Rambekk vs. Stefanutto

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frydenlund
    Medlem
    Hoffnarr
    • Feb 2004
    • 52

    Rambekk vs. Stefanutto

    Når Kippe er tilbake igjen går vel han rett inn på laget, men hvem bør da spille venstreback? Synes Shane har vært knallgod i de kampene han har spilt nå, i dag mot Ham/Kam var han en av banens beste synes jeg..


    Hvem bør spille??
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #2
    Jævla godt spørsmål, men en ting er sikkert; så lenge vi unngår skader kommer vi til å stille med et knallgodt forsvar mot Brann.

    Kommentar

    • nateh
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2004
      • 264

      #3
      Luksus problem det der. Ingen har jo spilt seg ut av laget. Rambekk har jo også spilt bra som midtstopper. Det verste er vel at vi har sluppet inn flere mål med Kippe som midtstopper enn etter at han ble skadet. Men det kan jo bli vanskelig å vrake Kippe mest sannsynlig at Shane, Rambekk, eller Sasa må ut eller er jeg på vidda?
      Mvh Renate
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • Do'h
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 1891

        #4
        Jeg foretrekker Rambekk fremfor Shane.
        LSK FOR GULL 2006

        Kommentar

        • nateh
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2004
          • 264

          #5
          Rambekk er vel tryggere men Shane skaper en del offensivt. Jeg er i tvil men ville nok også satsa på Rambekk. Men hva med Shane som back og Rambekk på kanten? Som sagt et luksusproblem det er da i allfall et hyggelig problem.
          Mvh Renate
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • Do'h
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 1891

            #6
            nå har ikke jeg peiling på om spillere er best på høyre venstre men de 4 forsvarspillerne jeg ville satsa på er:

            Rambekk-Andresen-Kippe-Andersson
            LSK FOR GULL 2006

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #7
              Shane bør få fortsette, så god har han faktisk vært. Rambekk opp på venstrekant, det ville være mektig bra for strukturen i laget. Rambekk ville blitt tilsvarende Søgård på høyre, med stoffe og shane på full fart fremover ville vi kunne angripe med 7 mann (søgård eller rambekk veksler på å ligge bak) i høyt tempo. Sasa var god i dag og slår gode dødballer, men bidrar til at midtbaneleddet blir skeivt siden han er så utpreget ving. Hadde vært jævla gøy å se hvordan dette ville funket.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3192

                #8
                Selv om jeg har drista meg til å lufte idéen om Shane på venstre i midtbanen, så tror jeg etter en del argumenter og nærmere ettertanke at han egner seg bedre som offensiv back, på samme måte som Chris på høyre. Shane virka vel også litt i tvil sjøl da Rønnern lanserte denne idéen for ham etter kampen i går.

                Derimot spilte jo Rambekk ca tjue av kampene sine for Odd i fjor som venstre indreløper i 4-3-3 (pluss et par vikariater på backplass og en kamp der Odd spilte 4-5-1, også med Rambekk på venstresida). Normalt bør ikke spillerne flyttes for mye rundt på ulike plasser, men Rambekk (Lillestrøms nye potet, som Tom og Halle tidligere) i denne posisjonen burde altså ikke være noe problem.

                Samtidig ser jeg også at Sasa er i ferd med å finne både plassen sin og formen. For ikke å snakke om at Strand snart bør være frisk og rask igjen, raskere og med bedre kondis enn i tidligere år, hvis en skal dømme etter forhåndsomtalen og det vesle vi rakk å se av innsatsen før han ble skada.

                Av alle problemer er luksusproblemer de jeg liker best.

                Dessuten begynner jeg å få sånn tillit til Rösler at jeg ikke helt føler det samme tunge personlige ansvaret for riktig lagguttak og disponering av spillere som mange av oss følte under det forrige regimet, slik at jeg nå ganske enkelt tør å stole mer på trenerne og overlate mer av ansvaret til dem...

                gilbert

                Kommentar

                • kissi_Fjellhamar
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • May 2005
                  • 69

                  #9
                  Jeg ville satset på Shane. Definitivt. Han er en spiller i form som har spilt seg inn på den plassen og gjort den til sin egen. Vår kaptein er selvskreven og da ryker Rambekk. Forsvaret til LSK våger jeg nå å kalle tippeligans beste!! at rambekk ikke får tilbake venstre back plassen fra start kampen syns jeg er naturlig da Shane har prestert bedre på den plassen enn rambekk gjorde. Men andreassen kommer til å kjenne pusten til rambekk i nakken og det vil nok heve vår nye klasse stoppper!!
                  De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #10
                    Jeg synes ikke Rambekk var altfor god de første 3 kampene hvor han spilte venstreback, men har vær veldig god de 3 kampene han har spilt midstopper. Men nå som Kippe kommer tilbake så tar han plassen i midtforsvaret og da synes jeg Shane burde beholde plassen på venstreback, han har vært veldig god de 3 kampene han har spilt...
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • Ola
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1651

                      #11
                      Shane bør beholde plassen. Rambekk opp på venstre midtbane. Sasa ut av laget.

                      Man kan ikke vrake formspillere.

                      Kommentar

                      • gamle-perta
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2418

                        #12
                        Enig med de som mener Shane bør beholde "jobben" på venstreback.
                        Dessuten bra om Anders R kan få litt midtbaneerfaring også. Både Kasey (to gule), Koren og Espen spiller på en slik måte at hver av den minst kommer til å få èn karantene i løpet av sesongen. Da kan Rambekk være en alternativ erstatter for dem også.


                        nvh
                        perta
                        Mvh
                        Gammer´n (Per T)

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #13
                          Det er noe som heter "Never change a winning team!"
                          (Ikke ta sjansen på et vinnende tema, eller noe sånt :wink: )

                          Men om legen sier at Kippe kan spille, skal det vel mye til for at så ikke skjer, uansett hvordan resultatene har vært i Kippe's fravær.

                          Og da spørs det vel om ikke Rambekk tar plass på midtbanen.
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • CocaJerry
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2532

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                            Det er noe som heter "Never change a winning team!"
                            (Ikke ta sjansen på et vinnende tema, eller noe sånt :wink: )

                            Kanskje Kippe bør hvile til han er 100% restituert?
                            På den annen side, han er kaptein og blør for LSK. Og ikke minst: om legen sier OK, så er vel ikke skaden noe argument lenger?
                            "Never change a winning team" betyr : aldri gjør forandringer på ett vinnende lag. :wink:

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              #15
                              Næh!?! :lol: :lol: :lol:
                              Knurr...

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎