Esten O. Sæther kommenterer Kanarifansen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    Esten O. Sæther kommenterer Kanarifansen

    «Lillestrøm er blitt en moderne by, men Kanarifansen følger ikke med. Derfor var det tomme, gule seter på årets klassiker mot RBK.»


    Det var da en real utskjelling hr. Sæther fant det for godt å bruke sin tilmålte spalteplass på, og viser vel bare hvordan Dagbladet for enhver pris må finne på noe negativt å skrive om LSK.

    Står det noe i Dagbladet om at LSK spilte ut RBK det meste av kampen? Nei.

    Alle andre riksdekkende medier fremhever PSA som banens beste. Dagbladet har Espen Johnsen! (som egenhedig må ta skylda for scoringen til LSK).

    Ellers bruker de spalteplassen på en innbildt konflikt mellom Ivar Hoff og Fjørtoft/Rösler.

    Hittill har jeg ikke brukt én krone på å kjøpe Dagbladet de siste årene. Heretter skal de slippe å tjene reklamekroner på Dagbladet.no også. Ihvertfall fra undertegnede.
    Knurr...
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    Oi oi. For han visste mye vet jeg. derfor vi stod igjen en halvtime og sang etter kampen da!

    Kommentar

    • scages
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1292

      #3
      Mulig han har et og annet poeng, men en sånn latterlig nerd fortjener å bli forbigått i stillhet!!
      Hva faen har du i mot Lillestrøm??? Hva faen er medlemsnummere ditt i klanen??

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #4
        Hvem?
        Jeg? :shock:
        Knurr...

        Kommentar

        • scages
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1292

          #5
          Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
          Hvem?
          Jeg? :shock:
          Nope, Esten O selvfølgelig.
          Hehe....

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3192

            #6
            Re: Esten O. Sæther kommenterer Kanarifansen

            Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
            http://www.dagbladet.no/sport/2005/05/02/430449.html
            Alle andre riksdekkende medier fremhever PSA som banens beste.
            Aftenposten: "Lillestrøms sterke midtstopper", "nye forsvarssjef", BB
            Nettavisen: "Banens gigant", "kommende landslagsspiller", BB
            VG: "Banens største profil", BB

            Dagbladet: "Lillestrøms talentfulle BACK" - hvilket tyder på at Dagbladet ikke er oppdatert siden PSA spilte HB i en del kamper i 2003. Men de klarer jo også å blande sammen Magnus Myklebust med Eirik Soltvedt, slik at de lar Hoftun felle EIRIK Myklebust.

            Dagbladets fotball-dekning er en tragisk og patetisk vits, men hva annet kan en vente av vifs menighetsblad (selv om Esten 0 Sæther meg bekjent ikke er vif'er).

            Flere ikke-LSK'ere har alt kommentert Sæthers underlige kommentar ganske syrlig på VGD.

            gilbert

            Kommentar

            • ap4
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 271

              #7
              Esten O. Sæther er en stor tulling, det har han alltid vært og det kommer han alltid til å være... Fy f&% så mye tåpelig han har skrevet gjennom årene...

              Kommentar

              • FilipOlander
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • May 2004
                • 218

                #8
                Boikott Dagbladet!!
                Filip!

                \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                Kommentar

                • FilipOlander
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2004
                  • 218

                  #9
                  Man kan jo lure på hva agendaen til mr. Sæther er? Hva han ønsker å få ut av en slik kommentar? Hva er hensikten med å skrive en kommentar med en tydelig nedlatende holdning over for Lillestrøm som by, fotballklubb og ikke minst Kanari-Fansen.

                  Jeg føler ikke jeg er særlig paranoid selv om jeg påstår at Dagbladet er den største møkkaavisen som finnes. Objektivitet er noe de har lagt til side.

                  BOIKOTT DAGBLADET!
                  Filip!

                  \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                  Kommentar

                  • HanseFrank
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Mar 2004
                    • 221

                    #10
                    Re: Esten O. Sæther kommenterer Kanarifansen

                    Jeg oppfordrer herved til ikke å bruke energi på en KFUM'er som fortsatt er bitter over at hans egen sønn feilet og falt igjennom da han var på prøvespill i 2001 (eller var det 2002?).
                    HanseFrank
                    - på den andre siden...

                    Kommentar

                    • FilipOlander
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • May 2004
                      • 218

                      #11
                      Du har nok helt rett, HanseFrank. Likevel føles det så utrolig urettferdig at noen skal bruke en riksdekkende avis til å mele sin egen kake. Mannen må jo ha en slags agenda når det gjelder LSK.
                      Filip!

                      \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7055

                        #12
                        Hvorfor lar vi oss provosere av disse lett alkoholiserte gubbene som aldri vil bli tatt på alvor uansett hvor mye de prøver å gi inntrykk av å være store, tenkende journalistiske kjemper, egentlig?

                        Dagbladet er Dagbladet. De har alltid vært subjektivt Vålerenga-dyrkende, helt siden jeg lærte å lese har de vært slik. De kommer aldri til å gi oss rosende omtale uansett hva vi eller klubben gjør. Vinner vi er det på grunn av langballene som bare de selv tror vi bruker og prøver å propagandisere ovenfor leserne sine at er det eneste vi kan. Taper vi er det fordi vi er en primitiv klubb med en primitiv spillestil.

                        Og når hele Norge blir imponert over lagmoralen vår idet vi rævkjører Rosenborg med to nøkkelspillere ute med skade, går de til plan C: Vi fokuserer på at de er en simpel gjeng med bønder. Dette er gammelt nytt. Dagbladet kommer aldri til å forandre seg. Dessverre er norsk avismedia generelt så elendig at slike aviser selger. Det er et stort problem for den generelle opplysningen i landet vårt, men ikke vent at Dagbladet skal begynne å respektere at de (stadig færre, forresten) leserne deres ønsker seg reportasjer med et snev av intellektuelt nivå over seg.

                        Jeg kan ikke annet enn å gjenta meg selv fra for fem minutter siden: Dagbladet, ræva mi ler av dere. Ester O. Sæther er ikke verdig kommentar, så ikke kommentèr ham. Da tror han bare at han er en viktig journalist. Jeg tror ærlig talt ikke at denne kommentaren hans er ondsinnet ment. Han vet bare ikke bedre. Og da er det i grunn bare synd på ham.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • Fugla- patriot83
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2005
                          • 1241

                          #13
                          ... Latterlig av Dagbladet å skrive noe sånt!!

                          Stemninga på tribunen var utrolig fantastisk, trubinene var(Men unntak av skævel- lævel- tribunen) fulle, og det ble for det meste spilt fotball på et veldig høyt nivå!!

                          Kanarifansen sto igjen og sang etter kampen, folket nynna på Lillestrømsanger på veien ut og alt i alt var dette en slags fest(Med unntakk av poengranet) som det en fotballkamp skal være - noe selvfølgelig en gjennomsyret vålerengidiot i Dagbladet ikke vil skrive om. Irriterer meg at en slik dåre sitter med en makt å spre sånn møkk om Lillestrøm!!

                          Jeg er faen meg stolt av byen og laget vi har her i Lillestrøm og ingen skal rakke ned på denne klubben!

                          Dagbladet - Skjerp dere!! :x
                          -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                          Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                          En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                          Kommentar

                          • rEPPA
                            *****istrator
                            • Nov 2003
                            • 3930

                            #14
                            Jeeesp!

                            La nå den mannen skrive hva han vil. Det var som å lese siste utgave av Donald & Co. Tydlig at forfatteren skulket timene på journalisthøyskolen da de lært om seriøsitet.
                            Han drømmer sikkert om å jobbe for Se & Hør, men selv der blir han sikkert for useriøs.
                            www.kfl.no/debatt

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7055

                              #15
                              Sendte en høflig, men streng mail til ham og fortalte ham hva jeg synes om den konstante negative dekningen av LSK. Fikk til svar blant annet at han *glis*

                              "...har kommentert sport i tretti år og vært glad i LSK enda lenger."

                              Glad i LSK der altså. Antar Ester er typen som liker litt røff elskov...
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Vestfold Kanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Oct 2004
                                • 4583

                                #16
                                Boikott Dagblah!!
                                LOUD
                                PROUD
                                ULTRA

                                Kommentar

                                • Ola
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1651

                                  #17
                                  Den der synes jeg var et slag under beltestedet. Jeg synes det var så grovt og ufortjent at hadde jeg vært ansatt i LSK ville jeg ha vurdert å klage det inn til PFU.

                                  Kommentar

                                  • Do'h
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 1891

                                    #18
                                    Booooooooooring...

                                    Eneste han har rett i er vel at det ikke var mange på de to første serierundene og at Lillestrøm er en moderne by...
                                    Men den første kan ha noe med en SKUFFENDE kamp mot Start i serieåpninga...

                                    Glad jeg jobber i VG og ikke Dagbladet.
                                    LSK FOR GULL 2006

                                    Kommentar

                                    • pal
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2004
                                      • 422

                                      #19
                                      Helt enig i at Estens utspill er patetisk. Høres ut som noe Nils Arne Eggen kunne ha lirt ut av seg dersom rosenborg hadde tapt i går.

                                      Men... enkelte ganger synes jeg vi i fansen bør tenke oss om to ganger før vi piper mot motstanderlagets spillere og kommer med sanger som "la han dø" og "ut med svinet". Disse er stort sett bare patetiske, unntatt de gangene hvor spillerne helt tydelig driver med skuespill og usportslig opptreden. Synes det blir flaut når Kanarifansen piper mot Ørjan Berg i det han ser ned på en albue ut av ledd og skriker ut i smerte. Da er det heller ikke rart at Ståle Stensaas blir forbanna på oss og viser det. Generelt bør vi altså etter min mening bruke mer energi på å hylle eget lag og mindre energi på hets mot dommere og motspillere. Jeg tror faktisk at enkelte kvier seg mot å stå sammen med oss fordi det er litt for mye flaut som slenges ut. Dessuten bør sangen "la han dø" legges på hylla for godt. Greit at vi har et litt rånete image, men den sangen er ikke morsom en gang.
                                      hilsen pål

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        #20
                                        Må si megenig med pal, la han dø er utrolig kjedelig. Syntes den burde vært gjemt bort etter lang tid nå!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎