Billetter?!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Billetter?!

    Heisann: Jeg skal gå over i skiftarbeid og har dermed noen spm ang billetter til Åråsen(for de som ikke har råd til sesongkort). Hvor får jeg kjøpt billetter dager i forveien? Selger de ikke billetter på Effectsjappa på stadion lenger? Var innom i helgen og fikk ikke kjøpt.... Kan noen hjelpe meg! :roll: :wink:
  • Torshovkanari
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jan 2005
    • 102

    #2
    Sportshuset (LSK-shop´n) ved togstasjon selger..

    Kommentar

    • tHuLu
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 730

      #3
      Effect på stadion

      Dessverre, jeg står selv i sjappa på stadion og er rimelig oppgitt over at vi ikke selger billetter! men som dere sikkert har sett så er det kommet nye billetter og nytt billettsystem. Jeg håper vi skal få det, men kan ikke love noe som helst.
      Så dere er nok nødt til å henvende dere på mix/effect på stortorvet eller på LSK shop`n. Ellers så starter billettsalget 2 timer før i lukene på kortsida.
      For det er bedre å værra døv enn vålenga!

      Kommentar

      • pondus73
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 612

        #4
        tHuLu: Hvorfor er det bare to luker som er åpne når det i alle fall er 4 luker der? Vet du det? Er ikke ute etter å henge deg, men siden du jobber der så tenkte jeg kanskje du vet hvorfor

        Det virker på meg som litt klønete å gå ut å si at vi ikke har sjans til å selge så mange billetter den siste halvtimen før kamp, når man i allefall har dobbelt så mange luker.

        Det er omtrent som å stå i kø i banken eller posten når du ser at en luke er åpen, og fem andre virrer rundt og ser ut til å gjøre alt de kan for å holde seg unna kassene :lol:
        ------eLSKe-------

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #5
          Blir det solgt billetter på Strømmen storsenter? Tenkte siden de er en av sponsorene så er det naturlig at det blir solgt billetter der?
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎