KFL angrepet i København

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    KFL angrepet i København

    Hva skjedde?
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
  • egil
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 1119

    #2
    Trist for fotballen, trist for FCK, og for våre supportere.

    Regner med at det er noen lokale casualsvin.
    KFL - medlem nr 23

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Dette er sjokkerende! En ting er når idioter sloss mot hverandre, men at fokl kan bli så jævelig lavpanna at de angriper uskyldige jenter og barn er det så uakseptabelt at jeg ikke har ord på det.

      Håper på snarlig pågripelse og en laang ubetinget dom, men det er vel ønsketenkning?
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        #4
        Overdrevet er ordet min kilde i København kommer med. Max 200 reisende, og ingen som vedkommende snakket med har merket noe til dette. De ble holdt igjen etter kampen, 50 på bussene hjem, og politiet eskorterte de andre ut av området. Så, som vanlig, ting blir blåst veldig opp. Men selvsagt er det meget uheldig for de tre som ble skadet, men omfanget er blåst opp av media og kanskje Frode Thai, hva vet jeg;o)

        Petter

        Kommentar

        • Flisby`n
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 312

          #5
          Står på hotel i københavn nå. Kan bekrefte at kvinner og barn var blant de som ble angrepet, men antallet er overdrevet. Kun de som ikke reiste med kfl`s reiseopplegg ble angrepet på vei ut av stadion (ette at vi også ble holdt igjen). Regner med at det var 40-60 stykker, men max 20 akkurat der hvor det braket løs.

          Vi ble deretter eskortert ut av stadionområdet bak en politibil med politifølge på begge sider. Tror det løste seg greit opp deretter.

          Hilsen Jøls som nå har skiftet til "sivile" klær og er på vei ut for å treffe den normale glade danske!
          En kjeeempescoring av tommy!!

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4377

            #6
            Sikkert veldig overdrevet.. Men jeg tror heller ikke nordmenn er klar over at man skal passe seg når man er i Europa. Man er ikke i fredelige Norge lenger, og det smeller kjapt hvis man prøver seg.
            ..................

            Kommentar

            • egil
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 1119

              #7
              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              Sikkert veldig overdrevet.. Men jeg tror heller ikke nordmenn er klar over at man skal passe seg når man er i Europa. Man er ikke i fredelige Norge lenger, og det smeller kjapt hvis man prøver seg.

              Ut i fra NRK oppslaget virker det ikke som om noen av disse barna/jentene har "prøvet seg" mot angriperne som du antyder. Virker heller som som et nøye forhåndsplanlagt angrep fra noen syke dansker.
              KFL - medlem nr 23

              Kommentar

              • Slakter Fjes
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2006
                • 288

                #8
                Nå kjenner jeg det koker her. Kaste stein på en tolvåring! Jeg er mildt sagt forbløffet over oppførsel som hadde vært lavmål selv for bydelsklubben.
                "And I never thought this life was possible.
                You're the yellow bird that I've been waiting for."
                Bright Eyes - Poison Oak

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Slakter Fjes
                  Nå kjenner jeg det koker her. Kaste stein på en tolvåring! Jeg er mildt sagt forbløffet over oppførsel som hadde vært lavmål selv for bydelsklubben.
                  Syntes FCK kan stille til bortekamp uten egne supportere....

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4377

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av egil
                    Ut i fra NRK oppslaget virker det ikke som om noen av disse barna/jentene har "prøvet seg" mot angriperne som du antyder. Virker heller som som et nøye forhåndsplanlagt angrep fra noen syke dansker.
                    Jeg påstår ingenting. Men det er mye fyll i københavn på turer, og det kan ha vært at noen har slengt med leppa og at barn som var i nærheten ble tilfeldig truffet av gjenstander av den grunn. Men det blir bare spekulasjoner. Selvsagt kan danskene ha angrepet uten grunn og. Synd selvsagt.
                    ..................

                    Kommentar

                    • egil
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 1119

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                      Jeg påstår ingenting. Men det er mye fyll i københavn på turer, og det kan ha vært at noen har slengt med leppa og at barn som var i nærheten ble tilfeldig truffet av gjenstander av den grunn. Men det blir bare spekulasjoner. Selvsagt kan danskene ha angrepet uten grunn og. Synd selvsagt.
                      Jeg forholder meg til NRK versjonen inntil noe annet er bekreftet. Ingenting tyder på at våre supportere har provosert noen. Når 3 stykker er lettere skadet av steinkasting virker det ihvertfall planlagt i mitt hode.
                      KFL - medlem nr 23

                      Kommentar

                      • lillestroom
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 1020

                        #12
                        Jeg tror ikke det er så veldig lurt at noen skal ta igjen, med mindre du kan forklare hvordan det kan hjelpe de som ble skadet?
                        Last edited by chrissp; 15.08.2008, 07:49. Begrunnelse: Fjernet quote fra annet innlegg, da denne inneholdt trusler.

                        Kommentar

                        • egil
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 1119

                          #13
                          Hevntanker er selvsagt feil.

                          Episoden bør allikevel være en vekker for de her på forumet som driver å lefler med "kosevold". Vold og fotball har ingenting med hverandre å gjøre, punktum.

                          De som bedriver vold i LSK sitt navn, motarbeider LSK på verst mulige måte. Utestengelse fra Åråsen på livstid er da det eneste naturlige.
                          KFL - medlem nr 23

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Jørn
                            Så du planlegger virkelig å senke deg ned på dette nivået? I en tid hvor store deler av KFL diskuterer dette med vold og casuals? Sånt gjør bare vondt verre.
                            Tar han hevn sammen med de samme gutta som fikk bank i Fredrikstad, så blir det lett match for dansker med stein..!!!

                            Nei jeg har full forståelse for at mennesker reagerer med sinne, angrep mot uskyldige barn og jenter er på ingen måte akseptabelt. Men det spørs vel om vold den smarteste måten å reagere på..

                            Kommentar

                            • fuglungen
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Sep 2004
                              • 195

                              #15
                              Men i alle dager folkens. Jeg er verken en casuals eller driver å planlegger noen som helst aksjon/hevn mot fck fans som kommer.

                              Men at dette er så utrolig typisk norsk er det desverre ingen vei utenom.
                              "Man skal være grei og snill, men forøvrig kan man gjøre som man vil"

                              Jeg må desverre bare si til manges store skuffelser at kommer det mennesker til Lillestrøm som har deltatt i å banke barn og jenter så kommer jeg til å reagere meget sterkt. Men jeg regner selvfølgelig med at både norsk og dansk politi har full kontroll, slik at disse menneskene ikke får delta på retur kampen

                              Ps. Lillestroom; Jeg forbyr deg herved å svare/quote noen av mine innlegg da jeg menner du er en besservisser/kverulant!

                              Kommentar

                              • lillestroom
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 1020

                                #16
                                Nå er jeg mer enig i det du skriver, fuglungen. På det første innlegget virket du rimelig aggressiv og det virket som om du hadde lyst til å ta hevn osv.

                                Det er ikke du som bestemmer om jeg skal svare på dine innlegg eller ikke.. Jeg er ingen kverulant, bare litt uenig i at hevn er den beste løsningen..

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4377

                                  #17
                                  Hvem som helst kan jo komme hit å smadre hele byen uten at noen løfter en finger. Samtidig vises det ingen respekt for folk vil kjempe for byen sin. Folk fra KFL blir uskyldig skadet, men det skal liksom bare passere og glemmes. Merkelig.. Før var det litt mentalitet i fansen. Folk kødda ikke ustraffa med Lillestrøm. Nå er det bare (ikke bare men nesten) kjerringer igjen.. Dessverre..
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • lillestroom
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 1020

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                    Hvem som helst kan jo komme hit å smadre hele byen uten at noen løfter en finger. Samtidig vises det ingen respekt for folk vil kjempe for byen sin. Folk fra KFL blir uskyldig skadet, men det skal liksom bare passere og glemmes. Merkelig.. Før var det litt mentalitet i fansen. Folk kødda ikke ustraffa med Lillestrøm. Nå er det bare (ikke bare men nesten) kjerringer igjen.. Dessverre..
                                    Hvis noen fra FCK eller et annet lag angriper LSK's supportere eller andre uskyldige mener jeg selfølgelig ikke at vi bare skal se på. Men noen hevnaksjon mot FCK-folka har jeg liten sympati for. Håper du skjønner hva jeg mener..

                                    Kommentar

                                    • Bolsen3
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 1061

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                      Hvem som helst kan jo komme hit å smadre hele byen uten at noen løfter en finger. Samtidig vises det ingen respekt for folk vil kjempe for byen sin. Folk fra KFL blir uskyldig skadet, men det skal liksom bare passere og glemmes. Merkelig.. Før var det litt mentalitet i fansen. Folk kødda ikke ustraffa med Lillestrøm. Nå er det bare (ikke bare men nesten) kjerringer igjen.. Dessverre..
                                      Hvordan vil du hevne deg da, uten at det skal gå utover uskyldige fck-supportere? De idiotene som gjorde dette kommer sikkert ikke opp hit til returkampen uansett, og gjør de det, så kommer de bare for å sloss. Hvis du og andre hevngjerrige kanaris kommer for å banke dem, så får de jo det som de vil. Disse folka lærer intet ved å få litt bank, tvert imot vil det føre til at de anser Lillestrøm som et av stedene de er gararntert en god slosskamp, og dermed komme tilbake neste gang...

                                      Kommentar

                                      • LSK N/B
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 830

                                        #20
                                        Hva om folk bare roer seg litt. Det kommer helt sikkert mer info senere når folk kommer hjem fra Danmark.
                                        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                        Nei til NFF!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎