SPISS-KRISE ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PA
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 500

    #21
    jaja.. jeg sa i fjor at vi skulle begynne og spille med Mifsud. Da sa dere det samme til meg, skaff deg briller. han er for liten og kan ikke en drit.
    men nå er han så god, og self at han starter osv.
    kan hende det går dårlig med 2 små spisser men, kan skadder jo ikke og prøve. vi har tross alt spilt med 2 store spisser lenge. Det kan hende 2 små blir bra?!?

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #22
      trigz skreiv:
      Sundgot har scora 54 mål for klubben, mener du det bare har vært en tilfeldighet? Skaff deg nye briller.

      På hvor mange kamper og år????? Skulle vi holde oss saklige? :lol:

      Kommentar

      • nateh
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2004
        • 264

        #23
        Hva er dette for slags klaging. Hvorfor kritiserer vi alltid spillerne våre. De er her å gjør en jobb for klubben. De gjør så godt de kan(forhåpentligvis). Selvsagt hadde det vært flott med nye spillere, men det koster penger og det har ikke klubben. Det må da være bedre å støtte de spillerne som er utpå banen å representerer laget. Pushe dem til å bli bedre, hjelpe dem til å få bedre selvtillit. Det hjelper neppe dem å stadig lese at fansen vil bytte dem ut.
        Nå er det ikke sånn at jeg aldri yttrer noe negativt om spillerne våre, men jeg ønsker ikke å selge dem for det(bortsett fra R.Normann). Stå på Sundgot og resten av laget det løsner med hard jobbing om MYE støtte.

        Støtt laget i stedet for å klage RBK kampen var oppløftende spillemessig.
        Mvh Renate
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • PA
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2004
          • 500

          #24
          jeg støtter laget jeg, er på alle hjemmekampene, synger osv.
          men man må få lov til og si sin mening, eller?

          Kommentar

          • nateh
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2004
            • 264

            #25
            Si si mening er helt greit men å selge spillerne på debattsidene blir for dumt for meg. Sundgot har ikke spillt like bra i år som i fjor. Men tenkt på hvor mye ros han fikk da. Hovedpoenget er a vi ikke har mye penger å forsterke laget med. Derfor mener jeg at vi bør være med på bygge opp selvtillitten til spillerne ikke bryte den ned. Det er de vi har og de vi må støtte.
            Mvh Renate
            Styremedlem KFL

            Kommentar

            • Do'h
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 1891

              #26
              2 små er bedre enn 1 stor
              Ser frem til Myklebust og Mifsud.
              LSK FOR GULL 2006

              Kommentar

              • PA
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 500

                #27
                hehe... 8)
                vi får se om det noen gang får se det, hvis det skjer.. skal jeg være der

                Kommentar

                • fugla_4_ever
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 467

                  #28
                  [quote="nateh"]Hva er dette for slags klaging. Hvorfor kritiserer vi alltid spillerne våre?[quote]

                  Det gjør vi fordi det er en del ting de gjerne skulle vært bedre på. Den dagen alt er "bra" forsvinner interessen...

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #29
                    Dette er jo bare tullball. Sundgot scorte 14 mål i fjor, og kommer til å score tosifra igjen i år. I eliteserien er det ensbetydende med betegnelsen klassespiss. Mifsud er kanskje ikke så klok taktisk, men det er tydeligvis noe han jobber med, og forbedringen var åpenbar allerede fra Lynkampen og frem til i dag. Vi må heller ikke glemme at han faktisk scoret et mål, på tross av at jævelen i svart ranet ham for den. Han ville sannsynligvis scoret i Stavanger også, men da ble han jo felt. Det samme gjelder Myklebust, den ballen ville gått inn om han ikke hadde blitt felt. At begge spillerne er så vanskelige å spille mot betyr også at de vil få mye frispark, og der var det jo nesten to som gikk inn i går også. Kun Johnsen som tar de to skuddene. Ting er ikke svarte. Vi har muligens spilt nestbest i serien så langt (bortsett fra Start, seff), men har ikke fått hverken marginer eller svartinger(passer bedre på dommere enn folk, hvis man først skal bruke ordet) på vår side. Det vil snu, og da kommer det til å bli den reneste jævla syndfloden. Det er på tide å hevne unevnelige mengder smerte påført oss i skien! Piss på Odd nå, gutta!
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • nateh
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2004
                      • 264

                      #30
                      [quote="fugla_4_ever"][quote="nateh"]Hva er dette for slags klaging. Hvorfor kritiserer vi alltid spillerne våre?

                      Det gjør vi fordi det er en del ting de gjerne skulle vært bedre på. Den dagen alt er "bra" forsvinner interessen...
                      Da er vi heldige for det vil alltid være ting man kan bli bedre på ingen er nemlig perfekt. Jeg reagerer på at enkelte skal selge spillere for å hente inn nye. Hvilken garanti har man for at alt blir bedre da? Zane hadde en god (Veldig god) god sesong men var heller dårlig før han forsvant. Det er ikke sikkert han lykkes noe bedre enn dr vi har nå. Jeg er opptatt av at vi skal være med på å gjøre laget bedre ikke ta fra dem all selvtillit.
                      Mvh Renate
                      Styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • general
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2004
                        • 1150

                        #31
                        er vel litt tidlig å rope på spisskrise!!!

                        i kampen mot start var dte jo ingen sjanser å bomme på.

                        i kampen mot lyn har den ene spissen vår mål og den andre målgivende

                        Viking kampen har jeg ikke sett

                        i kampen mot ræv så har vi sjansene som vi bommer på, men vi har også en målgivende av sundgot og et mål av mifsud som blir annulert.

                        Gi gutta litt tid da. det er ikke det letteste å skulle lære seg å spille med en ny partner (Sundgot-Mifsud-Mykle) i et rimelig nytt system.
                        Seriegull 2016!!!

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #32
                          Heller Sundgot enn Zane!
                          Zane var god i 2001. Før og etter det var han ikke så forbannet mye å skryte av. Det var vel en grunn til at Molde ga han bort (nesten).
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • PA
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2004
                            • 500

                            #33
                            Eksil-kanari Skrevet: 09:10 - Tirsdag 03 Mai 2005 Tittel:

                            --------------------------------------------------------------------------------

                            Heller Sundgot enn Zane!
                            Zane var god i 2001. Før og etter det var han ikke så forbannet mye å skryte av. Det var vel en grunn til at Molde ga han bort (nesten).
                            Arrgumenter på og ha Zane i stede for Sundgot:

                            - Jeg er ganske sikker på at Zane passer bedre i LSK stillen enn Sundgot
                            - Zane går i dueller, som da resulterer i flere farligheter
                            - Han har målteft
                            - Han løper mer enn Sundgot
                            - Sterkere enn Sundgot
                            - Er raskere enn Sundgot

                            Og noe til deg "Eksil-kanari", det er en grunn til at LSK fikk 20 mill for Zane :lol:

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              #34
                              Er da vel klar over at Zane er den beste investering LSK noen gang har gjort på spillersiden! Frekk eller? :wink:

                              Men Zane var altså så dårlig i Molde at de ga ham bort, og hva har han prestert siden sesongstarten i 2002? Fint lite!
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • Rawe
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Mar 2004
                                • 60

                                #35
                                Men Zane var altså så dårlig i Molde at de ga ham bort, og hva har han prestert siden sesongstarten i 2002? Fint lite!

                                Skal jo sies at Zane skåra en del mål i treningskampene før sesongen starta i Belgia, og starten av 2002 sesongen for LSK kunne vi klart se at han var klar for Anderlecht, han trakk seg i dueller osv for å slippe skader, hadde vært dumt for han sin del å bli skada rett før en slik overgang å risikere at det hele skulle gå i vasken. Han starta også de innledende kampene i serien i Belgia, men ble skada ganske tidlig og har desverre ikke spilt nor særlig igjen etter det :cry:
                                Kanskje det at han ikke har spilt mye de siste par årene kan være positivt? Det kan gjøre han mer sulten enn noen gang, vi husker jo alle hvor sulten han var i 2001 :lol:
                                eLSKer

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #36
                                  Lite ville gledet meg mer enn om LSK hadde klart å hente tilbake en Zane som er like giftig foran mål som i 2001.
                                  Men poenget er at jeg tviler på om han vil være i stand til å gjenta det han gjorde den gangen.

                                  Kanskje det at han ikke har spilt mye de siste par årene kan være positivt? Det kan gjøre han mer sulten enn noen gang,
                                  Alt er mulig, og det lyder ihvertfall ikke direkte usannsynlig. Zane er vel ikke eldre enn at han har en del år igjen på fotballbanen. Og dersom han fikk sjansen til å vise seg frem i LSK-drakt, så kan det muligens være at han ville blitt en suksess igjen. Muligens.
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • gamle-perta
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2418

                                    #37
                                    Jeg gir meg ikke helt. For selv om vi i perioder har spilt attraktivt og annerledes enn tidligere, så er det et faktum at vi bare har scoret åtte mål på syv obligatoriske kamper - inkludert cupkamp mot et lag fra 3. divisjon.

                                    Kan hende er spissene våre veldig gode, men målteften er det så som så med. Synes også det var merkelig i kampen mot Sander at spissene kom til såpass få sjanser. Andre på laget, blant annet Sasa, var mye hissigere på å gå rett på mål.

                                    Powell e eks mottok som regel ballen med ruggen mot mål, gikk UTOVER og spilte deretter en støttepasning til siden eller bakover. Nesten aldri viste han vilje og kraft til å utfordre og bryte gjennom Sanders fryktinngytende forsvarsrekke.

                                    mvh
                                    perta
                                    Mvh
                                    Gammer´n (Per T)

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7055

                                      #38
                                      Synes det virker som om Powell er lei av klubben og vice versa. LSK bør prøve å bli kvitt ham, han har ikke imponert noen siden 2001 og tjener altfor mye.

                                      Zane som erstatter? Vel, men da bør lønnskravene hans halveres fra det de var tidligere. Gi ham en toårskontrakt med prestasjonsbasert lønn. Det kan gå. Noe mer tror jeg ikke det er lurt å bruke på en fyr som har vært skadd nesten sammenhengende i 1,5 år.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • HanseFrank
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Mar 2004
                                        • 221

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Zane som erstatter? Vel, men da bør lønnskravene hans halveres fra det de var tidligere. Gi ham en toårskontrakt med prestasjonsbasert lønn. Det kan gå. Noe mer tror jeg ikke det er lurt å bruke på en fyr som har vært skadd nesten sammenhengende i 1,5 år.
                                        Her avslører du liten kunnskap om Zanes forrige kontrakt. Dersom (fast-)lønnen hans skal halveres fra hva den var sist må han ha deltidsjobb.

                                        Hans forrige kontrakt var vel på den tiden den mest prestasjonsbaserte kontrakten noen LSK-spiller hadde. Dette resulterte blant annet i, at ved LSKs bortekamp i Bergen, insisterte en småskadet Zane på at han var frisk, sannsynligvis med det for øyet at det ville svi økonomisk ikke å spille kampen.
                                        HanseFrank
                                        - på den andre siden...

                                        Kommentar

                                        • CocaJerry
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 2532

                                          #40
                                          Jeg synes mye av problemet igår var at forsvaret og midtbanen var altfor treige med å slå pasningene til spissene, ikke var de kreative heller.

                                          Da Powell og Myklebust?? ble fora med høye baller i 16 meters feltet så blir det jævlig vanskelig å vinne de ballene da man har 3-4 stk hver seg rundt seg hele tida. Etter min mening burde Sander ha blitt spilt ut før de kom til 16 metern, men da de spilte så deffensivt at de omtrent aldri trengte løpe tilbake forsvar så er det midtbanen som må ta i ett tak.

                                          Koren var jo rene ræva.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎