RBK - LSK, Fredag 16. mai kl 18.00

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    Kamptråd RBK - LSK, Fredag 16. mai kl 18.00

    Før-Kamptråd...

    Kippe er ute..(Karantene og skade?)
    Riseth er skadet?

    Riise og Søgård er tilbake !?
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

    #2
    Nå må vi gripe sjansen!

    Brakka vakler, og hvis vi klarer å reprodusere litt av fotballen vi spilte mot Viking, blir dette tre poeng.

    La oss sende Bartene ned i Adecco!
    Fugla 4 Life!

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      #3
      Dette gleder jeg meg til!

      Og for å illustrere formen til trønderne så har vi følgende rapport fra sist hjemmekamp (skrevet av fkhbal - heia bortelaget):
      "Gutan" on fire!
      Nå begynner vi i Heia Bortelaget å bli virkelig blaserte. Nok et hjemmetap for RBK fører til at de ligger trygt og godt på tolvte plass, kun to poeng ned til direkte nedrykk som er målet for Heia Bortelaget. I finværet på Lerkendal hadde TIL fullstendig kontroll, og burde hatt et par mål til i protokollen. Det holdt uansett lenge med Mika Koppinens flotte heading mot gamle lagkamerater, siden RBKs ferdigheter foran mål er heller labre. Tore Reginiussen mottok FkHBaL-pokalen, til stor jubel fra alle som fortsatt var igjen på stadion. (Alle trøndere går hjem etter 85 minutt, uavhengig av at stillingen bare var 0-1. Snakk om medgangssupportere!)
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        #4
        Viktig!

        Kan ikke minne folk nok om dette. Vi har historie for å kjøpe billetter seint. Det går ikke på Lerkendal iår!
        Kampbilletter à kr 170,- vil bli lagt ut for salg samme sted og selges kun i perioden mandag 5/5 tom lørdag 10/5. Det er kun én pris, og dette er eneste mulighet til å kjøpe kampbillett. Det er ikke noe salg i Trondheim overhodet. De som bor utenfor salgsområdet må sende en mail til jan@kanari-fansen.no før den 10.mai.


        mods. La stå!
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        • Kanaris93
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Nov 2007
          • 232

          #5
          Tro Riseth kommer til og spille, har sikkert veldig lyst, mot gammle lagkamerater! Søgård er vell helt sikkert klar, mer usikkert med Riise, men stor sannsynlighet at begge speller! Spiller vi som mot Viking, kommer vi til og slå et dårlig og usikkert RævBK lag!

          Forza Fugla!
          I med og motgang <3

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3392

            #6
            Tar aldri RBK på Lerkendal som en lett oppgave, selv om det ser bedre ut i år enn tidligere. Får vel drøye en ukes tid med lagoppstilling da det fremdeles er usikkerhet rundt en 4-5 spillere.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • gutt94
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2007
              • 3271

              #7
              kommer meg ikke dit men tror nok ikke vi burde ha for store for¨håpninger. Vi så i går at siste 10 begynte ocen og bli helt utløpt! Magnus treffer ikke.
              Rise og søgård skadet. Fredrikson bare en kamp reint.

              Hmm ser ikke bra ut mot rbk dette!
              KnutHSolberg

              Kommentar

              • mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

                #8
                Klarer vi å fortsette fremgangen forsvaret (da inkluderes midtbanen i denne jobben) har hatt den siste tiden mht markering er vi på god vei mot seier. Bartene er ikke de mest aktive i målprotokollen mens vi scårer da nesten i hver kamp.
                Så til Mouelhi, Riise, Bjørkøy & Brenne; Vær så snill å finn en mann å ta ut- Ikke jakt på ballfører alle mann samtidig.

                Jeg har trua! (la oss få en 86 kopi med 11 seire på rad)
                Fugla mot nye høyder

                Kommentar

                • gutt94
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2007
                  • 3271

                  #9
                  når er espen søgård og bjørn helge friske?

                  Kommer ti til og spille 25 mai?
                  KnutHSolberg

                  Kommentar

                  • Håkon Henriksen
                    Administrator
                    • Nov 2003
                    • 6411

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av gutt94
                    når er espen søgård og bjørn helge friske?

                    Kommer ti til og spille 25 mai?
                    Hadde du giddet å lese litt på forumet så hadde du vist at begge vil sannsynlighvis spille 1 omg i cup kampen mot Sandar IL på mandag, og ta begge sannsynlighvis er spilleklare til rbk kampen..
                    Håkon Henriksen
                    -
                    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                    -
                    ALT FOR FUGLA

                    Kommentar

                    • KimFL
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1410

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                      Hadde du giddet å lese litt på forumet så hadde du vist at begge vil sannsynlighvis spille 1 omg i cup kampen mot Sandar IL på mandag, og ta begge sannsynlighvis er spilleklare til rbk kampen..
                      Det høres rett og slett bare jævla bra ut.
                      Tipper begge 2 er rimelig spillesugne nå, så jeg sier bare; ut med Bjørkøy og Myklebust, og inn med Søgård og Riise, så lager vi trøndersodd av bartene.

                      ----------Otto-----------
                      Pedersen-Riseth-Biffen-PSA
                      Søgård----Kiko----Brenne
                      Riise---Sundgot---M.Lie


                      KimFL

                      Kommentar

                      • WAK
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 964

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                        Hadde du giddet å lese litt på forumet så hadde du vist at begge vil sannsynlighvis spille 1 omg i cup kampen mot Sandar IL på mandag, og ta begge sannsynlighvis er spilleklare til rbk kampen..
                        Hvor står det at Søgård og Riise sannsynligvis spiller 1. omg mot Sandar?

                        Kommentar

                        • Håkon Henriksen
                          Administrator
                          • Nov 2003
                          • 6411

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av WAK
                          Hvor står det at Søgård og Riise sannsynligvis spiller 1. omg mot Sandar?
                          Står ingen steder bortsett fra i mine innlegg, jeg har info fra begge spillere at de håper på en omgang i cupkampen..(Jeg har mao snakket med de begge)

                          Men det er fortsatt Tom som tar ut laget...
                          Last edited by Håkon Henriksen; 07.05.2008, 07:24.
                          Håkon Henriksen
                          -
                          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                          -
                          ALT FOR FUGLA

                          Kommentar

                          • KimFL
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 1410

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av WAK
                            Hvor står det at Søgård og Riise sannsynligvis spiller 1. omg mot Sandar?
                            Det blei ihvertfall sagt på LSK Magasinet i RB. Kom riktignok fra Svesengen, men han kan da ikke juge om alt...


                            KimFL

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              #15
                              Følgende dommere skal dømme oppgjørene 16 og 19 mai.

                              Bodø/Glimt - Tromsø. Svein Oddvar Moen
                              Lyn - Stabæk. Tom Henning Øvrebø
                              Molde - Viking. Tom Harald Hagen
                              Fredrikstad - Ålesund. Brage Sandmoen
                              Rosenborg - Lillestrøm. Terje Hauge
                              Brann - Vålerenga. Tommy Skjerven
                              HamKam - Strømsgodset. Kjetil Sælen

                              Kommentar

                              • Tough Alliance
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Oct 2007
                                • 67

                                #16
                                Mitt ønske:

                                Otto
                                PSA - Riseth - Biffen - Pedersen
                                Bjørkøy - Kiko - Brenne
                                Riise - Sundgodt - JML

                                Synes midtbanetreeren skal få fornyet tillit selv om Søgård er tilbake. Vist positive tendenser og ønsker å se dem vokse videre.

                                Occean blir benket for å sette en status.

                                Angående backene: Skyt meg gjerne ned og jeg vet at Pedersen ER høyrebeint og høyreback, men har ikke han et "bedre" fotballhode enn PSA til å bekle en uvant rolle. Altså bytte backrollene på Pedersen og PSA?

                                Kommentar

                                • mooph
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 1496

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Tough Alliance
                                  Mitt ønske:
                                  Angående backene: Skyt meg gjerne ned og jeg vet at Pedersen ER høyrebeint og høyreback, men har ikke han et "bedre" fotballhode enn PSA til å bekle en uvant rolle. Altså bytte backrollene på Pedersen og PSA?
                                  Så det er bedre at to personer spiller i en uvant rolle enn en person ? Nei takk.

                                  Jeg vil dessuten ha PSA inn i midten og Husar inn som vensteback. Så lenge JML dekker opp er Husar's halvgale posisjonering og frenetiske løp til å leve med. Husar-JML kombo'en kan testes ut i cupcampen.

                                  Resten av laget er en smule usikkert med tanke på om Riise/Råner'n faktisk er tilbake eller ikke. Er i tilfelle litt tvilende til bruk av Riise så tidlig etter tilbakekomst, pga tilbakefallsfare. Råner'n har vært ute ei stønn så om han er klar bør'n iallefall få noen minutter, den gutten har kropp til å tåle det.
                                  Fugla mot nye høyder

                                  Kommentar

                                  • WAK
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 964

                                    #18
                                    Ingen ting er jo bedre enn at Søgård og Riise er tilbake på banen. Bare det ikke er for tidlig, men de går vel ikke på den blemma en gang til. Har lite tro på at verken Riise eller Søgård vil være i særlig god kampform til RBK kampen. Men skulle de være kampklare vil jo Nordlie begynne å få et lite luksusproblem med å ta ut laget.

                                    Midtun Lie synes jeg har vært meget god som ving og bør ta en av de tre plassene øverst på banen. Mange som mener Occean ikke burde spille ving og det er jeg enig i. Men nå som han og Sundgot ser ut som har funnet tonen sammen og målene "renner" inn synes jeg Nordlie skal fortsette med Sundgot som spiss og occean som ving.

                                    Essedirri er jo i kjempe god form om dagen og imponerer på 2.laget og på trening.(noe jeg aldri trodde ville skje) Så han er vel første man som får sjansen blant de tre på topp. Myklebust er langt fra i god form og trenger noen kamper på benken, så tror jeg han kommer meget sterkt tilbake. Tror han kan gjøre det bra med innhopp i slutten av kamper.

                                    Som midtbaneanker er det vel ingen tvil om at Mouheli spiller med den formen han viste i forrige kamp. Tror også Brenne er ganske sikker som indreløper. I og med at det er 5 spillere ( Occean, Sundgot, Midtun Lie, Essedirri, Mykleust) som kjemper om 3 plasser på topp håper jeg Norfdlie begynner å bruke Riise som indreløper i stedet for ving.

                                    Problemet da er vel at det ikke er plass til Søgård på midtbanen. Jeg mener Søgård bør være på banen og håper Nordlie er av samme oppfatning.

                                    Så lenge Pål Steffen Andresen, Kippe og Riseth er skadefrie og ikke har karantene tror jeg de vil spille. Vet det er en del som mener at PSA bør sitte på benken men jeg tor ikke Nordlie er av samme oppfatning. Den siste plassen i forsvaret tror jeg faktisk Nordlie velger Søgård.

                                    Tror dette er det beste laget LSK kan spille med;


                                    Occean Sundgot Midtun Lie - - - - - Reserve; Essediri, Myklebust, Cisse, T.A. Gundersen


                                    Brenne Mouheli Riise - - - - - - - Reserve; Søgård, Bjørkøy, Kiesenebner


                                    PSA Kippe Riseth Søgård - - - - - - Reserve; Pedersen, Biffen, M. Johnsen


                                    Otto


                                    Nå må jo Kippe sone i kampen mot RBK og Riseth er vel usikker så man kan jo drømme om denne lagoppstillingen. Trolig blir vel PSA trukket inn i midtforsvaret og Midtun Lie og Pedersen som backer. Er Riise klar går han inn som ving. Hvis ikke går Essediri inn som ving. Er Søgård klar går han inn som indreløper og Bjørkøy ut.
                                    Last edited by WAK; 07.05.2008, 15:56.

                                    Kommentar

                                    • Henrik
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2006
                                      • 2110

                                      #19
                                      RBK ja, et lag i en like stor krise som det vi er i. La oss håpe laget følger opp den gode førsteomgangen mot Viking her, og at ikke Nordlie bruker pusterommet denne seieren ga til å øke treningsmengden igjen...

                                      Blir selvfølgelig 4-3-3 igjen

                                      Otto
                                      Pedersen - Riseth - PSA - Husar
                                      Riise - Kiko - Brenne
                                      Essediri - Occean - JML

                                      Otto, en selvfølge
                                      Pedersen, eneste høyrebacken i troppen og dermed en selvfølge
                                      Riseth, dersom han er tilbake fra skaden
                                      PSA, siden Kippe er ute og han er ingen back !!
                                      Husar, eneste skadefrie venstreback i stallen
                                      Riise, dersom han er tilbake. Merk at han er ingen ving !!
                                      Kiko, selvfølgelig
                                      Brenne, heller ingen ving
                                      Essediri, eneste høyreving i stallen. Dermed en selvfølge
                                      Occean, den beste spissen. Denne gangen også med to vinger ved sin side
                                      JML, eneste venstrevingen i stallen. Merk han er ingen back !!

                                      Kommentar

                                      • mooph
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 1496

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Henrik
                                        Occean, den beste spissen. Denne gangen også med to vinger ved sin side
                                        Hmm... har begynt å tvile på hvem av Occean og Arild som egentlig er best å bruke. Til RBK kampen er det vel kanskje best å starte med OO og la ham løpe seg tom før Arild piskes utpå.

                                        Ellers enig i laget ditt gitt, bortsett fra tvilen om Riise virkelig kan starte og er bedre enn Bjørkøy så tidlig etter skaden. Det er det vel Tom som vet best. Uansett tåler vel ikke Riise nitti min, så Bjørkøy må vel inn.

                                        Søgård bør også få noen minutter sånn for tempotilvenningens skyld.

                                        Følgende bytter introduseres (dersom en ikke får andre skader eller tildeles kort med tomatfarge);

                                        65 min, Bjørkøy inn for Riise som har betydelige krampetendenser.
                                        70 min, Sundgot inn for en helt gåen Occean.
                                        80 min, Råner'n inn for Pedersen.
                                        Fugla mot nye høyder

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎