RBK - LSK, Fredag 16. mai kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Larsabal
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Oct 2005
    • 23

    RBK - LSK, Fredag 16. mai kl 18.00

    Endelig er denne kampen historie! Nå er det bare å håpe på et mirakel mot Ham Kam om en ukes tid…
  • wænk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 2244

    #2
    Ennå godt de fikk oss ned på jorda etter den fine kampen mot viging.
    Jeg skal drukne mine sorger så til de grader i kveld.

    Kondolerer til alle for hva vi må gjennomgå
    If you're not living on the edge, you take up too much room!

    Kommentar

    • sigurdsen
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 1818

      #3
      Opprinnelig skrevet av Kanarizz2
      Nå må LSK snart få et annet skomerke!! Spillera ligger jo mer nede på bakkene enn de står på beina..
      Er vel ikke det som er hovedproblemet akkuratt nå. Begynner å bli ille hvis vi skal skylde på skoa når vi spiller ræva

      Kommentar

      • sten
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2005
        • 873

        #4
        for å snu dette så får ledelsen gi spillerne ett slag hver på pikken for hvert tap så snur det nok

        Kommentar

        • sigurdsen
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 1818

          #5
          Opprinnelig skrevet av Kanarizz2
          Trond Olsen fortsetter å score.. Hadde trengt han på venstre kanten nå..
          I følge Ivar hoff var det christian berg som scorte:S

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7055

            #6
            Ja ja. Uwes Viking scorer tre mål i Molde på under et kvarter, Trond Olsen bøtter inn mål og storspiller i Bodø, Robbie Koren rykker opp til Premier League, og LSK...rykker ned? Vetta faen jeg.

            LSK var katastrofale i dag. Karakterboka er underveis - den blir ikke pen lesning.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Excalibur
              Medlem
              Hoffnarr
              • Sep 2007
              • 67

              #7
              Opprinnelig skrevet av sigurdsen
              Var vel ikke han som scorte nå?
              Trond Olsen punkterte kampen mot Tromsø for Glimt med scoring i det siste minuttet.

              En av tippeligaens hurtigste spillere som passer perfekt inn i 4-3-3.

              Kommentar

              • m_skedsmo
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2006
                • 212

                #8
                Det blir faen meg ikke noe mirakel mot Ham Kam. Vi taper og kommer til å ligge sist på tabellen.

                Hvordan kan vi gjøre det så dårlig??? Var det slik at Rösler trente oss opp i toppen, og Nordlie tok over et topplag som han sakte men sikkert trente i stykker? Det kan nesten virke slik. Her har vi kvitta oss med gode spillere som Kasey og Shane, og erstattet de med hva??? Masse utdaterte og skadete start spillere som i fjor var så dårlige at de rykket ned...? Pluss noe annet søppel (Bjørkøy) som ikke klarer noenting? Er vi et så dårlig lag at vi med skadete BHR og Søgård ikke er gode nok for tippeligaen??

                Hva faen er det som har skjedd? Hvem har ansvaret her? Og hvor lenge skal vi la Nordlie få tid på seg til å bygge et lag?? Han begynte jo faen meg i fjor!! Da var vi et bra lag, og det ser jo bare ut som om vi holdt det gående frem til høsten, da kom de første signalene på at noe var galt. Glem cupen, vi slo såvidt et førstedivisjonslag. Utover høsten og vinteren vant vi jo faen meg omtrent ingenting. Og ikke bare taper vi nå på våren, vi taper noe jævlig.

                Hvor lenge skal vi gjøre det.

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
                  Lurer på hvordan vi hadde gjort det med Rösler som trener....
                  Rösler hadde aldri tillatt spillerne å fremstå på denne måten, ei heller hadde han gjort så elendige taktiske disposisjoner. Spillerne virker nok en gang helt pasifiserte, og spillere som i fortiden har fremvist gode tekniske evner, ser ut som bedriftslags-spillere. Dette tror jeg henger sammen med gampetrening og utrolig liten fleksibilitet i spillesystem. En gang hadde Uwe lignende resultat; 16.mai i bergen 2005. Vi vet alle hva Rösler svarte med. Tom vil vel bare at vi skal legge dette bak oss, spise boller og bygge opp selvtilliten. Hva Rösler bygde opp under 2 år har Nordlie effektivt brutt ned på ett og et halvt.

                  Tom Nordlie. Hvis hjertet ditt er i denne klubben bör du kjenne dine egne begrensninger og din besökelsestid.

                  Farvel!
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1555

                    #10
                    Godt gjort å kjøpe spillere på øverste hylle, som Occean og Brenne, for så å være blant de desidert dårligste lagene i serien. Millioninvesteringer som mange av de andre klubbene bare kan drømme om.

                    Det er vanskelig å se at noen andre lag enn Ham Kam, Aalesund og Lillestrøm kommer til å ende på de 3 nederste plassene i år.

                    Kommentar

                    • sigurdsen
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 1818

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Excalibur
                      Trond Olsen punkterte kampen mot Tromsø for Glimt med scoring i det siste minuttet.

                      En av tippeligaens hurtigste spillere som passer perfekt inn i 4-3-3.
                      ja, så det på vg nett nå. men ifølge ivar hoff var det en annen:???:

                      Kommentar

                      • KrisB
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2008
                        • 2923

                        #12
                        Folk burde ikke være så negative.

                        Alle lsk suportere burde komme til åråsen mot hamkam og støtte gutta.

                        Kommentar

                        • Kanarizz2
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 355

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                          ja, så det på vg nett nå. men ifølge ivar hoff var det en annen:???:
                          Ivar Hoff hadde akkurat hørt at rbk hadde vunnet.. Klart ikke å konsentrere seg han da..
                          ------Sørum kanaris------

                          100% Støtte

                          Kommentar

                          • KimFL
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 1410

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
                            Det blir faen meg ikke noe mirakel mot Ham Kam. Vi taper og kommer til å ligge sist på tabellen.

                            Hvordan kan vi gjøre det så dårlig??? Var det slik at Rösler trente oss opp i toppen, og Nordlie tok over et topplag som han sakte men sikkert trente i stykker? Det kan nesten virke slik. Her har vi kvitta oss med gode spillere som Kasey og Shane, og erstattet de med hva??? Masse utdaterte og skadete start spillere som i fjor var så dårlige at de rykket ned...? Pluss noe annet søppel (Bjørkøy) som ikke klarer noenting? Er vi et så dårlig lag at vi med skadete BHR og Søgård ikke er gode nok for tippeligaen??

                            Hva faen er det som har skjedd? Hvem har ansvaret her? Og hvor lenge skal vi la Nordlie få tid på seg til å bygge et lag?? Han begynte jo faen meg i fjor!! Da var vi et bra lag, og det ser jo bare ut som om vi holdt det gående frem til høsten, da kom de første signalene på at noe var galt. Glem cupen, vi slo såvidt et førstedivisjonslag. Utover høsten og vinteren vant vi jo faen meg omtrent ingenting. Og ikke bare taper vi nå på våren, vi taper noe jævlig.

                            Hvor lenge skal vi gjøre det.

                            Regner med at Ham-Kam vinner hjemme mot Godset på mandag, og da er vi sist før vi møter dem. Slik det ser ut nå, er vi rett og slett et bånnlag. Lukter Adecco lang vei.


                            KimFL

                            Kommentar

                            • Arind
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2006
                              • 459

                              #15
                              Så vanvittig skuffa igjen......vi taper en kamp fordi vi blir stående som statister og lar bartene løpe fra oss og rundt. Ingen bevegelse, innsats eller guts i dag.....dermed er vi tilbake til nivået i sesongstarten......tragisk og trist å være fugl nå.
                              Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                              Kommentar

                              • sniper
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 5254

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av KimFL
                                Regner med at Ham-Kam vinner hjemme mot Godset på mandag, og da er vi sist før vi møter dem. Slik det ser ut nå, er vi rett og slett et bånnlag. Lukter Adecco lang vei.


                                KimFL
                                Dette lukter ikke adecco, dette smaker adecco. Bitter ekkel smak som sitter godt planta i kjeften min.

                                Petter

                                Kommentar

                                • Raskolnikov
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1452

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av KB-kris
                                  Folk burde ikke være så negative.

                                  Alle lsk suportere burde komme til åråsen mot hamkam og støtte gutta.
                                  Selv om man er negativ på forumet betyr ikke det at man ikke støtter laget på kamp. Uansett er det definitivt ikke støtten fra tribunen som er problemet til LSK.

                                  Vil nesten snu på det. Hvis man ikke er negativ slik LSK spiller om dagen må man enten være blind eller ha et svært lavt engasjement for Sportsklubben. Vi andre er frustrerte og har all mulig grunn til å være det.

                                  God 17. mai alle sammen. Blir virkelig en festdag!
                                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                  Kommentar

                                  • KimFL
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 1410

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av petter
                                    Dette lukter ikke adecco, dette smaker adecco. Bitter ekkel smak som sitter godt planta i kjeften min.

                                    Petter
                                    Joa, du har forsåvidt rett i det. Adecco-stanken har nok vært der en stund, og den lukta forsvinner nok ikke så lett.


                                    KimFL

                                    Kommentar

                                    • fotball_marthe
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 1069

                                      #19
                                      Nok en deprimerende kamp, dette er så visst ikke bra.
                                      Skjønner ikke hva pokker det er som feiler dem altså, det her går ikke lenger !!! Men hva må gjøres ?
                                      17. Mai "feires" på bånn av tabellen. Merker at 17. Mai ikke er like gøy når LSK har tapt 16. Mai. Husker spesiellt den 17. maien da LSK hadde tapt så forferdelig mot Brrrrann..
                                      Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                                      Kommentar

                                      • woody
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 374

                                        #20
                                        Kommer på Åråsen og skal støtte Fugla alt jeg kan.

                                        Men dette er fryktelig dårlig. Virker som det mangler totalt tæl og guts i gruppa. Andrelaget taper og taper stort. Førstelaget taper og taper stort. Vi har vel snart slippi inn like mange mål som i hele fjor.

                                        Her er noe totalt gæli - og mulig det er så gæli at noe drastisk må gjøres!
                                        woody

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎