Espen Hoff & Morten Fevang.......

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    Espen Hoff & Morten Fevang.......

    Hva synes dere? Fevanger en spennende spiller, mener han er venstrebeint også...har vært profil på et av norges bedre og mre stabile lag i en del år nå..... Espen Hoff,han er spennende, men er redd han ikke passer inn i klubben....ser ikke for meg han som en typisk goalgetter....
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    #2
    Think again, boyo. Hoff har vel scoret rundt 8 mål i snitt per sesong de siste fire-fem åra, og er akkurat den typen høyreving vi trenger. Han hadde vært strålende. Fevang er jeg litt mer usikker på, men det skader jo ikke å ha en god midtbanespiller til heller. Nå får vi nok bare en av dem om noen i det hele tatt, så jeg venter med å kommentere noe videre.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #3
      det jeg vil frem til er vel det samma som vi har mast om i evigeter nå....at vi vil ha en reindyrka spiss...en skikkelig goalgetter... hoff er ikke det...d ada vil jeg heller spare de penga man bruker på lønn osv på han til å lønne en superspiss..... om vi noen gang får det da..... synes det er mye store ord fra ledelsen i klubben, men det skjer ikke noe...
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Kimito
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 2600

        #4
        Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
        Think again, boyo. Hoff har vel scoret rundt 8 mål i snitt per sesong de siste fire-fem åra, og er akkurat den typen høyreving vi trenger.
        Think again...et eller annet som rimer på boyo...her kommer han som gidder å finne det ut får han kaster om seg med utsagn :

        Espen Hoff

        Sesonger i eliteserien:
        _År______Lag_________Kamper_Mål
        2005_Odd Grenland_______4_____2
        2004_Odd Grenland______26_____5
        2003_Odd Grenland______24_____8
        2002_Odd Grenland______25_____6
        2001_Odd Grenland______25_____8
        2000_Odd Grenland______23_____7
        1999_Odd Grenland_______7_____1

        Men hvis disse målene er scoret fra høyrekantposisjon er jeg likevel meget fornøyd om vi henter han da vi ikke har noen typisk målscorer i den posisjonen...vi er heller ikke veldig sterke på den kanten.

        Fevang har jeg hørt at er en god spiller, men har aldri bitt meg spesielt merke i han (kanskje fordi jeg ikke har brydd meg mye om Odd).
        Ferdigskåra

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #5
          Begge disse er vel "Rambekk-typer". Lojale, treningsvillige, stabile og med høy arbeidsmoral".
          Men om de er profiler som trekker ekstra tilskuere er jeg ikke sikker på.

          mvh
          perta
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • Latvijan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2005
            • 360

            #6
            Ville gjerne byttet begge dem med Oliver O...

            Men hvis ikke vi kan få han så er det vel ikke å forakte med Hoff og Fevang heller!

            Kommentar

            • fugla_4_ever
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 467

              #7
              Opprinnelig skrevet av Latvijan
              Ville gjerne byttet begge dem med Oliver O...
              Keep on dreaming... Med mindre du kan hoste opp 5-6 millioner er det bare å drømme videre. Hvis vi henter Fevang og Hoff blir det for en særdeles billig penge, i og med at kontrakten deres går ut ved sesongslutt.

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #8
                Det hadde vært helt gull om disse hadde kommet, ihvertfall Hoff. Når hadde vi en høyrekant som putta 8 mål i året??

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #9
                  hvem i start elveren er det i såfall disse skal erstatte?
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Kimito
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 2600

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Paddis
                    Det hadde vært helt gull om disse hadde kommet, ihvertfall Hoff. Når hadde vi en høyrekant som putta 8 mål i året??
                    Det er ikke rart at folk er dårlige til skille myter fra sannhet når man hevder at noen scorer åtte mål i sesongen selv om statistikken til mannen ble lagt frem like over.

                    Hvis vi legger til grunn 2000 sesongen og frem t.o.m. 2004 så har han scoret 6,8 i snitt. Ikke at det er ille, men det er ikke åtte.
                    Ferdigskåra

                    Kommentar

                    • GulMakt
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Apr 2005
                      • 115

                      #11
                      Regner med at Grusom bare kom med et ca. anslag når det gjelder de 8 måla og at Paddis ikke leste grundig igjennom alt over. Det er lov å være ivrig. Ingen vits å pirke.

                      Når det gjelder Hoff er han en spiller jeg gjerne kunne sett på Åråsen. Bare å ha en flanke som vet hvor målet står er en forandring fra tidligere. Nå spiller han vel i en mer offensiv flankeposisjon i Odd, men det kunne vært godt å få en skikkelig høyrekant. Søgård spiller godt han, men det er vel mer "towards middle" som vi sier på hattrick-språket. Det viktigste er at vi kan få en spiller som kan styrke laget sett i forhold til eventuelle skader, og ganske billig håper jeg.

                      Kommentar

                      • Svart og gul
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2004
                        • 323

                        #12
                        Hattrick ass, sjeft!
                        Synes Fevang og Hoff er meget gode kjøp, det vil gi oss suveren bredde i stallen. Og Hoff kan vel være aktuell for en førsteellever også! Tror nok ikke Fevang blir mer enn et fjerdevalg av de sentrale.
                        Når det gjelder Occean så hadde det ikke holdt med fem-seks mill. Vi kom vel med et bud på fem mill. i vinter, men fikk kontant nei. Måtte sikkert lagt fram ti mill. Så kom igjen og spar!

                        Kommentar

                        • Vestfold Kanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Oct 2004
                          • 4583

                          #13
                          Da både Fevang og Hoff er vestfoldgutter og i tillegg helt klart styrker sportsklubben så håper jeg begge blir signa.

                          Espen har jeg vokst opp sammen med og noe av det beste han vet er å score mot enga :lol: han synes dessuten kanarifansen er bedre enn klanen....

                          Begge to hadde gått rett inn i første 11 til fugla sånn som det er nå.
                          Hoff er meget bra teknisk og har stor fart, og er en av de som putter mest i tippeligaen fra kantposisjon.
                          Fevang var nære en overgang til rosenborg før han ble skada. god i lufta, taklingssterk, høy arbeidsmoral, og pasningsdyktig, ganske sikker på at han hadde tatt en plass sentralt på midten.

                          VESTFOLD KANARIS
                          LOUD
                          PROUD
                          ULTRA

                          Kommentar

                          • fugla_4_ever
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 467

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av xeR
                            hvem i start elveren er det i såfall disse skal erstatte?
                            Espen Hoff går inn på høyrekanten med en gang i 4-4-2. I 4-3-3, er jeg litt mer usikker, det er synd å sette Myklebust på benken.

                            Kommentar

                            • CocaJerry
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2532

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                              Opprinnelig skrevet av xeR
                              hvem i start elveren er det i såfall disse skal erstatte?
                              Espen Hoff går inn på høyrekanten med en gang i 4-4-2. I 4-3-3, er jeg litt mer usikker, det er synd å sette Myklebust på benken.
                              Anders Rambekk sa i RB at han tvilte på om noen av de kom til å gå rett inn på laget, men i ett 4-4-2 formasjon så kan ikke jeg skjønne at Hoff ikke skulle være god nok.

                              Kommentar

                              • hthaug
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2004
                                • 421

                                #16
                                Nå hørte jeg nettopp på P4 for 3 minutter siden at LSK skal prøve å hente begge 2 siden begge er bosmann i år.


                                Blir spennende

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #17
                                  Espen Hoff har jeg troa på, og han hadde gått rett inn på laget i 4-4-2 formasjon. Er mere i tvil om Fevang er god nok.
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • Matti
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 895

                                    #18
                                    Espen Hoff hadde vært kjempe, karen er jo ganske ung og.

                                    Kommentar

                                    • fugla_4_ever
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 467

                                      #19
                                      Når jeg tenker meg om er det forresten ikke sikkert Espen Hoff kommer inn i 4-4-2 engang. Jeg mener, hvem skal vi sette ut?
                                      Epen Sørgård? - Med den arbeidsinnsatsetn, kan vi ikke ta ut ham...
                                      Kasey Wehrman? - Han styrer midtbanen på en genial måte, god ballfordeler med godt overblikk.
                                      Robert Kòren? - Aldri i verden...
                                      Pål Strand? - Ingen av de tre andre kan ta plassen på venstre ving.

                                      Nei, det er ikke lett å finne ut hvor man skal plassere han.

                                      Kommentar

                                      • Sultan Helge Superior I
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • May 2005
                                        • 3

                                        #20
                                        Fingra av fatet!

                                        Nå har dere tatt Ramle og Heinz, får da være måte på grådighet. Og bare så dere vet det, en skadefri Fevang i form er jeg ganske sikker på at ville gått inn i de fleste førsteellevere i Norge. Hoffa derimot er jeg litt mer usikker på, han er ikke akkurat en måltjuv, men var den med flest assists på Odd i fjor. Men jeg tenker vi beholder begge to jeg, så dere trenger ikke tenke noe særlig mer på denne saken. Penger skal de ha og, en hel del til og med...

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎