Raymond Kvisvik og Ståle Stensaas

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #21
    Opprinnelig skrevet av sparwasser
    Ut i fra dagens rykter:
    LSK henter Kvisvik mens Stabæk henter Pontus Farnerud fra Sporting.

    Det er bare å bite i det sure eplet. Tiden hvor LSK var best i Norge på overgangsmarkedet er lengst forbi.

    (Farnerud til Stabæk: http://www.bold.dk/nyt/?vis=86628 )
    Femten millioner over tre år er en stiv pris, men gir antakelig mer valuta for pengene enn Riseth.

    Kommentar

    • heidar
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2121

      #22
      Akkurat, et lag som skriker etter hurtige spillere, også skal tjukken som ikke engang får spille i FFK hentes inn??

      Jeg velger å ta dette som en aprilspøk, en ytterst dårlig en. Hvis det er dette nivået vi skal ligge på på overgangsfronten, kan vi jo like gjerne be Peter Hedman gjøre comeback. Han er sikkert raskere, rimeligere og bedre enn Kvisvik.
      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

      Endelig er mørketida over.

      Kommentar

      • BlodigHøne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2007
        • 729

        #23
        Stefanutto --->
        Wehrman ---->
        Mifsud ---->
        Koren ---->


        <-----Bjørkøy
        <-----Pedersen
        <-----Midtun Lie
        <-----Essidiri
        <-----Kvisvik?
        <-----Stenaas?



        Er det rart vi ligger der vi gjør?
        Oh, fishy, fishy, fishy fish!
        That went wherever I... did go!

        Kommentar

        • maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1224

          #24
          ...og de som fortsatt tror at det var bare Nordli sin feil at vi har henta de spillerene vi har rekker opp hånda nå.

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #25
            Opprinnelig skrevet av petter
            Iflg mine kilder (jada, kom med det), så hadde ikke Nordlie noen ting med signeringen av Riseth. Ei heller Markus K.
            Kunne man vite at Markus kom til å bli borte fra banen så lenge? I så fall var dette et bomkjøp. Men Riseth har vel ikke akkurat vært det værste kjøpet av norske spillere for LSK? På papiret hørtes det kjøpet mye mer fornuftig ut enn JML og SP. For meg virker det som Nordlie hadde en agenda, kjøpe norske spillere for enhver pris og ut med alle som ikke prester godt nok på Nordlie-testen, som Wehrman. Koren og Mifsud var gode kjøp, men du verden så mange bomkjøp LSK har gjort opp gjennom tiden. Vi hadde jo en erstatter for Koren i boks helt til RævBK kom med: "Vi betaler mer uansett!". J*vla r*sshøl!

            Det viktigste for LSK nå er å skaffe spillere som kan FORSTERKE troppen. I mine øyne er ikke Kvisvik og Stensaas i nærheten av den kategorien, dessverre.
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • oddleif
              Medlem
              Hoffnarr
              • Dec 2007
              • 49

              #26
              Kvisvik - over og ut

              Hvis LSK henter Kvisvik nå, da begynner jeg å forstå hvorfor vi er nest sist.

              En mann som kun orker 15-20 minutter Tippeligafotball....

              :-(

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #27
                Opprinnelig skrevet av oddleif
                Hvis LSK henter Kvisvik nå, da begynner jeg å forstå hvorfor vi er nest sist.

                En mann som kun orker 15-20 minutter Tippeligafotball....

                :-(
                Det kan holde det om han får de siste 10-15. Jeg tror faktisk han kan bli joker i rett klubb. Om LSK er det vil tiden kanskje vise.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • Fugla
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 1718

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  Det kan holde det om han får de siste 10-15. Jeg tror faktisk han kan bli joker i rett klubb. Om LSK er det vil tiden kanskje vise.
                  Rett klubb for feiten er Sarpsborg Sparta og ikke LSK!
                  Homer Simpson.



                  www.ultrassarp.no

                  Kommentar

                  • cave
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Nov 2006
                    • 108

                    #29
                    Synd at de ikke klarte å få overtalt Petter Belsvik til å gjøre comeback, men vel dette er jo nest beste løsning.

                    Joda, dette har jeg virkelig tro på... riktignok ikke like mye som jeg tror på engleskolen til Märha, men det er jaggu ikke langt unna.

                    Kommentar

                    • holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

                      #30
                      Er det flere ledige sengeplasser på LIBOS, så kan vi kanskje hente Erik Hoftun i samme slengen?

                      Har også hørt at Myggen er lei av å gå på fylla i Oslo og søker nye vannhull. Seriøst, det er ikke rart vi havner nederst på lista over klubber som satser på talenter når kravet for i det hele tatt å bli vurdert er at det er minimum 10 år siden vedkommende spilte en god kamp.

                      Henter vi Kvisvik til klubben håper jeg ihvertfall pølesboden på Åråsen utvider for der er køen allerede mer enn lang nok.

                      Når det kommer til Stensås er det bare en ting å si: Vi leter rett klubb men etter feil spiller, gi meg Shane og ikke en avdanka eks-Rævbk'er som gikk ut på dato før krigen!
                      Last edited by holmiz; 22.07.2008, 14:17. Begrunnelse: fonthelvete uten like
                      Hilsen Anders

                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                      Kommentar

                      • oddleif
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Dec 2007
                        • 49

                        #31
                        Manager med kontakter?

                        Mange av oss som har kritisert Fjørtoft for hans rolle som manager
                        er blitt møtt med at vi ikke må glemme hans mange gode kontakter ute
                        i den stor fotballverden.

                        Kan noen nå fortelle meg hvilke spillere JÅF har æren for at er blitt kanarifugler? (Primært spillere hentet fra utlandske klubber)

                        Svar utbedes, helst før klubben (les JÅF) henter Raymond til Åråsen.

                        Hvis Fjøra har så mange gode kontakter har han i hvert fall en enestående
                        sjanse til å bevise akkurat det NÅ!
                        Last edited by oddleif; 22.07.2008, 14:34. Begrunnelse: d

                        Kommentar

                        • gamle-perta
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2418

                          #32
                          Stansaas bekrefter

                          Stensaas bekrefter at klubbene har kontakt vedr en overgang/utleie: http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/22/541485.html

                          Jeg har dessverre ikke tid til å legge den inn i nyhetstråden,. Fint om noen andre kan ta seg av det.

                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)
                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #33
                            Hvorfor står ikke Tommy Sylte eller Andreas Lund på blokka lurer jeg på.
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • Fridtjof
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2005
                              • 2120

                              #34
                              ...jeg trur at minst en av dem har startet som hobbyfotograf etter fotballkarrieren, og er livredd deg Raymond.

                              Men helt alvorlig. Dette er i ferd med å utvikle seg til tidenes parodi. Jeg har ikke ord...
                              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7055

                                #35
                                Det er ikke sikkert at LSK har mulighet til å klaske sju millioner i bordet. Slikt sett kan en INNLEID! Ståle Stensaas være grei å ha. Han har om ikke annet tempo og en god skuddfot.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13272

                                  #36
                                  Stensås er vel marginalt bedre enn midttun lie. Spilte vel knapt en eneste bra kamp i fjor. Skjønner ikke hvorfor vi ikke forsterker her istedet.

                                  Å be Kvisvik, som har store personlige problemer om dagen, inn i en spillergruppe som sliter med motivasjon og selvtillit forstår jeg heller ikke poenget med. Trolig blir hele LSK gjengen en trøstespisende gjeng med gamblingproblemer utover høsten.Vi trenger innsats på banen, noe Kvisvik representerer det diametralt motsatte av. Mye av problemet i år har vært manglende bevegelse på topp og offensive løp, noe som gjør at Kvisviks eneste positive side vil bli gjemt vekk.

                                  Kommentar

                                  • Hexaphim
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 2756

                                    #37
                                    Sånn, der har vi i hvert fall løst backproblemet vårt. Hvis bare Kent Bergersen gjør comeback, nå, og aksler den gule trøya, så får vi dekket opp på venstre ving også.

                                    Jeg har virkelig ikke ord. Jeg mobbet en kompis av meg som holder med Lyn så jævlig da de kjøpte(?) Ståle Stensaas, fordi han er så ræva. Jeg håper virkelig jeg slipper å spise de ordene nå.

                                    Nei vent, nå vet jeg hva dette er: en avledningsmanøver for å lede øynene vekk fra de forsterkningene vi egentlig ser på. Det må jo være det? Ikke sant?
                                    "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                    Kommentar

                                    • KanariLance
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • May 2006
                                      • 59

                                      #38
                                      Får gå litt motstrøms jeg og da...
                                      Synes det er utrolig mye sutring her nå. Seff er jeg også imot kjøp av begge de nevnte spillere, men å leie dem er faktisk ikke så dumt tror jeg.
                                      Kvisvik kan som skrevet her tidligere, være en joker, og Stensaas er venstreback, noe vi mangler inntil Marius Johnsen er klar igjen. Midtun Lie er for meg ikke noe kandidat til plassen da han er MYE bedre på venstre kant.
                                      Så jeg er positiv til leie ut sesongen, men måtte gud forby kjøp...!
                                      FORZA FUGLA
                                      I med og motgang, vi er Lillestrøm!
                                      FUGLA FOR LIFE!

                                      Kommentar

                                      • kimmern
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2005
                                        • 1174

                                        #39
                                        stensaas er også i bestefar alderen, menhan er bedre enn "backen" midttun lie..(men det skal vel ikke så mye til). men missforstå meg rett, jeg vil ikke ha hverken han eller feite raiiimånn

                                        Kommentar

                                        • Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

                                          #40
                                          Når det bare gjelder Leie og ikke kjøp er jeg mere optimistisk.
                                          det hender jo at slike spillere kan få en positiv effekt, kvisvik kan jo til tider gjøre bra ting, spørsmålet er vel om han enda har det i seg eller om den tiden er over.
                                          det gode ved dette er at hvis de leies bare for resten av denne sesongen og dem spiller helt ræva så trenger vi ikke bekymre oss mere for at dem er i laget og vi har gjort enda flere dårlige kjøp. Problemet i så måte vil være at vi event rykker ned, og det har vi IKKE råd til!
                                          Spiller dem bra og kan tilføre noe til laget så er ingenting bedre enn det.
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          http://www.fluefiskebloggen.no
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎