LSK-Stabæk, Åråsen, mandag 1.9.08 kl 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13272

    Stabukk vil gjøre to ting i dag: Utnytte bakrommet hvis vi blir uforsiktige eller filme seg til mange frispark hvis vi ligger lavt. Det kippe viste mot fotrappe dansker sist tilsier egentlig at ikke han burde starte i denne kampen. Om vi kommer unna uten utvisninger i forsvarsrekka er vi heldige. Klarer vi å presse ballfører hele tiden og unngå at de kommer rettvendt innenfor 20 meter så tror jeg vi kan få til en del overganger hvis Bjørkøy og Mouheli virkelig jobber. Håper at vi kan finne tilbake til intensiteten vi viste i perioder mot B/G og Viking hjemme, og at laget ikke gir opp om vi får et par i sekken.

    Kommentar

    • Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

      Er redd for at vi ser ett LSK lag som pumper lange baller opp mot en tafatt sundgot. Vil se Oliver og Fellus i denne kampen. Oliver er flink til å holde på ballen så får han sende ballen tilbake til kiko som sender en stikker til fellus som scorer.

      Kommentar

      • Kimito
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 2600

        Opprinnelig skrevet av Fugla for alltid
        Ser at lagoppstillinga mest sannsynlig blir 4-2-3-1, med Essediri, Myklebust og Brenne med Kiko og Bjørkøy liggende bak.
        Hva er det jeg hører...får jeg vilja mi? Hadde jeg aldri trodd. Dette skal bli interessant. Så får vi håpe det ikke er et tilfelle av "vær forsiktig med hva du ønsker deg".
        Ferdigskåra

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          Opprinnelig skrevet av Kanariz
          Er redd for at vi ser ett LSK lag som pumper lange baller opp mot en tafatt sundgot. Vil se Oliver og Fellus i denne kampen. Oliver er flink til å holde på ballen så får han sende ballen tilbake til kiko som sender en stikker til fellus som scorer.
          OO og Fellus kunne vært spennende, som du sier så er OO flink til å holde på ballen, men alt for ofte holder han på den for lenge slik at eventuelle medspillere som går på løp alldri får den ballen, OO er litt for treg å gi fra seg ballen i en del situasjoner.
          men nå skal det sies at det er ikke så mange løp der fremme heller, han er ofte ganske ensom e de situasjonene, men en dansende Fellus mellom der , og en hengende Brenne rett bak kan kanskje gi resultater
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • dennis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 872

            Opprinnelig skrevet av Rovfugl
            OO og Fellus kunne vært spennende, som du sier så er OO flink til å holde på ballen, men alt for ofte holder han på den for lenge slik at eventuelle medspillere som går på løp alldri får den ballen, OO er litt for treg å gi fra seg ballen i en del situasjoner.
            men nå skal det sies at det er ikke så mange løp der fremme heller, han er ofte ganske ensom e de situasjonene, men en dansende Fellus mellom der , og en hengende Brenne rett bak kan kanskje gi resultater
            Fellus er vist uaktuell til denne kampen..

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5096

              Opprinnelig skrevet av Kanariz
              Vil se Oliver og Fellus i denne kampen. Oliver er flink til å holde på ballen så får han sende ballen tilbake til kiko som sender en stikker til fellus som scorer.
              Fellus er skada, og Oliver spiller ikke i LSK.

              Kommentar

              • RBK
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Sep 2008
                • 7

                Heia LSK

                Ikke heng med hue nå. Blir ikke poeng av det. Stabæk er gode men den som kjemper og tror på det vinner. Blir en tragedie for oss i Trondheim om dere må ned i Adecco. Tuller ikke. Trist for norsk fotball akkurat det..

                Kommentar

                • Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

                  Opprinnelig skrevet av McGuffy
                  Fellus er skada, og Oliver spiller ikke i LSK.

                  Det var da fælt til pirking da:twisted:

                  Kommentar

                  • RBK
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Sep 2008
                    • 7

                    Opprinnelig skrevet av reka
                    Stabukk vil gjøre to ting i dag: Utnytte bakrommet hvis vi blir uforsiktige eller filme seg til mange frispark hvis vi ligger lavt. Det kippe viste mot fotrappe dansker sist tilsier egentlig at ikke han burde starte i denne kampen. Om vi kommer unna uten utvisninger i forsvarsrekka er vi heldige. Klarer vi å presse ballfører hele tiden og unngå at de kommer rettvendt innenfor 20 meter så tror jeg vi kan få til en del overganger hvis Bjørkøy og Mouheli virkelig jobber. Håper at vi kan finne tilbake til intensiteten vi viste i perioder mot B/G og Viking hjemme, og at laget ikke gir opp om vi får et par i sekken.
                    Så enig så enig, se på rbk etter forvandlingen, knallhard arbeidsinnsats og ingen fred å få for ballfører....sånn skarre værra

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13272

                      Opprinnelig skrevet av Kanariz
                      Det var da fælt til pirking da
                      Velkommen til forumet hvor selv stavekontrollen blir mistrodd. Når det er sagt er det eksepsjonelt viktig å skrive Olivier riktig, navnet Oliver får ham til å høres ut som et medlem av mini-klanen.

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        Opprinnelig skrevet av RBK
                        Ikke heng med hue nå. Blir ikke poeng av det. Stabæk er gode men den som kjemper og tror på det vinner. Blir en tragedie for oss i Trondheim om dere må ned i Adecco. Tuller ikke. Trist for norsk fotball akkurat det..
                        Takk for støtten fra noe uventet hold.

                        Forøvrig registrer man med en viss undring at det fokuseres i media på Sundgots hands, men ikke i det hele tatt på Annans slag etter Pedersen og påfølgende filming som fikk Mouelhi utvist med karantene. Enda det siste var av nyere dato, 2008, og handsen fant sted i 2007. En fair dekning av begge dele i match previews ville vel vært for mye å forvente av våre media.
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • RBK
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Sep 2008
                          • 7

                          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                          Takk for støtten fra noe uventet hold.

                          Forøvrig registrer man med en viss undring at det fokuseres i media på Sundgots hands, men ikke i det hele tatt på Annans slag etter Pedersen og påfølgende filming som fikk Mouelhi utvist med karantene. Enda det siste var av nyere dato, 2008, og handsen fant sted i 2007. En fair dekning av begge dele i match previews ville vel vært for mye å forvente av våre media.

                          GLem det, nesen fremover nå, PANG ut og kjemp for trøya, klubben og ikke minst den utrolige lojale fansskaren, vi krysser fingra for dere i Trondheim ikveld

                          Kommentar

                          • RBK
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Sep 2008
                            • 7

                            Opprinnelig skrevet av Torolf
                            Jeg har tenkt på det samme. Hvis vi kommer flere mål bakpå, må vi for Guds skyld unngå unødvendige kort som medfører karantene. Følgende spillere er i faresonen: Kippe, Pedersen, Bjørkøy, (JML), Occean og Sundgot.

                            Vi ødela og ydmyket dem litt igår da

                            Kommentar

                            • Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

                              Nå kommer kampnervene merker jeg. Lykke til Fugla!!!!!!!

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                Opprinnelig skrevet av reka
                                Velkommen til forumet hvor selv stavekontrollen blir mistrodd. Når det er sagt er det eksepsjonelt viktig å skrive Olivier riktig, navnet Oliver får ham til å høres ut som et medlem av mini-klanen.
                                Da anbefaler jeg deg å rette skrivefeilen i signaturen din

                                Kommentar

                                • RBK
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Sep 2008
                                  • 7

                                  Opprinnelig skrevet av Roll75
                                  Nå kommer kampnervene merker jeg. Lykke til Fugla!!!!!!!
                                  De verste nervene har stabæk nå. De har begynt å tenke gull, og det er gift for en prestasjonsgruppe. Dere som er på stadion ikveld må VIRKELIG gi jernet for fugla. Rett i strupen på dem....Lykke til

                                  Kommentar

                                  • BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Velkommen til forumet hvor selv stavekontrollen blir mistrodd. Når det er sagt er det eksepsjonelt viktig å skrive Olivier riktig, navnet Oliver får ham til å høres ut som et medlem av mini-klanen.
                                    Olivier, Oliver, Olle og lignende blir feil alt sammen. Som kjent har Norge ved kongelig resolusjon vedtatt meterkonvensjonen.

                                    Ergo så har vi standardisert på Meter'n når vår toppscorer skal omtales her på forumet.
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                    Kommentar

                                    • caLitri
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2007
                                      • 634

                                      Er dessverre pessimist i dag og tror ikke at vi tar denne.

                                      Men har satt penger på at stabæk vinner. og siden jeg aldri vinner på slikt så blir nok fugla seier
                                      Gi alt, stå på LSK

                                      Kommentar

                                      • Kimito
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 2600

                                        Opprinnelig skrevet av RBK
                                        Ikke heng med hue nå. Blir ikke poeng av det. Stabæk er gode men den som kjemper og tror på det vinner. Blir en tragedie for oss i Trondheim om dere må ned i Adecco. Tuller ikke. Trist for norsk fotball akkurat det..
                                        Må si at jeg har myknet skremmende mye opp for trøndere etter at Rosenborg mistet det ubestridte hegemoniet på seriemesterskapet. Rosenborg er riktignok på gang igjen, men forhåpentligvis vil det aldri bli like ujevnt i norsk fotball igjen (det tjener alle på, men helst ved at flere klubber gjør det bra. Nå gjør jo nesten alle det dårlig).

                                        Setter pris på klassikerkampene og kan snakke fotball med trønderslekta mi igjen, uten å bli frustrert. Det er en god ting i min bok, selv om jeg vet at jeg fortsatt vil kose meg litt ved Rosenborg-tap. Vet at mange trøndere ville synes det var synd om vi gikk ned, og det skal dere ha for. Merker at jeg selv heller ikke vil Rosenborg alt vondt, etter å ha sett klubben famle i blinde over flere sesonger. Det må ha vært frustrerende for bortskjemte og bartebærende individer

                                        Jeg krysser fingre, tær, armer, bein og det som kan krysses for at vi kommer ut av denne sumpa, og det vil glede meg stort om vi klarer å jafse tre poeng i denne kampen. Om det blir ufortjent eller grovt ran bryr meg ikke i dag. Jeg vil bare ha tre poeng.
                                        Ferdigskåra

                                        Kommentar

                                        • RBK
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Sep 2008
                                          • 7

                                          Opprinnelig skrevet av Kimito
                                          Må si at jeg har myknet skremmende mye opp for trøndere etter at Rosenborg mistet det ubestridte hegemoniet på seriemesterskapet. Rosenborg er riktignok på gang igjen, men forhåpentligvis vil det aldri bli like ujevnt i norsk fotball igjen (det tjener alle på, men helst ved at flere klubber gjør det bra. Nå gjør jo nesten alle det dårlig).

                                          Setter pris på klassikerkampene og kan snakke fotball med trønderslekta mi igjen, uten å bli frustrert. Det er en god ting i min bok, selv om jeg vet at jeg fortsatt vil kose meg litt ved Rosenborg-tap. Vet at mange trøndere ville synes det var synd om vi gikk ned, og det skal dere ha for. Merker at jeg selv heller ikke vil Rosenborg alt vondt, etter å ha sett klubben famle i blinde over flere sesonger. Det må ha vært frustrerende for bortskjemte og bartebærende individer

                                          Jeg krysser fingre, tær, armer, bein og det som kan krysses for at vi kommer ut av denne sumpa, og det vil glede meg stort om vi klarer å jafse tre poeng i denne kampen. Om det blir ufortjent eller grovt ran bryr meg ikke i dag. Jeg vil bare ha tre poeng.
                                          Bra. Har LSK ligget på andreplass så kunne nok jeg også ha kost meg over et lite tap for LSK. Men jeg liker IKKE den situasjonen som er nå. Ja vi har vært bortskjemte men min historie og følelser går tilbake til den tid hvor Tom Lund, Odd Iversen var de toneangivende. Vi snakker om to store klubber og to store spillere. Tom nok den beste

                                          Så ikveld bør spillerne kjempe til melkesyre krampe og alt annet tar dem. Jeg er sikker på at Stabæk kjenner en gru for ikke å få med seg de tre poengene. Da kan mye rart skje og det MÅ LSK utnytte. Håper det sportslige har fått med seg det.

                                          Kommentar

                                          Working...