Spytting..

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    Spytting..

    De fleste vet vel hva det gjelder. Og som jeg har lest er det noen av Brannsupp som kritiserer vaktholdet i Sogndal. Hallo!?
    Om jeg hadde sett noen av Lillestrøms Supp spytte på en spiller hadde jeg da gjort noe med det sjæl! Kokko! Hallo! For noen lavpanner!
    Det er det verste jeg har hørt!
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI
  • gj
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3359

    #2
    Det er helt forkastelig.

    MEN. Vi jeg har faktisk sett det selv. I en treningskamp mot Vålerenga i Vallhall i fjor (altså vinteren 2003) så jeg en klovn som spytta på en VIF-spiller - husker ikke hvilken spiller det var. Kjenner heller ikke denne klovnen som spytta.

    Men leser du dette, så bør du føle deg truffet. Og skamfull.

    Kommentar

    • Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

      #3
      Dette hører ikke noen steds hjemme, og bør ikke gjenta seg..

      Mens vi som står å synger på tribunen bare å finne oss i at den "jæveln" bak oss spytter oss i nakken mens han/hun skriker ut i glede/fortvilelse....

      .
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

      Kommentar

      • Anders_Bakken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 542

        #4
        Så jævli sant...jeg skal vel ikke nekte for at det har flydd noen basilusker fra meg og i bakhue eller i nakken på noen andre...uten å selfølgelig mene noe vondt m det :wink:

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #5
          Jeg hadde blitt så flau at jeg hadde nesten begynt å grine hvis det hadde vært Lillestrøm-supportere som hadde dratt i trøya og spytta på mot-spillere.

          Jeg synes lederen i KFL burde gå ut til sine medlemmer omgående og advare mot at den slags oppførsel vil medøre utestengelse på livstid. Han kan gjerne ta med lighter/mynt kasting i samme slengen. Det vil fungere som en advarsel i tilegg til å statuere et godt eksempel utad.

          Kommentar

          • gulsort
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2004
            • 166

            #6
            Det er helt jævlig når Bastionen synger: Tramp, tramp, tramp på en kanarifugl også! Føler med uthengt og tråkket på jeg... :wink:

            Neida, skal ikke spøke altfor mye med dette jeg, er en alvorlig sak.
            For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)

            Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎