Takk Ståle! (Var:Velkommen Ståle Stensaas)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #81
    Opprinnelig skrevet av Jan Banan
    I klartekst betyr det et ledd i de planlagte kuttene i lønnskostnader, og det må vi finne oss i.
    Åpenbart. Tanken er vel en stamme på 14-15 etablerte spillere, resten skal være unge talenter/lærlinger.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • hoyt
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 2850

      #82
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Åpenbart. Tanken er vel en stamme på 14-15 etablerte spillere, resten skal være unge talenter/lærlinger.
      Frykter en slik sammensetning av stallen kan bli for skrall mtp at sesongen neste år innebærer 30 kamper, ikke 26 som tidligere. Jeg så Brann har et uttalt mål om 22 spillere pluss talenter i stallen, noe som virker mer fornuftig. Men økonomien tillater kanskje ikke mer i LSK om dagen.
      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
      - Nosa

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #83
        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Åpenbart. Tanken er vel en stamme på 14-15 etablerte spillere, resten skal være unge talenter/lærlinger.
        En våt drøm som endelig ser ut til å gå i oppfyllelse. Herlig! The kids are allright, goddamnit!

        Når det er sagt vil jeg også takke Ståle for en særdeles godt utført jobb, og han skal ha absolutt ha sin del av æren for at vi nå kan puste lett igjen. Tidenes debut av en venstreback på vingplass?
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          #84
          Opprinnelig skrevet av hoyt
          Frykter en slik sammensetning av stallen kan bli for skrall mtp at sesongen neste år innebærer 30 kamper, ikke 26 som tidligere. Jeg så Brann har et uttalt mål om 22 spillere pluss talenter i stallen, noe som virker mer fornuftig. Men økonomien tillater kanskje ikke mer i LSK om dagen.
          110% uenig. Fotball spilles av 11 mann, ikke 30. Det viktigste er å rendyrke en sterk 11 ellever, men sultne unggutter halsende bak.
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • hoyt
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 2850

            #85
            Opprinnelig skrevet av superbøffel
            110% uenig. Fotball spilles av 11 mann, ikke 30. Det viktigste er å rendyrke en sterk 11 ellever, men sultne unggutter halsende bak.
            La oss si at vi har en sterk ellever, og midt i sesongen blir 3 nøkkelspillere skadet. De 3 ungguttene som da står klare til å steppe inn, viser seg å ikke være i nærheten av nivået, og følgelig kommer vi til å tape mange poeng.

            Jeg sier ikke at det er dumt å fylle på med unggutter i troppen, men jeg mener vi bør ha en større tropp enn 13-14 rutinerte herremenn + talenter. Hvertfall hvis vi har ambisjoner om topp 3.
            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
            - Nosa

            Kommentar

            • Raskolnikov
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1452

              #86
              Opprinnelig skrevet av superbøffel
              110% uenig. Fotball spilles av 11 mann, ikke 30. Det viktigste er å rendyrke en sterk 11 ellever, men sultne unggutter halsende bak.
              Enig i filosofien, men det avhenger av at unguttene som halser bak er gode nok. Sitter med et inntrykk av at de fleste spillerne som er i rekruttstallen hos oss har et stykke igjen før de er på Tippeliganivå og serieinnspurten viste hvor sårbare vi kan være. Det lå i kortene at vi skulle tape på Ullevål med Stensaas-Pedersen-Biffen-Søgård i forsvar.
              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #87
                Opprinnelig skrevet av hoyt
                La oss si at vi har en sterk ellever, og midt i sesongen blir 3 nøkkelspillere skadet. De 3 ungguttene som da står klare til å steppe inn, viser seg å ikke være i nærheten av nivået, og følgelig kommer vi til å tape mange poeng.

                Jeg sier ikke at det er dumt å fylle på med unggutter i troppen, men jeg mener vi bør ha en større tropp enn 13-14 rutinerte herremenn + talenter. Hvertfall hvis vi har ambisjoner om topp 3.
                Det er akkurat like usikkert at en overbetalt Adeccoligaspiller ikke står opp til nivået, og da er vi akkurat like kort, men til en vesentlig høyere pris og desto dårligere ettervekst.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • hoyt
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 2850

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  Det er akkurat like usikkert at en overbetalt Adeccoligaspiller ikke står opp til nivået, og da er vi akkurat like kort, men til en vesentlig høyere pris og desto dårligere ettervekst.
                  Da får vi la være å hente spillere med adeccoliga-nivå da. Jeg er ikke blind for tankegangen din, men jeg tror ikke en så liten tropp med mange unggutter kan slå godt nok fra seg til å være et topplag i neste års tippeliga med 30 kamper.
                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                  - Nosa

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av hoyt
                    Da får vi la være å hente spillere med adeccoliga-nivå da. Jeg er ikke blind for tankegangen din, men jeg tror ikke en så liten tropp med mange unggutter kan slå godt nok fra seg til å være et topplag i neste års tippeliga med 30 kamper.
                    "You can't win a thing with kids"?

                    Alan Hansen anyone?
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av hoyt
                      La oss si at vi har en sterk ellever, og midt i sesongen blir 3 nøkkelspillere skadet. De 3 ungguttene som da står klare til å steppe inn, viser seg å ikke være i nærheten av nivået, og følgelig kommer vi til å tape mange poeng.
                      Poenget er at man på papiret ikke kan forvente dobbeltdekning på alle plasser. Det har Sportsklubben ikke råd til dersom man skal ha stjernespillere i førsteelleveren. Når man snakker om 15 etablerte spillere, så sier det seg selv at nøkkelspillere blir erstattet med nær tilsvarende kvalitet, får vi flere langvarige skadeproblemer, så får vi ta det som en sesong med læring og testing av yngre spillere og komme hardere tilbake neste år.

                      Vi kan ikke budsjettere med en spillerstall som tar høyde for ekstreme skadeproblemer. Det har heller ikke årets serievinner.
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7055

                        #91
                        Synes det er glimrende at LSK prioriterer tryggheten og det langsiktige perspektivet Torgeir og Henning tar sikte på å jobbe etter. En slik systematikk har vært totalt fraværende de siste tre-fire årene.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • Xavi
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 1275

                          #92
                          Takk for innsatsen Ståle, lykke til videre!
                          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                          Anders, Tidligere styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • 007

                            #93
                            Takk Ståle Stensaas!

                            Synes man nå burde endre navn på denne tråden til f.eks: "Takk (var velkommen) Ståle Stensaas".

                            Tror vi har mye å takke han for.
                            Hadde vi ikke hentet han hadde vi nok dessverre hatt litt få forsvarsspillere i andre del av sesongen.

                            Så; Takk for alt, Ståle!!

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              #94
                              Faen kunne vi ikke brukt Ståle i stedenfor judas...

                              Kommentar

                              • kunden
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 2324

                                #95
                                Det skal disse (ex-)forhatte trøndera(Bruttern, Riseth og nå Ståle) ha. De er proffe i forhold til drakta de bærer.
                                Vet det ikke høster applaus, men lurer på hva Mini kunne gjort for Fugla. Mini og Riise jr på vingene og Occean og Arild som target. Fy faen!

                                Kommentar

                                • KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av kunden
                                  Vet det ikke høster applaus, men lurer på hva Mini kunne gjort for Fugla. Mini og Riise jr på vingene og Occean og Arild som target. Fy faen!
                                  Dette må være ironi. Mini ligner mer på en hvalross enn en fotballspiller nå for tiden.

                                  Kommentar

                                  • larsfn
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • Jul 2008
                                    • 3

                                    #97
                                    Takk for flott bidrag i år Ståle!!
                                    Hadde helst sett at du fikk ett år til i LSK. Vanskelig å slå en offensiv Stensaas på v.back.

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2324

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av KFL41
                                      Dette må være ironi. Mini ligner mer på en hvalross enn en fotballspiller nå for tiden.
                                      Heheh .. Jeg snakker ikke om pr se. Ja det skulle tatt seg ut. Men en Mini i sin prime ...
                                      Løpt sikksakk mellom skjellsorda fra berget mens han serverte.

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎