Erlandsen, en CUNT?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Erlandsen, en CUNT?

    Hvertfall ifølge Wehrman. Har fått rapporter av en kompis som overvar treningen i dag. Der skreik visst Wehrman: "You said you were going to pick out the best team!!". Sparka noen skilt i sinne og greier. Erlandsen skreik tilbake: "Use your head! Use your head". Da svarte visstnok Wehrman med å rope "Cunt!" til Erlandsen og forlate treningsfeltet en halvtime tidligere enn de andre..

    Temperatur på treningen hvertfall! :wink:
  • Baron
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2003
    • 187

    #2
    Werhman gjør det i hvert fall ikke enkelt for seg selv. Får vel ikke noe førstlagsfotball på den måten...
    Baron!

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #3
      Hehe, artig med litt temperament... Wehrmann mener han er bedre enn Søgård og Koren da tydeligvis? Jaja... Tviler på at han får mere spilletid etter en sånn utblåsning...
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #4
        Tydeligvis at Wehrman selv begynner å få selvtillitt og føle at han er nærme laget, DET ER POSITIVT. Wehrman må vite at Søgård, Koren og Gylfi alle drar på seg mange kort, så sjansen vil komme! Håper bare ikke det oppstår noen dårlig kjemi mellom Erlandsen og Wehrman som fører til at andre blir foretrukket selv om de skulle være dårligere skikket.

        - man kan si at det er positivt med temperatur osv, men det går en grense, og denne situasjonen er tett oppunder.

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #5
          - man kan si at det er positivt med temperatur osv, men det går en grense, og denne situasjonen er tett oppunder.[/quote]

          Mm, men synes ikke det var å gå over grensen. Dem skværer nok opp ganske fort, og wehrmann kommer til å være enda mere motivert til å bevise at han er god nok...
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • gj
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3359

            #6
            Når en spiller forlater treningen en halvtime før de andre i rent sinne, mener jeg man er på grensen..

            Men vi vet jo alle at Wehrman har temperament. Om han er langsint eller ikke kan ikke jeg uttale meg om...

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #7
              Det er vel sånn han er, og det er nok bedre for både han å de andre at han går en halvtime før, hvis han kjenner at det er det riktige istedenfor å bli igjen å kanskje komme i mere bråk.... Han er nok ikke dne eneste spilleren som har gått en halvtime før treninga er ferdig
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                #8
                SKjønner egentlig litt hvorfor kasey reagerer HVIS det er sånn at han har jobba mye nå, å føler han er klar, og bedre enn søgård/koren. Han har jo ikke fått sjansen i år, og så klart vil han spille 16 mai for et stappa åråsen . Da er det naturlig at det koker over litt...

                Men la søgård/koren spille 16 mai! Søgård Blør

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #9
                  Var på Skjetten kunstgress igår og så Skjetten-LSK2. I følge min mening, og andre jeg prata med, var Wehrmann dårlig i går og et stykke unna eliteserielaget.

                  Kommentar

                  • Busk
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Jan 2004
                    • 134

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Tony
                    Var på Skjetten kunstgress igår og så Skjetten-LSK2. I følge min mening, og andre jeg prata med, var Wehrmann dårlig i går og et stykke unna eliteserielaget.
                    ...og Gylfi var konge og scora 4 mål. Så Wehrman er nok ikke veldig nær start 11'rn. Det gleder meg også at Stian Berget er på vei tilbake. Når han er 100% kan Andersson flyttes ned på backen igjen. Da får vi et enda mer slagkraftig lag, med Berget i "2001-form"
                    www.koren-robert.com

                    Kommentar

                    • gonken
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Nov 2003
                      • 56

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Ola
                      Håper bare ikke det oppstår noen dårlig kjemi mellom Erlandsen og Wehrman som fører til at andre blir foretrukket selv om de skulle være dårligere skikket.


                      Tror og håper Arne er såpass proff at han lar de beste spille til enhver tid.
                      Har vært på noen treninger, og jeg må si at kasey har hatt framgang, men med en slik episode gjør han det ikke lettere for seg selv, med tanke på førstelagsspill.
                      Og denne episoden var over streken...

                      Kommentar

                      • fugla_4_ever
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 467

                        #12
                        Syntes det er for teit av Wehrman å ta helt av. Hvis Erlandsen mener at han ikke er god nok, så er han ikke god nok. Sånn er det med den saken. Vi husker jo alle hvordan Wehrman gjorde det på banen i fjord, ikke mye å skryte av der!

                        Det positive er at han i alle fall ønsker sterkt å komme på 1. laget...

                        Kommentar

                        • Anders_Bakken
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 542

                          #13
                          Hehe...Kasey er vel ikke den første som har klikka på Arne...hørte noen rykter om at Kihlberg kasta fotballstøvla etter Arne en gang i tida da han var der...han hadde visst fått så mye pepper gjennom hele treninga at det kokte over.
                          Når det gjelder Kasey så synes jeg ikke han er klar ennå for laget. Var også og kikka på Skjetten - LSK 2 i går...han hadde enkelte utsøkte pasninger...men han virker så sinnsykt blytung i ræva..er ikke en veldig temposterk spiller. Dette er helt klart hans svakhet som spiller etter min mening...

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7055

                            #14
                            Wehrman kan pisse seg sjøl i øret. Hvis han var interessert i å spille seg inn på laget i år kunne han begynt med å IKKE komme hjem fra juleferie og ha lagt på seg 15 kilo. Han var ræva i fjor, han har ikke utprega hjerte for klubben, og når han i tillegg mener han bør være selvskreven på laget (slik det kan tyde på) kan han drite og dra. Jeg er helt på linje med lagledelsen, få den mannen ut av klubben. Møkkafyr.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4377

                              #15
                              jeg skjønner whermann JÆVLIG godt! og det at det koker over på trening skjer på mer eller mindre samtlige treningsfelt rundtom i verden.. De fleste mennesker har vel "klikka" en gang i livet, og da er det trossalt ikke unaturlig at det skjer på trening for wehrmann da det er hans arbeidsplass.. De som spiller/har spilt fotball skjønner at det er lett å bli forbanna når det går imot..

                              og han hadde helt sikkert en dårlig dag, og da er det kanskje best å gå av banen før man gjør mere skade?!

                              tror det er vanvittig frustrerende å spille 2.div. når man har spilt tippeliga mange sesonger.. håper han kommer tilbake i form igjen, for han er uten tvil en god spiller

                              men han er nødt til å "gå i seg selv" og ta tak snart, skal han få noe ut av karrieren..
                              ..................

                              Kommentar

                              • CocaJerry
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 2532

                                #16
                                Er Arne en sur eller en søt "Cunt"? hehe.

                                Må si meg litt enig med Werhman. Merkelig at ikke Arne lar han få plass på benken engang. Mot molde og Rbk så synes jeg Arne gjør taktiske bommerter ved å ikke sette inn på noen nye friske ben.
                                Tenker spseielt på Koren og Søgård som var ganske så slitne på sisten av kampen. Får jo større selvtillit av å få litt spilletid også.
                                Får håpe det løser seg for Werhman.

                                Kommentar

                                • Ola
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1651

                                  #17
                                  Jeg har sagt det før og sier det igjen...

                                  Per M kan ta en telefon til Moss, og tilby en gammel sliter til leie ut sesongen. De betaler (deler av)lønna hans og gir han kamptrening. Vi får han tilbake etter sesongen i god form.

                                  Men da må han ikke legge på seg 15kg(?) i juleferien igjen.

                                  Kommentar

                                  • Rovfugl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 3672

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Ola
                                    Tydeligvis at Wehrman selv begynner å få selvtillitt og føle at han er nærme laget, DET ER POSITIVT. Wehrman må vite at Søgård, Koren og Gylfi alle drar på seg mange kort, så sjansen vil komme! Håper bare ikke det oppstår noen dårlig kjemi mellom Erlandsen og Wehrman som fører til at andre blir foretrukket selv om de skulle være dårligere skikket.
                                    .
                                    hvis det blir slik at spilleren ikke får spille fordi treneren ikke kommer overens med denne så blir det feil , hvis spilleren er gods nok og treneren ikke slipper han til bør man finne seg ny trener ASAP , nå sier ikke jeg at det er slik , jeg sier bare HVIS, for da er ikke treneren ute etter lagets beste , og det er det treneren skal gjøre
                                    DØ FOR FUGLA!!!
                                    http://www.fluefiskebloggen.no
                                    LSK er min religion
                                    Ujah er min gud

                                    Kommentar

                                    • gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3192

                                      #19
                                      Dagens RB:



                                      Wehrman stakk av - og skal inn på teppet.

                                      Wehrman er i en vrien situasjon. Han var påtenkt som Kihlbergs erstatter (og mer til - i tradisjonen Solbakken-Kristinsson) i fjor, men var dårlig trent og gikk mye skada. Etter operasjon i vinter tyda det meste på at han ikke ville være spilleklar før et stykke ut på sommeren. Dette, samt at han ikke overbeviste helt de gangene han spilte i fjor, gjorde at Koren ble innkjøpt, og nå får tillit, selv om han ser ut til å måtte bruke litt tid til å spille seg inn i et spillemønster som er nytt for ham, samtidig som det skal være litt nytt også for resten av laget.

                                      Wehrman er kommet raskere tilbake enn noen venta, og har vist flere glimt av brukbar form og gode ferdigheter på trening. Til bortekampen mot Tromsø, og nå igjen mot Viking, ville jeg ikke blitt overraska om han hadde vært med i troppen. Her går det vel litt på hvor mange man både har lov til og råd til å ta med til benken. Gylfi og David, som er blant Kaseys utfordrere, er mer anvendelige på flere plasser enn Kasey.

                                      Frustrasjonen er forståelig, også for Erlandsen. Formen på reaksjonen er neppe taktisk klok. Vi får håpe at med andre enn de to med på et møte vil en kunne roe ned gemyttene noe. Kasey kan være en verdifull spiller for LSK, selv om han ikke er den spilleren jeg mest av alt vil holde på av de som nå ikke når verken laget eller benken.

                                      gilbert

                                      Kommentar

                                      • Jumbo
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • May 2004
                                        • 66

                                        #20
                                        Altså det eneste jeg kan se i denne situasjonen er at Wehrman bare suttrer, han er rett og slett skuffet over seg selv og lar dette gå utover Arne.

                                        Wehrman har jo ikke på langt nær hvert der han burde være for et Lillestrøm som skal kjempe om medalje, noe man kan se nede i 2. divisjon.

                                        Jeg forstår frustrasjonen hans, men han burde kanskje gå i seg selv først.

                                        Han er jo rett og slett ikke god nok for første laget, og Arne gjør alt riktig her ut i fra det jeg har sett.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎