvelse som jeg syntes spesielt Brenne klarte seg godt i og viste godt overblikk.
                                        Frispark/cornervarianten hadde Riseth veldig god kontroll på i sin "pulje" (to lag av forsvarere og angripere) og det ble få mål. (2 eller 3)
                                        På avsluttningsøvelsen bemerket Ollie seg mest med 7 av 10 på volley, mens mykle satt flest i nota på to touchen. TAG hadde også en del scoringer på begge øvelsene. Denne øvelsen var ikke Søgård , Riseth, Kjippe eller Pedersen med på og jogget i stedet. Moueli og Jon øvet på cornere i den perioden.

                                        Dagens Perle må være Brenne sin ene volly som var klistret.
                                        Otto hadde flere gode redninger, mens TAG var kvikk sammen med Occean.

                                        Det var vel alt. Nå håper jeg det kommer mange i morgen så vi kan vise resten av norge hva for supportere vi i LSK er. Husk, medieøyet er rettet på oss også.:twisted:
                                        ________
                                        -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎