Kanarikravet: Spillerne må tilbakebetale lønn!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    Kanarikravet: Spillerne må tilbakebetale lønn!

    Det MÅ aksjoneres, og det NÅ. Aldri har klubben blitt latterliggjort slik som i år. Beklageligvis er det mange her som ikke tåler at det rettes kritikk mot de "sarte" spillerne.

    Jeg mener aksjoner er på sin plass, og det holder ikke med piping, stillhet eller eggkasting. Vi bør faktisk kreve at spillerne betaler tilbake lønn, for eksempel for den siste måneden. De har faktisk ikke jobbet. Hadde jeg eller noen av de ansatte hos oss gjort en like dårlig jobb, så hadde vi fått sparken og erstatningskrav mot firmaet. Det gjelder nok for de fleste.

    Her mener jeg Kanarifansen bør gå i bresjen for en aksjon som krever at spillerne betaler tilbake lønn. Pengene kan gå til et godt formål, som barnehjem, eldresenter eller blindeforbundet. Jeg er lei av løfter om bedring. Kanskje en straff som svir litt, samt ydmykelsen vil få de til å gå i seg selv. Værre kan det umulig bli! Kravet gjelder selvsagt trenerne også. Ikke minst Slokvik og Johnsen.
    129
    Ja
    58,91%
    76
    Nei
    41,09%
    53
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13272

    #2
    6335.10.567432

    Kommentar

    • caLitri
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 634

      #3
      Tror vi heller bør bruke lønna til spellera til Psykolog timer til fansen...
      Alle disse skuffelsene begynner ta på føler jeg...
      Gi alt, stå på LSK

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #4
        Hadde jeg vært like lat og udugelig i min jobb, hadde firmaet mista mange viktige kunder, og dette hadde jo igjen fått konsekvenser både for firmet og meg. Jeg hadde blitt sparka. Lett!
        Udugeligheten til våre spillere får store økonomiske konsekvenser for klubben, så hvorfor skal ikke det få konsekvenser for dem?

        De burde skamme seg når de casher ut penger de har "tjent" de siste månedene!

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13272

          #5
          Skulle gjerne hatt et par timer alene med han motivator-fjelstad gitt... Sammen med en dild* dyppet i blåsyre og et tannlegebor

          Kommentar

          • Simeone
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 761

            #6
            Noe må skje! Jeg orker ikke en glad melding på forsiden av kfl.no hvor vi skal støtte i 3*45 min på søndag nå.

            Jeg er for å si fra, til spillere og ikke minst sportslig utvalg. Det er en skam at spillere som tjener fra 500 000 - 2 000 000 presterer så dårlig gang på gang.

            Drittlei tomme ord og løfter, vis hjerte for klubben eller stikk!
            Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
            para gritarle a la FIFA:
            ¡Que ellos son el gran ladrón!

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #7
              Drit i "endelig er ventetida over" og annet vi-er-så-gode-ræl! Kjør på med BLØ FOR DRAKTA! Og da skal man være sint når man synger!

              Kommentar

              • BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

                #8
                Til mods:

                Glemte å lage poll av dette. Kan en av dere moderere slik at tråden blir en poll, hvor man kan stemme ja eller nei til om spillerne må tilbakebetale lønn?

                Inntil videre funker også tommel opp eller ned.
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                Kommentar

                • MedlemNR35
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2004
                  • 905

                  #9
                  Trådstarter er inne på en veldig god tanke...

                  Rett og slett fordi dagens kamp KUN er spillerene sin feil og INGEN andre.

                  Jeg gremmes når jeg hører folk klager på Erland Johnsens taktiske disposisjoner etter dagens kamp. Erland Johnsen burde kunnt sitte på dass i hvert eneste minutt av dagens kamp og likevel bør LSK vinne dette 10 av 10 ganger.

                  Selv med Frode Kippe på vingen og Mangus Myklebust som midtstopper bør vi 10 av 10 ganger slå dette laget.

                  Selv med hodet under armen og armen i bind bør vi 10 av 10 ganger slå dette laget.

                  Dommeren kunne løpt rundt i Eidsvold Turns drakt og likevel bør vi vinne 10 av 10 ganger.

                  Det er en skandale. En ydmykelse og en tragedie at spillere med lønn i millionklassen blir slått ut av rørleggere, barnehageonkler og natteravner. Det er en skandale og intet mindre.

                  Jeg klarer ikke bli skuffet. Jeg er bare forbanna på spillerene i dag. Fy faen som de svikter!

                  BLØ FOR DRAKTA!!!!!!!!

                  Kommentar

                  • Rabbi
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Mar 2004
                    • 78

                    #10
                    Jeg syns alle spillerne og trenerne kan betale tilbake 3 måneders lønn. Eventuelt gå uten lønn i 3 måneder. Pengene kan vi bruke til å hente et par klassespillere (Og henning Berg / Torgeir Bjarmann)!

                    Kommentar

                    • Aspecho
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Dec 2006
                      • 163

                      #11
                      Alle som er ansatte i klubben burde få lønnskutt på 50% så de merker hvor jævlig det er hvis de rykker ned til Adecco (de får vel 25% lønnskutt hvis de rykker ned, men det er like greit å vekke huet dems når de spiller så ufattelig rævva...)

                      Spill fotball eller ikke spill i det hele tatt...

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7055

                        #12
                        Kravet bør heller gå til styret og investorene i klubben: Se fakta i øynene, legg penger på bordet og innse at det er mye dyrere for oss å fortsette med det såkalte "laget" vi har nå, og rykke ned, enn det er å legge 10-15 millioner på bordet, hente inn 3-4 kritisk viktige spillere med nok kvalitet (mye billig på Balkan, ta dere en tur dit!) og holde oss.

                        PENGA PÅ BORDET!
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • maurakanari
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2005
                          • 637

                          #13
                          En kompis sa til Per.M idag at han skulle betale halv Junilønn, hvorpå Mathisen svarte " Synes du de fortjener såpass" ??
                          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #14
                            Spillerne kan da for faen i det minste komme og takke for støtten/oppmøte etter kampen uansett hvor ræva de er...

                            evt komme og unnskylde. Utrolig irriterende at de bare gikk rett i garderoben!
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • Christer
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 388

                              #15
                              Jeg foreslår at vi sparker hele stallen, og lar heller fansen spille resten av kampene.Man kan ha en adution blant fansen hvor de beste får bli med i stallen.
                              Jeg vil heller at Fugla skal rykke ned med et lag jeg veit vil gi alt for sportsklubben, enn overbetalte grauthuer i dyre biler.

                              Kommentar

                              • dollyholly
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2007
                                • 965

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                                Trådstarter er inne på en veldig god tanke...

                                Rett og slett fordi dagens kamp KUN er spillerene sin feil og INGEN andre.

                                Jeg gremmes når jeg hører folk klager på Erland Johnsens taktiske disposisjoner etter dagens kamp. Erland Johnsen burde kunnt sitte på dass i hvert eneste minutt av dagens kamp og likevel bør LSK vinne dette 10 av 10 ganger.

                                Selv med Frode Kippe på vingen og Mangus Myklebust som midtstopper bør vi 10 av 10 ganger slå dette laget.

                                Selv med hodet under armen og armen i bind bør vi 10 av 10 ganger slå dette laget.

                                Dommeren kunne løpt rundt i Eidsvold Turns drakt og likevel bør vi vinne 10 av 10 ganger.

                                Det er en skandale. En ydmykelse og en tragedie at spillere med lønn i millionklassen blir slått ut av rørleggere, barnehageonkler og natteravner. Det er en skandale og intet mindre.

                                Jeg klarer ikke bli skuffet. Jeg er bare forbanna på spillerene i dag. Fy faen som de svikter!

                                BLØ FOR DRAKTA!!!!!!!!
                                ikke kødd med kippe. Han var ving da kolbotn spilte to norway cup finaler, han er ingen tom lund, men en mann som fortjener respekt av dere romerrikinger

                                Kommentar

                                • MedlemNR35
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2004
                                  • 905

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                  ikke kødd med kippe. Han var ving da kolbotn spilte to norway cup finaler, han er ingen tom lund, men en mann som fortjener respekt av dere romerrikinger
                                  Hva i alle dager er det du snakker om?????????

                                  Kommentar

                                  • Awfuls
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Mar 2006
                                    • 138

                                    #18
                                    uff ja

                                    uff ja trådstarter har et kjempe poeng men innse d kommer aldri til og skje pga vi har jo kun egoistiske mamma diltere på laget som ikke blør eller slitte for laget sitt.

                                    trodde man skulle stå på og om man blør litt for drakta så er vel d bra.


                                    og en ting til vi har solgt koren og mifsud greit nok.

                                    men hva f werman stufo og rambekk har sitti lenge med dette på hjerte men hvorfor selge og la klasse spillere gå for og skaffe vrakgods?

                                    nei man skulle betalt de klasse spillerne vi hadde litt mere i steden så hadde nok ting sett litt bedre ut.

                                    og skylde på nordlie og div andre er bare toppen av kransekaka ---
                                    spillerne må gå langt inni ryggmagen på seg selv om de er interistert og jobbe for klubben. hvis ikke la de gå gratis--- ingen vits og ha spillere som ikke er interistert i og jobbe/blø for drakta.

                                    før var vi kjent som et lag som spilte fysisk og var gjerrige bakover.
                                    nå blir vi til og med banka av det jeg ser på som et bedrifts lag...

                                    uff hjertet mitt blør nå
                                    Fugla forever... eLSKer

                                    Kommentar

                                    • m_skedsmo
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Aug 2006
                                      • 212

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                                      Trådstarter er inne på en veldig god tanke...

                                      Rett og slett fordi dagens kamp KUN er spillerene sin feil og INGEN andre.

                                      Jeg gremmes når jeg hører folk klager på Erland Johnsens taktiske disposisjoner etter dagens kamp. Erland Johnsen burde kunnt sitte på dass i hvert eneste minutt av dagens kamp og likevel bør LSK vinne dette 10 av 10 ganger.

                                      Selv med Frode Kippe på vingen og Mangus Myklebust som midtstopper bør vi 10 av 10 ganger slå dette laget.

                                      Selv med hodet under armen og armen i bind bør vi 10 av 10 ganger slå dette laget.

                                      Dommeren kunne løpt rundt i Eidsvold Turns drakt og likevel bør vi vinne 10 av 10 ganger.

                                      Det er en skandale. En ydmykelse og en tragedie at spillere med lønn i millionklassen blir slått ut av rørleggere, barnehageonkler og natteravner. Det er en skandale og intet mindre.

                                      Jeg klarer ikke bli skuffet. Jeg er bare forbanna på spillerene i dag. Fy faen som de svikter!

                                      BLØ FOR DRAKTA!!!!!!!!
                                      Kunne ikke vært mer enig. Dette blir som på barneskolen. 6 klasse mot 1 klasse. Lett seier. Kunne gjerne ha spilt med et par spillere mindre. Kunne ha hatt Per Mathiesen i mål fordi vi skal være så mye bedre enn Turn at de ikke skal kunne komme i angrep. Dette er spillere vi skal kunne briljere mot. Våre spillere skal kunne dra av en fire fem stykker på Turn sitt lag for så å kunne spasere ballen i mål.

                                      Vi spiller mot et lag som sliter i 2 divisjon!! Og taper...

                                      Kommentar

                                      • Øyvind
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2006
                                        • 292

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av maurakanari
                                        En kompis sa til Per.M idag at han skulle betale halv Junilønn, hvorpå Mathisen svarte " Synes du de fortjener såpass" ??
                                        Under oppvasken som kommer i sommer mener jeg spillernes lønn bør offentliggjøres. Da kan skammen komme frem, og vi som medlemmer av LSK kan vurdere hvilke spillere som koster oss for mye. Prestasjoner kan måles i penger!

                                        Jeg mener det også er på sin plass med et ekstraordinært årsmøte hvor klubben redegjør for sin plan for å komme ut av krisen.

                                        Kommentar

                                        Working...