Dagens trening 03.07.08

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Dagens trening 03.07.08

    Store negative nyheten i dag er at Otto opererte menisken i dag tidlig og er ute i 2-3 uker, ellers så har nok Marius et stykke igjen( trente inne i dag ) har fortsatt smerter .PSA er mulig klar til søndag, samme med Mykle . Pitbull 007 kommer med referat senere i dag ....tror jeg...
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1507

    #2
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Store negative nyheten i dag er at Otto opererte menisken i dag tidlig og er ute i 2-3 uker, ellers så har nok Marius et stykke igjen( trente inne i dag ) har fortsatt smerter .PSA er mulig klar til søndag, samme med Mykle . Pitbull 007 kommer med referat senere i dag ....tror jeg...
    Aiaiai...det var dårlige nyheter. Hva har vi gjort for å fortjene denne evinnelige lange skadesituasjonen vi har i LSK om dagen? en etter en blir (potensielle) nøkkelspillere skada...
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      #3
      stallen vår hadde vært god nok til å tåle det, dersom de som er friske også hadde spilt god fotball og scoret mål. Slik det er meningen at de skal gjøre.
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        legger til en link her om skaden til Otto.http://tv2sporten.no/fotball/tippeli...cle2047355.ece

        Kommentar

        • pitbull007
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Sep 2006
          • 127

          #5
          Var innom en tur i dag også.

          Tilstede på dagens trening: Moldskred, Shala, Pedersen, Kippe, Biffen, Riseth, Steffi, Bergan Foss, Midttun Lie, Husar, Essediri, Søgård, Kiko, Bjørkøy, Brenne, Riise, Gunders, Occean, Gilbert, Fellus, Mykle og Ciise. Ingen Otto og ingen Johnsen, grunnen vet dere allerede.

          Mykle og Ciise løp sammen med fysio under hele treninga, Pål Steffen og Bjørkøy joina dem etterhvert.

          Kom litt seint i dag så fikk ikke med meg oppvarminga.

          De trente formasjon en drøy halvtime, med det jeg vil anslå som startoppstilling mot Liiin.
          4-4-2:
          Moldskred - Pedersen, Biffen, Kippe, Jooooon - Essediri, Søgård, Kiko, Riise - Ollie og Gilbert.

          Bjørn Helge fra start med andre ord på venstre kant, spanande. Gutten ser jo så spillesugen ut nå at....


          De avslutta med en liten turnering hvor de spilte 5 mot 5 på halv bane. Delt inn i tre lag: Unggutta, Medio, og "gamlinga".

          Unggutta bestod av Moldskred(??), Bergan Foss, Husar, Gunders, Fellus og Biffen.
          Medio bestod av Shala, Joooon, Brenne, Kiko, Riise og Ollie.
          Gamlinga bestod av Grodås, Riseth, Kippe, Søgård, Pedersen, Essediri og Gilbert.

          Her var mediogutta klart best og Riise var som vanlig i kjemphumør når han ikke tapte en kamp

          pit

          Kommentar

          • pitbull007
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Sep 2006
            • 127

            #6
            Og et bilde fra dagens trening.

            Kommentar

            • MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

              #7
              Var det en negativ nyhet?

              Synes den var ganske positivt jeg med tanke på at i verstefall kunne Otto ha vært ute hele sesongen.

              Kommentar

              • UFM1
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 2008

                #8
                var på lokalet i dag, gutta satt i treningsrommet ved siden av.. det var mye latter, vannkrig hadde dem også. lokka også opp døra et par ganger å lurte på hva vi dreiv med... masse latter.. bra forran lyn kampen.. at ikke gutta er langt nede
                Lillestrøm

                Kommentar

                • lillestroom
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2007
                  • 1020

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av pitbull007
                  Og et bilde fra dagens trening.
                  Hva i svarte gjør Kiko med bukse nå?

                  Kommentar

                  • Start-fan
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Apr 2008
                    • 6

                    #10
                    Velkommen etter - et eks.:



                    Regner med at dere kommer til å bytte tabell med oss med mindre dere selger SP. Han alene er en nedrykksgarantist verre enn Ohr.

                    At mannen har vunnet CL er like ufattelig som om Hellas skulle vunnet EM med.. kommer ikke på noe verre enn det som skjedde, men det var ikke en gang sammenlignbart.

                    Dere kan i likhet med oss, HEIA START, bare innse en gang for alle at TN inntreden i klubben er 120 ganger verre enn den umiddelbare oppturen.

                    Men ps; tnx for sykt deilige kjøp av MJ, JML og hahahahhaha SP.

                    Kommentar

                    • MedlemNR35
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 905

                      #11
                      Jeg vet ikke jeg, men for meg blir det veldig feil at en som sitter med føttene plantet i Adecco kommer inn på et forum drives av Tippeliga supportere og ler/harselerer.

                      Hvis senarioet ditt blir virkelighet. Det vil si at Start og Lillestrøm bytter tabell som du så fint kaller det skal jeg iallefall garantere at jeg ikke kommer inn på det trøtte forumet deres og ler selvom sesongen ikke har tilsvart forventninger.

                      Hadde du vært Stabæk eller FFK supporter så kunne jeg ha svelget det. Når du er holder med jojo fabrikken Start blir det bare latterlig dumt.

                      Godt råd: Se på deg selv, deretter andre.

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av fjacob82
                        Aiaiai...det var dårlige nyheter. Hva har vi gjort for å fortjene denne evinnelige lange skadesituasjonen vi har i LSK om dagen? en etter en blir (potensielle) nøkkelspillere skada...
                        Vi har ansatt Nordlie og Slokvik. Dette er IKKE tilfeldig, eller uflaks som noen har påstått. Les forøvrig andre innlegg av Benny.

                        Opprinnelig skrevet av pitbull007

                        4-4-2:
                        Moldskred - Pedersen, Biffen, Kippe, Jooooon - Essediri, Søgård, Kiko, Riise - Ollie og Gilbert.
                        Vi stiller altså uten backer, uten venstreving og uten en bakromsspiss. Nok en gang. Hærlig. Skal vi vinne denne kampen må det være på grunn av at de velkledde fra Oslo vest allerede har innfunnet seg i Yatchen.

                        Opprinnelig skrevet av Start-fan
                        Velkommen etter - et eks.:
                        Regner med at dere kommer til å bytte tabell med oss med mindre dere selger SP. Han alene er en nedrykksgarantist verre enn Ohr.
                        .
                        Helt enig. Han er en jinx, som jeg har sagt lenge. Undertegnede skal til Kristiansand i helgen. Tilbyr SP gratis plass ned, men ikke tilbake.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2117

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                          Vi stiller altså uten backer, uten venstreving og uten en bakromsspiss. Nok en gang. Hærlig. Skal vi vinne denne kampen må det være på grunn av at de velkledde fra Oslo vest allerede har innfunnet seg i Yatchen.
                          Her er man ved kjernen av problemet. Riise inn på venstrekant?? Problemet ligger ikke i at vi ikke har gode nok spillere, men at de konstant brukes i uvante roller og posisjoner. Det må da være mulig å rendyrke spillerne i visse posisjoner på banen, i stedet for at man hver eneste kamp skal forsøke å få nye firkantede klosser inn i de runde hullene på taktikktavla????
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎