Skryt til klubben! (om fotballskolen)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martin83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 794

    Skryt til klubben! (om fotballskolen)

    I disse vanskelig og tøffe LSK tider vil jeg benytte anledningen til å takke og skryte av LSK (og Råner'n sm spydspiss) for den jobben de gjør med fotballskolen! :-)

    Dette er blitt en fantastisk tradisjon som klubben kan være stolt av!
  • Ted Nugent
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 851

    #2
    Fotballskolen ja. Vekker gode gamle minner. Husker vi fikk en Mitre-ball og gratis adgang ut sesongen... Matpakker med salami og leverpostei brødskiver som ble fortært på hovedtribunen til lunsj. Good times...

    Kommentar

    • Tobben
      Jeg elsker å kjøre trikk
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2005
      • 1666

      #3
      Har gode minner fra fotballskolen jeg også. Fikk opplæring som keeper av selveste Grodås INNE på Åråsen de 2 siste dagene i fotballskolen, og gratis adgang ut sesongen på alle hjemmekampene. T-skjortene jeg fikk sleit jeg ut på treningene med guttelaget. Var ikke EN trening uten fotballskole trøya på

      Kommentar

      • Serbern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 5496

        #4
        Jeg deltok aldri på fotballskolen, men jeg jobbet der en sommer når jeg spillte for fugla. Hadde sønnen til Bukken på gruppa mi. Han var vel 6-7 eller no sånt og skrev autografer som bare det. Kidsa var mer opptatt av han enn faren hans.

        Annen ting jeg husker var når vi skulle spise lunsj, og da satt gutta fra a-laget der også. Det kom inn en journalist som ville snakke med Werni, og Werni svarer: Jeg er ikke den dere tror jeg er, vi har ganske lik hudfarge, men Diallo sitter der borte.

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          #5
          Beste minnet fra fotballskolen var når gruppa skulle ha straffekonk på Magnus Kihlstedt. Alle bommet, mens undertegnede satte straffesparket klint nede ved stolpen mens Kihlstedt sto som en saltstøtte 8) Vant den berømte colaen.. Hehe..
          ..................

          Kommentar

          • Stabellmaster
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • May 2008
            • 112

            #6
            Ifjord jobbet jeg der, og hadde sønnen til Henning Berg, vi vant alle internkampene takket være han.

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #7
              Gode minner! Geir Frigård skøyt ballen til en av gutta i gruppa skeiv, og vi avslutta hver dag på gode gamle Løkkans i Storgata.

              Suverent.
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                #8
                Ser at lsk.no har en sak om at det fortsatt er plasser på fotballskolen. Om noen har ungene sine hengende hjemme i august så har fotballskolen mine varmeste anbefalinger. Jeg hadde noen fantastiske sommere der når jeg var liten og det er nok hovedgrunnen til at jeg har noen tusen innlegg på forumet her nå.

                Kommentar

                • Fuglamannen
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2011
                  • 543

                  #9
                  Helt enig! Eventyriske good old times

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #10
                    Fotballskolen til LSK var det absolutte høydepunktet i min karriere som begrenset fotballspiller. supert opplegg fra LSK og gevinsten er massiv. Kjempebra rekrutteringsarena både for fremtidige spillere og fremtidige supportere.
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎